Recensie Marusha29, Etterbeek 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bite-X

Newbie
1
02/06/23
1
1
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/marusha29/
Totale kosten (in euro)
120
Afgesproken via WhatsApp in de ochtend. Ik vroeg een GFE van een half uur, penetratie met condoom en hoeveel dat zou kosten. Vrij snel antwoord gekregen met het adres en een voorstel van 70 euro voor een half uur of 120 euro voor een uur met massage, pzc, french kissing en neuken met condoom.

Ik koos voor het uur en maakte een afspraak voor 17u. Dit was allemaal in het Engels.

Om 17u stond ik dus voor de deur. Ik stuurde een berichtje en kreeg antwoord in het Frans dat men de deur ging openen en dat ik de lift moest nemen naar het tweede.

Er stond daar nog een andere man die ook met zijn GSM bezig was. Ik vermoed dat hij er met dezelfde bedoeling was als ik en voelde al nattigheid.

Om 17h naar binnen en het werd al snel duidelijk dat dit een gebouw vol afwerkkamers op 3 verdiepingen was, de man voor mij ging naar het derde.

De ontvangst was heel koel, bijna geen communicatie, Marusha spreekt amper Engels.

Na betalen en uitkleden gebaarde ze me op bed te gaan liggen. Ik leg me op mijn buik voor de massage maar ze gebaarde me op mijn rug te gaan liggen.

Wat toen volgde was het klassieke afwerken. Het pijpen was wel goed maar kort en slechts de helft van de tijd zonder (rode) condoom.

Dan moest ik op haar komen in missionaris. Totaal passief. Ik probeerde nog wat te spelen maar geen reactie. Op kussen ook geen reactie.

Vervolgens even omgekeerde cowgirl waar ik nog even van het zicht heb geprofiteerd maar toen ze aan mijn been rukte omdat ze vond dat ik niet in de goede positie lag, had ik er genoeg van en heb ik gevraagd om te stoppen.

Om 17u16 stond ik terug buiten, de andere man ook 😀.

Te mijden dame en te mijden adres.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan