Massage in Lelystad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Poster, heb je nog een tip welke masseuse? Heb de advertentie wel eens gezien, maar de foto's zijn erg onduidelijk. Bedankt voor de overige tips 👍.
Het wisselt daar nogal, op dit moment zijn er 2 mij bekende dames Tawan en Joy.
ik zou voor Tawan gaan, Joy is wat terughoudender.
Bij Tawan heb ik leuke spannende sessies gehad volgens standaard behandeling.
 
Tja, das het ding met ervaringen...de een vindt iets top en de ander vond het nix of "ok". Tis maar net wat je zoekt (of ik dit geval @Geniethetleven ), hoe je voelde die dag en hoe de dame zich voelde die dag. Ik heb er meermaals een goede tijd gehad en ze heeft me dingen laten ervaren die ik niet eerder had ervaren (had dat idd ook op Hookers geschreven destijds).

Maar ben benieuwd of @Geniethetleven überhaupt al ergens is geweest 👍
 
Eva heb ik al eens bezocht ja, beetje aparte vrouw, maar ze in je wel een heerlijke ervaring bezorgen. In Almere wel eens een Thaise bezocht, adverteert via Marktplaats, dat is een heel leuk adresje. Maar voor mij is Lelystad handiger. Aanbod in Almere lijkt veel groter.
 
Je kunt ook nog kijken bij Multimassage als dat je ding is (massage en meer). Zelf nog niet geweest, dat komt door het aanbod wat naar mijn idee een stuk beter is in Haarlem.

Of Massagewereld in Soest wellicht?
 
@Poster ben jij bij Julia geweest of anderen die kennis hebben gemaakt met Julia? Er staat inmiddels 1 recensie op kin.y maar van een persoon waarbij dit zijn eerste recensie is en gelijk op alle onderdelen de volle 5 sterren geeft....dan ga ik het juist wantrouwen..
 
Vandaag geweest bij Tawan als ik het goed onthouden heb. Schrijf later nog wel een recensie. Maar voor herhaling vatbaar, zowel de massage als het seksuele deel.
 
Vandaag geweest bij Tawan als ik het goed onthouden heb. Schrijf later nog wel een recensie. Maar voor herhaling vatbaar, zowel de massage als het seksuele deel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan