Recensie Marya, Utrecht (voorheen Rotterdam, Amsterdam) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
21
09/05/22
17
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/9997433-marya
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Marya, een hele leuke vrouw waarbij de foto's minder leuk zijn dan de realiteit. Als ik het mij goed herinner is ze Turks of half Turks.
Je kan verschrikkelijk met haar lachen en haar service is echt goed vond ik. Denk dat het nu iets van 4 mnd geleden is dat ik ben geweest.
App contact erg soepel in het engels, eenmaal daar kwam ze snel naar de algemene ingang en liepen we samen naar de hotelkamer. Ze deed haar jas en showde haar mooie lingerie en ik werd al helemaal warm. Terwijl ze mij een lekkere knuffel en kus gaf zei ik zullen we de financiën doen. Dat kon later wel was haar antwoord. Dan ben ik altijd wat huiverig. Maar dat was niet nodig bij haar bleek achteraf.
We begonnen te zoenen en op ze kwam op schoot en liet zich lekker vingeren daarna flink dat heerlijke kutje gebeft. Ondertussen natuurlijk uitgekleed
Het leek alsof ze ervan genoot, maar kan altijd good acting zijn.
Maar voelde voor mij heerlijk en real iig. Daarna werd ik goed gepijpt zc, over naar de daad, ze klom er boven op en gleed langzaam naar beneden. Ik was opgewonden want dit was misschien wel de leukste betaalde date tot nu toe. Ik kwam dus ook snel klaar, en toen lekker kunnen ontspannen kletsen lachen en nog een tweede ronde met wat andere standjes, missionaris en doggy afgemaakt.
Heel relaxed weer naar huis gegaan. Als alle vrouwen deze service zouden bieden… gingen we allemaal blut hahaha en natuurlijk afgerekend aan het einde precies volgens afspraak. En de hele date was wat we besproken hadden. Topper!!
 
Ontvangt ze nu in Den Haag? Had gister geprobeerd met haar af te spreken, geen reactie helaas. Vandaag alleen "hey" gestuurd en werd geblokkeerd. Als het de dame van de foto's is had ik haar graag bezocht. Erg jammer
Als ik een appje met alleen 'Hey' van iemand zou krijgen die ik nog niet ken, zou ik ook blokkeren. Respect begint bij het eerste contact.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/9997433-marya#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb haar kleine drie maanden geleden bezocht. Doordat er meerdere positieve reviews op kinky waren was ik benieuwd naar haar en het leek me leuk om weer een keer een Turkse dame te doen. Bij het afspreken deed ze wel moeilijk over tongzoenen (zonder extra kosten), maar ze ging later toch overstag.

Ze stuurt je naar een bepaalde huisnummer waarna je weer contact moet opnemen. Daarna geeft ze je het juiste huisnummer waar ze zelf de deur opendoet. Het is in een hotel, al valt het niet aan de buitenkant op.

Ze bleek toch niet Turks te zijn maar komt uit een Oost Europees land. Ze heeft leuke grote natuurlijke borsten om mee te spelen. Foto's zijn realistisch.
Zover ik me kan herinneren was tongzoenen en PZC prima.
Het bed was minder omdat het in het midden slap was en inzakte wat niet zo handig was bij het neuken. We hebben meerdere standjes geneukt, maar lukte mij niet om zo klaar te komen. Ze vond het geen probleem om tussen haar borsten te neuken. Dit ging beter en kwam zo klaar.

Tot nu toe vond ik dat ze een goede instelling had. De date was leuker dan gemiddeld. Alleen na het klaarkomen deed ze niet echt haar best meer om de tijd leuk vol te maken en wilde ze me eigenlijk zo snel mogelijk subtiel weg te krijgen. Dit vond ik wel een afknapper en zorgde ervoor dat ik niet het gevoel heb overgehouden dat ik haar meerdere keren wil bezoeken.

Er is douche mogelijkheid.
 
Was hier een paar weken geleden. Verwachtingen waren hoog, maar niet echt uitgekomen. Tongen zit er niet in, pzc ook niet, dus toen was het voor mij al wel klaar. 2 sterren maximaal. Ze is overigens wel aardig, maar daar kom ik niet echt voor. Ontvangstlocatie verder prima.
 
Was hier een paar weken geleden. Verwachtingen waren hoog, maar niet echt uitgekomen. Tongen zit er niet in, pzc ook niet, dus toen was het voor mij al wel klaar. 2 sterren maximaal. Ze is overigens wel aardig, maar daar kom ik niet echt voor. Ontvangstlocatie verder prima.
En waarom denk je dat ze pz en tongen niet deed? Ben heel benieuwd namelijk want heb wel interesse in de dame en 2 van de vorige review zijn heel positief en zijn ook geen newbie review
 
Ga zelf maar eens een kijkje nemen zou ik zeggen, ik zuig het echt niet uit mijn duim. Met hygiëne etc. helemaal niets mis in ieder geval. Het is een prima dame, maar de mogelijkheden zijn erg beperkt en niets vergeleken met wat ik elders ben gewend.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan