Recensie Mascha,Amasonka ,Stolberg 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HoneyBear

Meubelstuk
2.908
28/10/21
2.547
36
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.amasonka.de/de/damen-girls-anwesenheit/mascha/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag maar eens bij onze Ooster buren gaan wandelen.
Ook viel mij deze week op de jong Letse Mascha. Zelf zegt ze dat ze 19Y is.
Ze zal er niet ver naast zitten. Mooie jong dame. Je moet niet zoals altijd van de foto's uitgaan.
Zit wat veel Photoshop aan. Altijd jammer. Zie liever gewone foto's.
Mijn eerste keer in privéhuis Amasonka. Discretie overdag is wat minder. Liggen allemaal bedrijven rondom. Maar op Zaterdag avond is het daar doodstil.
Bij aanbellen opengedaan door gastvrouw. Wist precies wie en voor wie ik kwam. Dus druk en veel dames zullen er niet zijn.
Werd netjes naar kamer begeleid. En toen kwam knappe Mascha aan. Kreeg een menu kaart waar ik kon aangeven wat ik allemaal wou.
Afgerekend en na wasje doen op bed beland. Helaas doet ze geen zoenen en PZC.
Kusjes op wang en lichaam doet ze dan weer wel. Na wat gefriemel rubber erom. en ging ze heerlijk pijpen met.
Daarna heerlijk verschillende standjes gedaan. Waarbij we het beide goed warm van kregen. Kamers hebben geen airco. Alleen een ventilator.
Dus zei succes morgen met 32 graden :ROFLMAO: Na half uur heerlijk klaar gekomen. Daarna een 'massage' gekregen.
Stelt weinig voor altijd. Maar wel lekker of nog effe na te kletsen. Duurde niet lang of massage ging over naar lekker friemelen.
Al met al zeer leuke avond gehad voor eerste keer bij onze Ooster buren. Dame is zeker voor herhalingsvatbaar.
Je kunt Privehuis gewoon appen. Handig als je gebrekkig Duits kan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan