Recensie Masha, Amsterdam 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GBlover

Vaste klant
Forumpionier
183
02/07/21
246
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Soft SM
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7307563-masha
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Meerdere keren ben ik in de afgelopen tijd bij de Russische Masha geweest. werkelijk een pareltje om te zien en ook in de omgang een echt heerlijke vrouw.

Ik heb tijdens de dates van alles met haar mogen ervaren, haar inzet is keer op keer fantastisch. Innig tongen, zuigzoenen, neukend met de ramen en gordijnen open, waanzinnig. Ik hoop dat ze snel weer in Nederland is, ik hoop dan de eerste te zijn die weer met haar kan afspreken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7307563-masha
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Masha is weer terug
maar wel met nieuwe kinky account en telnummer

is de dame van de photos, vriendelijk, vrolijk en schoon en fris. ze komt alle service van de advertentie meer dan uitstekend na.
tongzoenen, pzc, ballen likken en ook meer beneden, beffen, vingeren en sex met condoom in meerdere standjes is alles meer dan uitstekend.
haar engels is uitstekend en je kan ook een prima gesprek met haar hebben.
sommige services zijn voor extra money
ik ga zeker weer langs.
 
Fijn dat ze terug is. Echt een enorme aanrader.
De prijs per uur is wel met 20 omhoog gegaan.

Ze is een slimme, vrolijke, perfect Engels sprekende topper met een soort nymfomatische inslag. Als je het mij vraagt heb je daarmee de ideale combi te pakken.
Los van haar eigenschap om instant opgewonden te raken heeft ze nog een aantal grote pluspunten.
Haar lichaam… waanzinnig.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7307563-masha
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Overgeheveld uit Hookers:

Het voelt bijna raar om na 5 maanden weer een recensie te mogen schrijven.....Langs geweest bij Masha op een inmiddels bekend adresje waar het ons kent ons tjoepie van de hoofdstedelijke wandelaars ook al eens wat andere dames bezocht heeft.

Masha was mijn tweede bezoekje daar en het fijne van deze groep dames vind ik dat ze er geen enkel probleem van maken als je voor een half uur ipv een uur wilt langs komen. Een half uur is relatief wel wat duurder, maar ik ben er inmiddels voor mezelf achter dat ik liever een vlot verlopend bezoekje doe dan dat ik een uur boek en na 45 minuten bij iemand naar buiten loop.

Masha is de ideale girl next door. Leuk gezicht, mooi lijf, slank, prima figuurtje, qua houding geen onbereikbare uber-babe, maar juist een dame waarvan je je kunt voorstellen dat ze dat geile buurmeisje van je is of die dame in de kroeg die opeens besluit met je mee naar huis te gaan.

Heel service gericht en vriendelijk, deed ze me qua handelingen een beetje denken aan Sandra die op hetzelfde adres zit. Beide zijn van het in je nek zoenen aan het begin van de rit. Dat zou ik uit mezelf niet eens zo snel doen, maar als het gebeurt voelt het wel heel innig.

Daarna had Masha precies de juiste touch, pijpte ze met goed gevoel en switchten we soepel tussen cowgirl, doggy en missio. Niks op aan te merken en zeker intens, misschien zou je hooguit kunnen zeggen dat ze, voor mij althans, niet zo'n enorme babe is dat je moeite hebt om niet te snel klaar te komen, maar dat kwam de duur van de sexuele handelingen juist ten goede.

Erna nog een gesprekje gehad waarbij bleek dat ze vlekkeloos Engels spreekt en genoeg diepgang heeft.....dus een prima date.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7307563-masha
Totale kosten (in euro)
510
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nu, in het echt op haar nieuwe stek, afgelopen week bij Masha geweest.
Een waar feest, wat een lekker ding is het toch.
Het komt niet omdat ze een soort megastoot is, maar de mix van brains en body passen zo goed dat ik er weinig anders van kan maken. Sex staat met grote letters op har voorhoofd terwijl je dat niet denkt als je naar binnen stapt.
Tot je het bed instapt, daar is where the magic happens.
Lief, leuk, geil, mooi.
Drie uur en vooral een ongelofelijke berg orgasmes later loop ik weer helemaal happy de deur uit.
Ik heb in mijn leven veel meegemaakt tussen de lakens, maar dit slaat alles. Memorabel, voor mij dan hè.

Tot snel. -Zeker! Tot snel.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren naar aanleiding van de goede recensies een date met masha gemaakt.
Een eerste afspraak is meestal een half uur voor mij. Het contact via whatsapp verliep soepel.

Masha ontvangt in een leuke goed bereikbare appartement.
vooraf snel een douche genomen, en eenmaal terug in de woonkamer een staande voorspel gedaan met tongzoenen.

De sex ging in een rustig tempo, ze neemt geen haast ook als je maar een half uur hebt geboekt,
Dit kan je niet altijd zeggen van andere dames.
Pijpen zonder en intiem is boven verwachting. vooral bij het pijpen neemt ze je ballen goed mee.
en ze heeft een heerlijk kutje om te likken..

overall uiterlijk , hygiene en servicegerichtheid verdiend masha een dikke 8,5
herhalingsgevaar is hoog
 
Even ter verduidelijking: ze zit NIET op de GK. Die lokatie is wegens van alles en nog wat praktisch leeg momenteel. Ze zit momenteel op een goeie plek in de buurt van het Leidseplein. Met prima straatparkeren en/of garages in de buurt.
 
Afgelopen week langs geweest. Niets gelogen aan de vorige reviews. Wat een schatje! Super geil en echte GFE. Ze ontving dichtbij Paradiso dus super centraal. Heb haar goed genomen door hele appartement en ook op de bank voor het raam met openstaande gordijnen, erg geil! (hoewel ik niet veel later de deur daar uit liep en het volle terras aan andere kant van de gracht er misschien wel iets van mee had gekregen)

Herhalingsgevaar!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7307563-masha
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was nieuwsgierig naar Masha geworden door de lovende schrijvers hiervoor, dus een aantal dagen geleden langs gegaan. En hierbij mijn eerste recensie hier.

Mijn oordeel voor het bezoekje is een 7,5. De inzet is top; ze heeft er echt zin in, het is fijne seks, een goede blowjob en het is een lieve en slimme vrouw waarmee je leuk kunt praten.

Daardoor voelt het een beetje vervelend om iets negatiefs over haar te zeggen, maar het is nu eenmaal een review site. De foto's zijn wel even door Photoshop gehaald en ik had niet direct een wow gevoel, maar het is zeker geen onaantrekkelijke vrouw.

Belangrijkste is uiteindelijk een fijne inzet en een leuke klik en dat was er zeker. Dus al met al is het denk ik wel een aanrader, stukken beter dan een model wat er eigenlijk niet zo'n zin in heeft. Al denk ik toch niet dat ik zelf dit bezoekje ga herhalen...
 
Laatst bewerkt:
Ik snap wel een beetje wat je zegt hoor @polestar. Ik had haar wél meegenomen uit de kroeg haha, maar ik heb ook wel eens een groter wow moment gehad bij een eerste ontmoeting.

Gek genoeg denk ik wel juist dat ik het daardoor langer vol hield dan als een model de deur open doet.
Qua foto materiaal vind ik het dan wel weer kloppen, nu ik haar ken zie ik op de foto's ook precies wat ik leuk aan haar vind en waarom ik geen 100% wow gevoel had zodra de deur open ging.
En haar inzet en skills zijn erg goed....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Alweer een tijdje geleden dat ik Masha heb bezocht, maar ik denk er met regelmaat aan terug. Wát een vrouw. Lief, sexy, en niet normaal geil. Ze is echt niet te stoppen. Ik weet nog een moment dat ik haar staand tegen de muur nam en we elkaar diep in de ogen aankeken....man man man....Kan niet wachten tot ze weer terug is!
 
Een nieuw tarief aankondigen is eigenlijk alleen de moeite waard als haar uur-tarief omlaag is gegaan.

Zou kunnen hoor, maar je ziet het niet heel vaak gebeuren.

Is het tarief omhoog gegaan dan voelt het als zeggen: Deze sinaasappels, gisteren nog 4 voor 2€, nu 4 voor 3€.

Dus ben benieuwd!
 
Een nieuw tarief aankondigen is eigenlijk alleen de moeite waard als haar uur-tarief omlaag is gegaan.

Zou kunnen hoor, maar je ziet het niet heel vaak gebeuren.

Is het tarief omhoog gegaan dan voelt het als zeggen: Deze sinaasappels, gisteren nog 4 voor 2€, nu 4 voor 3€.

Dus ben benieuwd!
Ben idd bang dat het hoger is geworden...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan