Algemeen Massage door Amber/Kim

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er nog iets meer te melden over deze tweeling? Is het de moeite waard om het eens te proberen?
 
Het rare is dat ik een tijdje geleden ook contact had. In eerste instantie was een full body mogelijk, maar alleen bij de 4 handen. Bloot liggen (zonder handdoek) kon sowieso. Nu begrijp ik dat ook dat niet meer zou kunnen. Het is blijkbaar steeds iets minder geworden, jammer!
 
Had wel weer is zin in een ontspanning 4 handen massage , maar ze vragen aanbetaling via tikkie
en zoiets doe ik niet dus moet ik ff verder zoeken.
grt GW22
 
gisteren info gevraagd wat er mogelijk was wat voor massages ze deed en hoe en waar en wat dat ging kosten kreeg ik als antwoord dat ze geen goedkope prostitue was ? das was ook niet mijn vraag zei ik nog maar daar bleef t bij
 
Ja soms hopen we dat ze meer doen dan alleen massage 's , maar blijken het gewone masseuses te zijn beter dat we op andere site''s kijken.
 
Ik heb ze een jaartje geleden ongeveer eens benaderd op een nette manier maar helaas kreeg ik een kortaf reactie. Ik begrijp deze twee dames eigenlijk niet zo goed omdat ze in hun advertenties toch een klein beetje het idee geven (ook door de foto) dat er mogelijkheden zijn voor een erotische massage.
 
Uh als er in staat dat ze alleen "normale" massages doen, waarom.vraag je dan naar meer ?. Is dan toch duidelijk genoeg ?.
 
Uh als er in staat dat ze alleen "normale" massages doen, waarom.vraag je dan naar meer ?. Is dan toch duidelijk genoeg ?.
Als iemand gewoon netjes vraagt of er nog extra mogelijkheden zijn is dat geen reden om gelijk onfatsoenlijk te doen daar ging het me meer om. Ik heb eerder meegemaakt dat toch blijkt dat er wel extra mogelijkheden zijn ondanks dat er in de advertentie staat van niet 😊
 
Ik heb ze een jaartje geleden ongeveer eens benaderd op een nette manier maar helaas kreeg ik een kortaf reactie. Ik begrijp deze twee dames eigenlijk niet zo goed omdat ze in hun advertenties toch een klein beetje het idee geven (ook door de foto) dat er mogelijkheden zijn voor een erotische massage.
Nou ze hebben een doodnormale advertentie en doodnormale foto's ik begrijp niet wat voor idee ze jou geven en anderen , ligt het niet aan jou [mij] ons hoe we het willen zien en hoe zou een advertentie er uit moeten zien dan op m-p voor normale of abnormale massage's.
 
Ik heb ze een jaartje geleden ongeveer eens benaderd op een nette manier maar helaas kreeg ik een kortaf reactie. Ik begrijp deze twee dames eigenlijk niet zo goed omdat ze in hun advertenties toch een klein beetje het idee geven (ook door de foto) dat er mogelijkheden zijn voor een erotische massage.
Er staat toch heel duidelijk dat ze dat niet doen, misschien is respecteren een optie!
 
@mods kan deze discussie worden gesloten ?. Ze doen niets extra, dus graag kappen met vragen/ zeuren er over.
heb ik zo'n twee weken geleden ook gevraagd. Treurige types die blijven melden dat ze het toch geprobeerd hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: AV2
heb ik zo'n twee weken geleden ook gevraagd. Treurige types die blijven melden dat ze het toch geprobeerd hebben.
Om eerlijk te zijn, ze is mijn vaste wekelijkse masseuse, zonder HP.
Het eindeloze gevraag en verzoeken om meer dan dat word aangegeven, doet heel veel met haar en haar zus.
De eerste de beste die nu vraagt, vraag ik het 06 van en onderneem ik actie!!!!
Let eens op je hufterige gedrag als je koste wat sex wil...... gedraag je je als behoeftig dier, dan zul je ook ook zo'n behandeling krijgen.
AMEN
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan