Recensie Mary, Brussel, Aarschotstraat 70 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AlfaWal

Newbie
Forumpionier
22
26/07/21
6
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
I have visited Mary already several times. She is a very beautiful and kind girl, much better than the average you find nowadays in the street. To start we did a bit chit-chatting, where she tries to get to know you better, see what you like, etc. She is always dressed very elegant, but if it all goes off it is soooo much better. Blowjob is tender, varying in speed so I had to stop her to avoid an early eruption. Fuck is great and she tries to enjoy in all the different positions. Doggy is definitely the best for me, since she has a great ass.

I think this is the best girl if you want to GFE. No extreme stuff, but everything she does is very enthusiastically and passionate. She takes her time for you and at the end you will walk out with a big smile!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kwam zomaar weer eens in Brussel terecht. Ik was al een poos niet meer in de A-straat geweest. Ik de straat op en af en zag Mary staan op nummer 70. Ik had haar al een poos niet meer gezien. Ze is behoorlijk afgevallen en ziet er nu nog beter uit. Mooie volle natuurlijke lippen.

Ik stapte bij haar binnen en ze nam me mee naar haar kamer. Even pokeren over de prijs: Pijpen zonder condoom, Check!, Anaal, nee dank je, tongzoenen, Check!. 45 minuten plezier E150,--. Ik gaf haar de cash en ze ging dat opbergen.

Ik ging me ontkleden, goed wassen en op bed liggen wachten. Na een paar minuten kwam ze en ontkleedde ze zich. Ze heeft nog steeds het Playboylogo op haar buik getattoeerd. (Het kon zijn dat ze er wat overheen had laten schilderen).

Ze ging bovenop me liggen en begon me te knuffelen en we gingen tongen. Niet fanatiek, maar wel lekker. We praatten over koetjes en kalfjes en keken elkaar recht in de ogen aan. Het is echt een leuke meid. Langzaam maar zeker ging haar hoofd richting mijn in gelid staande lid. Ze begon me heerlijk te pijpen. Lange halen, korte halen en hij verdween helemaal tussen haar prachtige lippen.

Na een poosje pijpen gingen we nog even knuffelen. Daarna ging het rubbertje er omheen en ging hij naar binnen. Ik lag bovenop en ging stevig pompen. Ik zag haar genieten en dat deed mij goed. Maar zoals altijd verlies je als man zijnde de strijd en kom je klaar. Het was een waar genoegen.
Ze haalde het condoom er vanaf en gooide dat in de afvalbak.

Ik waste mezelf en kleedde mee weer aan. Het was zeer de moeite waard. Met een voldaan gevoel ging ik weer verder.

Het is een prachtmeid. Nu ze ook PZC en TZ aanbiedt is het herhalingsgevaar vrij groot.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kwam zomaar weer eens in Brussel terecht. Ik was al een poos niet meer in de A-straat geweest. Ik de straat op en af en zag Mary staan op nummer 70. Ik had haar al een poos niet meer gezien. Ze is behoorlijk afgevallen en ziet er nu nog beter uit. Mooie volle natuurlijke lippen.

Ik stapte bij haar binnen en ze nam me mee naar haar kamer. Even pokeren over de prijs: Pijpen zonder condoom, Check!, Anaal, nee dank je, tongzoenen, Check!. 45 minuten plezier E150,--. Ik gaf haar de cash en ze ging dat opbergen.

Ik ging me ontkleden, goed wassen en op bed liggen wachten. Na een paar minuten kwam ze en ontkleedde ze zich. Ze heeft nog steeds het Playboylogo op haar buik getattoeerd. (Het kon zijn dat ze er wat overheen had laten schilderen).

Ze ging bovenop me liggen en begon me te knuffelen en we gingen tongen. Niet fanatiek, maar wel lekker. We praatten over koetjes en kalfjes en keken elkaar recht in de ogen aan. Het is echt een leuke meid. Langzaam maar zeker ging haar hoofd richting mijn in gelid staande lid. Ze begon me heerlijk te pijpen. Lange halen, korte halen en hij verdween helemaal tussen haar prachtige lippen.

Na een poosje pijpen gingen we nog even knuffelen. Daarna ging het rubbertje er omheen en ging hij naar binnen. Ik lag bovenop en ging stevig pompen. Ik zag haar genieten en dat deed mij goed. Maar zoals altijd verlies je als man zijnde de strijd en kom je klaar. Het was een waar genoegen.
Ze haalde het condoom er vanaf en gooide dat in de afvalbak.

Ik waste mezelf en kleedde mee weer aan. Het was zeer de moeite waard. Met een voldaan gevoel ging ik weer verder.

Het is een prachtmeid. Nu ze ook PZC en TZ aanbiedt is het herhalingsgevaar vrij groot.
Ben je zeker dat Pzc en tz mogelijk is? Bij mij heeft ze altijd gezegd da enkel 'normal things' tot haar pakket horen.
 
Ben je zeker dat Pzc en tz mogelijk is? Bij mij heeft ze altijd gezegd da enkel 'normal things' tot haar pakket horen.

Absoluut. Ze bood me ook anaal aan, maar dat kan mij niet echt boeien.

Het was rond 15:00 en ze werkt tot 18:00. Ik denk dat ze de 'Fiks' nog niet bij elkaar had. Het zijn zware tijden in de A-straat. Het was ook nog braderie in de Brabantsestraat.

Ik was al op haar kamer toen we aan het pokeren over de prijs waren. Je moet zoiets niet ten overstaan van andere dames en een eventuele madam in de deur vragen, dan krijg je meestal nul op het rekest.
 
Absoluut. Ze bood me ook anaal aan, maar dat kan mij niet echt boeien.

Het was rond 15:00 en ze werkt tot 18:00. Ik denk dat ze de 'Fiks' nog niet bij elkaar had. Het zijn zware tijden in de A-straat. Het was ook nog braderie in de Brabantsestraat.

Ik was al op haar kamer toen we aan het pokeren over de prijs waren. Je moet zoiets niet ten overstaan van andere dames en een eventuele madam in de deur vragen, dan krijg je meestal nul op het rekest.
Ah zo, dat is een interessante ontwikkeling. Nooit geweten dat anaal überhaupt een mogelijkheid was.
 
Ah zo, dat is een interessante ontwikkeling. Nooit geweten dat anaal überhaupt een mogelijkheid was.
Ik heb vroeger in de straat ook wel eens anaal gevraagd én ervoor betaald, maar in de kamer wordt er op het moment van actie verteld dat hij te lang, te dik is, geen tijd meer en bla bla bla. Verloren geld. Misschien heb je meer geluk.
 
De service die Mary geeft is tegenwoordig erbarmelijk en zo een groot verschil met dames die goede service verlenen in de straat. Dus voor dezelfde prijs gaan we beter elders ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan