Recensie Mary, Breda (vh Iva , Den Haag, Geleenstraat) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcov12

Stamgast
696
07/08/21
1.025
55
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/8624283-iva
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Iva naar binnengewipt. Ik kende haar al voor de lockdown. Ze had voorheen een beter figuur, nu is ze echt aan de magere kant. Maja ze zag er lekker uit en ik ben naar binnen gegaan. Op haar kamer geld overhandigd en zitten voorbereiden. Cd ging om slappe leuter en ze pijpte verrukkelijk! Met diepe halen en ze likte mn staaf in de lengte. Heerlijk pijpbeurt gehad.
Begonnen in missio, waarbij ze geil in mn ogen keek. Overgegaan naar doggy en lekker zitten ketsen tegen die kontje. Ik kwam heerlijk klaar, ze deed het cd eraf en maakte het schoon. Opgefrist, aftertalk en met drie kusjes afscheidgenomen. Prima bezoek weer!
 
Ook een heerlijke sessie met haar gehad plm 1,5 week geleden. Liep langs en was gelijk geinteresserd in deze beauty. Alleen beffen aan die heerlijke lipjes, ze heeft een strak afgetraind lichaam, en is mooi egaal zonnebank bruin, ken haar niet van voor de lockdown maar ik hou er wel van. Haar (fake) borsten hadden van mij een maatje kleiner gemogen zien er iets te nep uit. Voor extra's vraagt ze 50 euries. Ga zeker nog een keer terug.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Daar gaan we dan, mijn eerste recensie. Wat heb ik een heerlijke sessie achter de rug met deze Roemeense schoonheid. Ik ben normaal gesproken niet onder de indruk van de pijpbeurten van prostituees. Ik heb betere ervaringen wat dit betreft met dames in het echte leven. Iva maakt de geruchten waar. Heerlijke pijpbeurt zc, lang en met veel speeksel.

Hierna afgemaakt in doggy en geen geklaag. Voor een kleine meid kan zij aardig wat hebben. herhalingsgevaar is groot!
 
Laatst bewerkt:
Vanwege de positieve recensies de dame in Breda bezocht, maar het blijkt niet de dame van de foto's te zijn. Ik ben dus weer vertrokken. Bij deze een waarschuwing.
 
Laatst bewerkt:
De dame die ik bezocht (wat dus niet de dame van de advertentie was) ontving in een budgethotel in Breda waar denk ik voornamelijk gastarbeiders verblijven. Dat was althans mijn indruk. Douchegelegenheid is er en ook wel schoon denk ik, sfeervol zeker niet. Maargoed, ik was er maar een paar minuten alvorens ik weer vertrok.
 
De dame die ik bezocht (wat dus niet de dame van de advertentie was) ontving in een budgethotel in Breda waar denk ik voornamelijk gastarbeiders verblijven. Dat was althans mijn indruk. Douchegelegenheid is er en ook wel schoon denk ik, sfeervol zeker niet. Maargoed, ik was er maar een paar minuten alvorens ik weer vertrok.
Mary/Iva is al maanden niet in Nederland . Heb haar nog bezocht in Berlijn en nu is zij in haar thuisland.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan