Massage in Puth

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had haar paar dagen geleden een app gestuurd.
Kreeg snel reactie ze ontvangt in Puth / Schinnen.
Uur is 50
1,5 uur is 75 en 2 uur is 100. Ze had mogelijkheden overdag en 's avonds.

Vervolgens heb ik gevraagd of er ook meer mogelijk was en of ze een foto had zodat ik kon zien met wie ik dan afspreek.

Ze heeft mijn reactie wel gelezen maar ze stuurt geen antwoord.
 
Wie zegt dat het een vrouw is🤔
Maar goed, vandaag een afspraak gemaakt, krijg je een uur van te voren een appje dat het niet doorgaat.
Tijdens app contact ook niet gevraagd wat mogelijk was.
Hou wel van verrassingen hahaha
 
ben er twee keer geweest, eerste keer voor een uurtje, mocht bloot op de tafel en heb goede massage gehad, verder niks
tweede keer gekozen voor de chakra massage en alle chakra's worden fijn weer gebalanceerd,

aardige vrouw die goed masseren kan en je moet al te opdringerig zijn, gewoon netjes blijven en aardig zijn

groetjes Hookman
 
Haar vandaag app gestuurd. Snel antwoord. Stuurt geen foto's.
OP de vraag of happy end mogelijk is zegt ze niet standaard. Kan wel maar kost dan 25 extra.

@hookman jij bent er geweest, kun je aangeven hoe ze er uit ziet?
 
Gisteren de afspraak gemaakt voor vandaag 16 uur.
Ook meteen adres gevraagd.
Ze gaf aan 16 Uur is goed.
Dus daar ging ik van uit.
Hele dag niets gehoord.
Dus haar net een app gestuurd. Zegt ze dat ik vandaag had moeten reageren....
Wordt dus niets.
 
Goeie masseuse, aardige dame, praat soms beetje teveel mss, maar verder prima ervaringen mee.
Vertelde me dat ze erg afknapt op losers die via whatsapp allerlei seksuele vragen stelde, dus niet meer doen. Gewoon afspraak maken, met respect behandelen en dan komt het alllemaal goed!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan