Recensie Mary, Eindhoven Prive, Eindhoven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wonderer

Newbie
22
05/10/21
22
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/2940604-mary
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag naar eindhoven prive. Wat voor leuke dames zouden er zijn?
Bij het voorstellen ga ik af op openheid in het voorstellen; de warmte in de lach, de handdruk, de houding, de toon van hallo. Dan pas kijk ik even goed naar het lijf… zo kwam ik bij Mary.
Voor mij was ze op dat moment het mooiste.
Even kort gevraagd en besproken wat doe je: Achteraf geleerd nog beter te vragen. Ik vroeg om kisses en cuddling. Dat kreeg ik. Ik bedoelde ook french kiss. Maar daar had ik niet om gevraagd, dus daar kwam ze niet zelf mee. Ik respecteerde dat. Dus drong mezelf niet op. Toch gevraagd na afloop. Nee hoor dat doe ik wel maar niet teveel, was het antwoord. Hmmmmm….
Nu had Mary eerlijk verteld dat ze niet zo'n fijne dag had, vooraf. Dus…

Mary is mooi, lief, luistert goed ( of doet heel goed alsof ). Vertelde niet veel uit zichzelf. Maar goed dat is niet de hoofdact.

De sex is lekker, pijpen standaard. Zoenen fijn maar zuinig en subtiel ontwijkend.

Ze durft ideeën te opperen. Ze stelde mij voor na te denken over anale stimulatie voor g-spot. Klein beetje ervaring mee, nog niet overtuigd, maar zeker geen afkeer. Ook durfde ze te zeggen dat ze trio met she-male uit hetzelfde huis leuk vond en dat ze dacht dat ik dat ook leuk zou vinden.
Deze Italiaanse is wat dat betreft niet bang en heeft echt een mooi lijf.
Minpunten? Naast het niet tongzoenen tenzij gevraagd. Ik kon haar niet hard en diep neuken. Ze gaf daarin meteen haar grens aan. Dat deed zeer. Jammer voor mij op dat moment.
Langzaam en niet te diep was prima (en ik ben echt gemiddeld geschapen). Ik ben uiteindelijk ook heerlijk klaargekomen…

Al met al denk ik dat het zoveel geiler was geweest als Mary een goede dag had, of in ieder geval geen slechte dag. Die kans ga ik haar geven.
Hoewel ik opgeteld zou zeggen herhalingsgevaar niet zo groot.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan