Recensie Martina/Yvetta, Alkmaar, Achterdam 2p g2 k1 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

indomen

Meubelstuk
Forumpionier
1.652
05/07/21
956
43
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij deze dame geweest. Ken ik al vanaf zandpadtijd. 3 jaar niet meer geweest ivm andere dames bezocht. Neuken was goed 2 standjes gedaan en pm kutje vingeren. Tussen der tieten lang geneukt.Beetje zoenen tongen.Normaal bafde ik haar vroeger ook alleen nu geen zin in.zal nog wel is zo nu en dan binnen stappen
 
Bij deze dame geweest. Ken ik al vanaf zandpadtijd. 3 jaar niet meer geweest ivm andere dames bezocht. Neuken was goed 2 standjes gedaan en pm kutje vingeren. Tussen der tieten lang geneukt.Beetje zoenen tongen.Normaal bafde ik haar vroeger ook alleen nu geen zin in.zal nog wel is zo nu en dan binnen stappen
Welke kamer?
 
Zal denk ik Martina van g2k1 zijn, zeg maar de kamer na 16k2. Volgens mij is die inmiddels 50.

Ze zit er al haast 365 dagen per jaar, en werkte vroeger op het Zandpad. Spreekt ook wel wat Nederlands.
 
Bedankt voor de info, dat van die zus wist ik tot voor kort niet, volgens mij zei jij of een ander dat laatst al eens hier, elders binnen het raamforum van Alkmaar. Ze komt uit de tijd dat er nog veel dames uit Polen / Tsjechië op de Dam werkten. Zelf is ze afkomstig uit het laatste land, maar zoveel als zij werkt, vraag ik mij af of ze ooit nog teruggaat voor vakantie.

Half jaren 90, een 25 jarig jubileum is al binnen dus :) Er zijn dvp's die tot ze oud zijn in het vak blijven. Met die gedachte beginnen ze nooit, maar er komen snel jaren bij..., en nog een aantal..., en nog een aantal. En zo zit je er dus een kwart eeuw.
 
Op Hookers heb ik ook 2 recensies over haar geschreven maar meer dat ze een cumdump is. Het is al weer ver voor corona dat ik bij haar binnen ben geweest en omdat ik niet zo vaak in Alkmaar kom... dan bij het eerste rondje doet ze onwijs aardig en van kom binnen en bij het tweede rondje negeert ze je gewoon, echt apart. Maar goed bij binnenkomst dan begint ze eerst over de goede jaren van veel geld verdienen en dan dat het vreselijk slecht gaat in de prostitutie (denk meer haar inzet). Als je door dat gezeik heen bent dan begint ze op bed met een beetje praten en ondertussen pielemans op kracht te friemelen waarnaar ze overgaat tot pijpen dit is op zich wel ok maar het is wel op de automatische piloot. Het neuken is ook niet bijzonder. Mijn mening is dat ik een dikke 10 geef voor haar uiterlijk omdat ik wel val op rijpe dames met een curvy uiterlijk vooral haar grote tieten en ze vaak mooie lingerie draagt met hold up kousen waar andere dames weleens wat van kunnen leren maar haar inzet is echt beneden peil. En zoals indomen zegt op zich wel ok om een keer binnen te stappen bij deze dame.
 
In de tijd dat het nog 35 euro was voor een kwartier deed zij het ook voor 25 euro. Aan de deur lokte ze daar al klanten mee, wat wel iets zegt.

Haar inzet qua gewerkte dagen per jaar is echter wel fenomenaal. Denk dat ze niet meer dan 25 tot 30 dagen vrij neemt per jaar. Lijkt mij geen leuk leven, maar wie ben ik. Normaliter werkt ze 7 dagen per week, komt ze redelijk vroeg in de middag, en gaat ze vaak tussen 22.30 en 23.30 naar huis.

Hoe dan ook een vaste waarde in de straat, en een vaste locatie van boodschappen mannetje Erkan om even een praatje te maken.
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Aan de omschrijving te zien (blond, milf, dikke tieten) ben ik gisteren bij haar geweest.

Stelde zich tegen mij echter voor als Yvette.
Van oorsprong Tjechische.

Mooie bruine huid, geile voetjes, paarse nagellak, speciaal soort zwarte nylons met motief aan.
Als een magneet aangetrokken en praatte ook heel relaxt en vriendelijk. 50 euro voor een half uur, prima.

Haar voeten aanbeden, waarbij zij meermaals zei "lekker relax", dus dan denk je dat het goed zit en er geen haastwerk zal zijn.
Nam zelf ook initiatief om mij aan haar tepels te laten zitten en mij te kussen. Met tong. Heel geil.

Algeheel dus prima qua gedrag. Tot ik haar voeten ging neuken en ze bijna meteen in overdrive ging en heel overdreven ging kreunen en roepen en plots de opmerking maakte dat ik moest opschieten, want de tijd was haast om.
Er was echt nog geen half uur voorbij en gezien haar eerdere uitspraken was dit wel verrassend.

Ging dan om meer geld vragen, wat ik natuurlijk niks vond en dus me maar ging aftrekken. Bij het klaarkomen op haar voeten kreeg ik allerlei opmerkingen, want ik had keukenrol op haar voeten moeten leggen :rolleyes:...

Nochtans bij aanvang duidelijk aangegeven dat ik op haar voeten wou spuiten. Wat heb ik er nu aan om op een stuk papier te spuiten? Dat kan ik thuis ook.

Dus al bij al een dubieuze ervaring.
 
hahahah mooie recensies. ik had haar in utrecht veel geneukt zandpad tijd.samen coke snuiven en daar werd ze retegeil van. ging dan vaak voor een uur of 2 uur. heb ik daar helemaal uit elkaar getrokken. nu loop ik haar zo voorbij.ze heeft wel lekkere dikke tieten en een bruine huid ja. mischien maar weer is keer langs gaan. had haar paar maanden geleden nog genaaid. zie mijn recensie.
 
hahahah mooie recensies. ik had haar in utrecht veel geneukt zandpad tijd.samen coke snuiven en daar werd ze retegeil van. ging dan vaak voor een uur of 2 uur. heb ik daar helemaal uit elkaar getrokken. nu loop ik haar zo voorbij.ze heeft wel lekkere dikke tieten en een bruine huid ja. mischien maar weer is keer langs gaan. had haar paar maanden geleden nog genaaid. zie mijn recensie.
gewoon doen man en deze keer wel baffen haha
 
Volgens mij snuift ze nu niet meer, dat ze eens zei. Volgens mij sowieso een minderheid van de dames die dat doet. Ze zijn er wel natuurlijk.

50 euro voor een half uur, dan is goedkoop. Wellicht dat ze daar later toch spijt van kreeg.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan