Recensie Mary, Kortrijk (Voorheen Hasselt) 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/mary-61
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben enkele weken geleden ook eens bij haar langs geweest voor een half uurtje.
Op basis van de bovenstaande recensies was ik erg benieuwd en lagen de verwachtingen hoog.
Voor mij persoonlijk was het een tegenvaller.
Rare gesprekken met deze vrouw.
Pijpen zonder condoom was wel redelijk goed.
Vies geurtje in de vagina, 1 seconde gebeft, daarna terug naar boven.
Maar intiem was echt slecht. Haar vagina is zo ruim dat ik helemaal niks voelde, moest echt moeite doen om klaar te komen, nog nooit meegemaakt.
 
2 maanden geleden ook een bezoekje gebracht bij mary,vlotte communicatie via app en dan adres doorgekregen en liefst niet parkeren voor de deur.Dame zelf houd zelf van tongzoenen en speelt het graag uit met haar enorme borsten,beffen laat ze gewillig toe en hier krijg je ze ook goed nat van,ben niet aan neuken toegekomen maar heb me laten klaarpijpen zc.
 
Wooow, geen woord gelogen van wat ik allemaal gelezen had over Mary.

De deur ging open en ik zag een geweldig mooie dame, die meteen met haar lach liet merken ook nog heel erg lief te zijn.

Toen het half uur er op zat, heb ik vriendelijk gevraagd of de date verlengd kon worden. Dit kon gelukkig!

100% herhalingsvatbaar. Alleen jammer dat het vanaf mij zo lastig te bereiken is. En dan met name het verkeer. Wat een ellende daar van Hasselt richting grens bij Lommel, pfff.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/mary-61
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week langsgeweest. Ontvangst met een wasje, waarbij ze niet aanwezig was (spijtig), dan zondert zij zich af voor een wasje. Daarna komt ze met haar grote borsten op je liggen om je penis te knelle tussen haar borsten. na een tijdje beetje tongen en dan pijpen. Ze houdt de hele sessie haar buikkledij aan want ze is wel zwaargebouwd en heeft liever dat je dat niet ziet. Tijdens pijpen zo gedraaid dat ik met mijn 4 vingers in haar vagina kon (niet verder). Haar anus is verboden zone. Daarna heeft ze op mijn vraag prostaatmassage gedaan.
Daarna vroeg ze of ik haar wou fisten ... ja natuurlijk. Ze heeft gel gesmeerd zodat ik vrij gemakkelijk met mijn hand naar binnen kon. Afgewerkt door me te pijpen tot het einde (alles daarna mooi in een doekje gedaan).
Ze zei me dat voor het fisten normaal 20 moest worden bijbetaald, maar ok.
Al bij al een goede ervaring. Ze geeft nooit een gehaaste indruk.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/mary-61
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent eens naar Mary geweest. Snel een afspraak gemaakt uurtje later aan de deur. Vriendelijk ontvangst. Gevraagd voor half uur, en €60 betaald.

Lekker wat gefriemeld aan haar joekels van borsten, ze is erg knuffelig en zoent graag. Haar vervolgens lekker gelikt en gevingerd waar ze zeik nat van werd. Vervolgens haar gevraagd m'n lul leeg te zuigen, dat hoef je haar geen twee keer te zeggen, met lange diepe halen tot de ballen in haar mondje, heerlijk. Na enige tijd haar mondje kokhalzend afgevuld.

Boel opgefrist en gevraagd voor te neuken, dan moest ik bijbetalen voor 45 min want bij 30 min mag je maar een keer klaarkomen. €20 bijbetaald en haar heerlijk doggy gepakt, na flink doorstoten nog eens heerlijk klaar gekomen.

Al met al leuke date, ze is aardig en gezellig, lacht ook veel wat er op duidt dat ze er plezier in heeft.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/mary-61
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen woensdag nog maar eens ene keer een bezoekje gebracht. Dit keer bij voorbaat 45min, ipv 30min en hopen dat Mary langer de tijd had.

Wederom een geweldige ervaring, geen enkel negatief punt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/mary-61
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen weekend ook eens een bezoekje gebracht. Zeker de moeite waard voor liefhebbers van wat forsere dames. Pijpt echt wel lekker en intiem was ook goed. Ze probeert het je echt naar je zin te maken, echt een lieve dame. Ga in de toekomst zeker nog eens terug.
 
Afgelopen weekend ook eens een bezoekje gebracht. Zeker de moeite waard voor liefhebbers van wat forsere dames. Pijpt echt wel lekker en intiem was ook goed. Ze probeert het je echt naar je zin te maken, echt een lieve dame. Ga in de toekomst zeker nog eens terug.
Zijn haar pijpkunsten dan zo goed ? Pijpt ze lang en nat . En komt zij vlug spuitend klaar ?
En tot slot zijn haar tongzoenen voluit?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Squirting
  9. Tussen borsten (russisch)
  10. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/mary-61
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag na een lange tijd wachten eindelijk eens tot bij mary geraakt voor een date van 45 min. Ik val op volslanke dames dus scoorde ze direct bij me. Bij aankomst gooide ze de sleutel naar beneden zodat ik mezelf kon binnenlaten. Boven stond een knappe vrouw voor me, in een sexy lingerietje waar haar borsten mooi uitkwamen. Na het obligatoire wasje ging ik wachten tot ze ook klaar was. Ik zat in de zetel in haar kamer en toen ze binnekwam vroeg ze waarom ik nog niet uigekleed was. Ik was mijn generaal wel al in geef 8 aan het trekken en toen ze dat zag kreunde ze goedkeurend. ze ging voor me staan en begon zichzelf te vingeren. Daarna kwam ze op haar knietjes tussen mijn benen en begon ze me lekker te pijpen. Om het in beeldspraak te zeggen: een dyson kan er nog wat van leren 😅😅. Ik moest me inhouden om niet in haar mondje te spuiten maar het was zo heerlijk dat mijn eerste lading los in haar keel schoot. Ik had voor de extra fisten gekozen, omdat dit al lang op mijn verlanglijstje stond en voor 20€ extra kon je niet sukkelen vind ik. Na haar eerst een lekker lik orgasme te bezorgen, waar de sapjes rijkelijk vloeiden, deed ze wat glijmiddel aan haar al natte kutje en aan mijn hand en voorzichtig kwam mijn fantasie uit. Goedkeurend kreunde ze en begon ze met haar klitje te spelen tot ze weer kletsnat klaarkwam en mijn hand uit haar kutje geduwd werd. Ze wilde me neuken dus rubbertje erover en doggy erin. Haar heerlijke volle kont gaf een zalig zicht. Ik heb me paar keer moeten inhouden of lading 2 spoot in het rubbertje dat mijn stijve van haar baarmoeder scheidde... Na een tijdje gewisseld in missionaris en zo verder geneukt, zicht op haar heerlijke wiebelende grote borsten... Ze speelde verder met zichzelf en kwam weer klaar. Daarna ging haar wekker, we waren blijkbaar al 45 min bezig.... maar ze wilde niet stoppen en haalde het condoom eraf en begon weer lekker te zuigen, tot lading 2 diep in haar keeltje spoot en ze het in een papiertje uitspuwde. Moe maar vooral voldaan deed ik mijn kleren aan en na een lekkere kus vertrokken. Bij het verlaten van haar kamer kwam ik Lena tegen, die ook op RL staat. Ze kwam in enkel een open badjas uit haar kamer en als ik genoeg geld op zak had, zou ik niet neen gezegd hebben.

Is Mary een gevaar voor herhaling? Zeker wel? Is ze de moeite waard? Voor wie van volslank houd absoluut. Kan ze lekker pijpen? Heerlijk zelfs. Ik kijk nu al uit naar een volgend afspraakje met haar...
 
Iemand vermeldt hierboven dat ze de hele tijd haar "buikkledij" aanhield. Die draagt ze ook op al haar foto's.
Was dat bij iedereen hier zo ?
Gaat ze dan nooit helemaal naakt ?
Want bbw-liefhebbers willen toch van het hele volume genieten, niet ?
 
Iemand vermeldt hierboven dat ze de hele tijd haar "buikkledij" aanhield. Die draagt ze ook op al haar foto's.
Was dat bij iedereen hier zo ?
Gaat ze dan nooit helemaal naakt ?
Want bbw-liefhebbers willen toch van het hele volume genieten, niet ?
Hield ze bij mij ook altijd aan. Stoort me niet dus ook nooit bij stilgestaan eigenlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan