Recensie Mary, Luik (hotel) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

footlover

Stamgast
492
02/05/23
154
22
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Frans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/mary-508/?adult=1
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame stond al even op 't verlanglijstje. Kortstondig een afspraak gemaakt, waarbij ze een andere klant verschoof.

Heel vriendelijk, erg blij mee vanwege iemand die haar afspraken niet kan nakomen.

Dame ontvangt in één vd bekende hotels in Luik. Prima parkeergelegenheid in de buurt.

Voor mij de eerste keer op hotel, dus wel zenuwachtig.

Eenmaal op de kamer leuke verschijning. Keurig figuurtje (slank), high heels, leuke fluo oranje nagellak, doorzichtig touwen-ensemble aan, brilletje en halflang blond haar.

Ziet er beter uit dan op de foto's. Heeft een aantal opvallende tattoos, maar niet teveel en niet storend.

Op de foto ziet ze er "forser" uit dan ze is. Ze is eigenlijk erg petite.
Normaal niet zo m'n ding, maar met die grote tieten en haar algehele look toch wel 'mooi vrouwtje.

Ze had nog nooit voetenfetish gedaan, maar gaf een prima footjob met haar gelakte teentjes.
Ook met de hand merkte ik al dat ze heel zacht was, wat voor mij fijn is.

Intussen vingeren en met haar grote tieten spelen.

Dit speelde zich af in de sauna op de kamer, vervolgens aangegeven haar te willen neuken en dus naar 't bed gegaan. In de sauna nog even lekker laten pijpen. Ook lekker zacht. Zelf wel hard in haar mondje gestoten.

Haar in reversed cowgirl op me gezet, waarbij ze lekker doorzakte en ik al snel het condoom volspoot.

Fijne ervaring, voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan