Recensie Mary, Kortrijk (Voorheen Hasselt) 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdens het kerstverlof Mary bezocht. Vriendelijke, goedlachse dame met dikke, échte dikke, stevige borsten. Nog dikker en steviger dan die van Isabella Garcia in Wilrijk, denk ik.
Wasje aan de lavabo, douchen kan ook, maar op een andere verdieping. Vermoedelijk werken er nog andere dames in het huis. Toen ik vertrok en naar de deur liep, kwam er een Oost-Aziatische dame binnen.
Daarna in de kamer in één van de zetels even wachten terwijl zij zich ging wassen. We gingen op het bed liggen en ze vroeg wat ik graag had. Ik was gekomen voor een blowjob en om met haar tieten te spelen, zei haar dat en zo geschiedde...
Eerst wat tongzoenen, vond ik best ok, maar niet dat ik er geiler door werd. Haar borsten gekneed en tepels gelikt. Vervolgens daalde ze af tot mijn paal tussen haar tieten lag voor een titfuck. Dat was al véél beter. Ze bewoog nog wat verder naar beneden en terwijl ze me aankeek gleden haar lippen over mijn eikel. Zacht en heel lekker zoog ze een tijdlang mijn eikel, nam hem wat meer en zoog weer een tijdlang even diep, dat herhaalde ze nog een paar keer tot ze over halfweg zat om dan - (uit)eindelijk :p - helemaal tot beneden te gaan.
Na deze inleiding kreeg ik een uitgebreide en gevariëerde pijpbeurt waarbij mijn lul geregeld helemaal in haar mond verdween en er glimmend van het speeksel weer uit kwam.
Ik vroeg voor 69, waar ze gretig op inging, likkend en vingerend werd haar poes kletsnat. Intussen was ze wat steviger en sneller aan het zuigen. Toen ik het niet meer kon houden, vroeg ik om in haar mond klaar te komen en of ze wilde slikken. Ze zoog mijn lul nog even diep waarop ik een grote lading opgespaard zaad spoot. Met haar mondje vol kwam ze overeind, maakte een slikbeweging en met uitgestoken tong bevestigde ze dat alles binnen was. Geil !
 
Terug
Bovenaan Onderaan