Algemeen Massage Salon Enschede

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AlexanderJohn

Newbie
3
28/09/22
0
Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd naar jouw ervaring bij Massagesalon Enschede met Linda, Anna, Lea, Eva of andere vrouwen. Is er een mogelijkheid tot seks met deze vrouwen en wat zijn de kosten ervan?

Ik hoop snel van je te horen
 
Massagesalon Enschede is prima - sommige dames doen alleen massage, en sommige dames ook extra.
Zelf ben ik een vaste bezoeker van Linda, en bij een klik ik er zeker meer mogelijk bij haar.
(vorige week nog geweest; heerlijk!)
 
wil deze salon ook een keer bezoeken, echter kan ik geen overzicht vinden van de dames/ foto's

Vindt het altijd wel fijn als ik een beetje info heb van de beschikbare dames alvorens ik naar een salon ga
 
Ìs iemand al bij Jasmine geweest? Wil haar bezoeken, maar vroeg me af of ze extra's aanbiedt en hoeveel die kosten.
Ik ben ook heel benieuwd naar haar. Ze lijkt me heerlijk om over mee heen te voelen glijden (en eventueel de rest), maar ze is er altijd op voor mij onmogelijke tijden helaas
 
Iemand een review van Lisa? Ik las dat ze ook meer aan biedt dan alleen een massage.
Klopt. Niet de gelegenheid gehad om een recensie te schrijven, maar ze gebruikt tegen extra vergoeding andere dingen dan haar handen om je een hoogtepunt te bezorgen.

In mijn geval mocht ze er even lekker op komen zitten, heb bij haar wel het idee dat ze veel fake kreunt en dat is mijn ding niet zo. Kreun echt of kreun niet. (Of oefen nog even op het faken van je kreun)
 
Ìs iemand al bij Jasmine geweest? Wil haar bezoeken, maar vroeg me af of ze extra's aanbiedt en hoeveel die kosten.
Inmiddels wel bij haar geweest, maar voor mij blijft het bij deze ene keer.

Ik miste echt de spanning, voelde erg afstandelijk
Had daarom ook niet het idee dat het heel zinvol zou zijn om te vragen naar extra's. Als ik later meer tijd heb zal ik een recensie schrijven.
 
Klopt. Niet de gelegenheid gehad om een recensie te schrijven, maar ze gebruikt tegen extra vergoeding andere dingen dan haar handen om je een hoogtepunt te bezorgen.

In mijn geval mocht ze er even lekker op komen zitten, heb bij haar wel het idee dat ze veel fake kreunt en dat is mijn ding niet zo. Kreun echt of kreun niet. (Of oefen nog even op het faken van je kreun)

Thnx Stamper !

Klinkt wat mij betreft prima in de oren,
Fake kreun hou ik zelf ook niet echt van, maar als de rest goed is, kan ik me daar wel overheen zetten haha

Heeft ze nog een leuk koppie ?
Foto laat niet veel los, en lijkt op een kort pittig kapsel🙈
 
Tot nu toe ben ik bij Lea, Linda, Eva, Anna, Tina en Lisa geweest. Met Eva had ik totaal geen seksuele klik, met alle andere dames wel. Benieuwd of iemand bij Sofie is geweest en of ze extra doet. Alle eerder genoemde dames doen dat wel iig.
 
Tot nu toe ben ik bij Lea, Linda, Eva, Anna, Tina en Lisa geweest. Met Eva had ik totaal geen seksuele klik, met alle andere dames wel. Benieuwd of iemand bij Sofie is geweest en of ze extra doet. Alle eerder genoemde dames doen dat wel iig.
Ja, Sofie wil je heerlijk pijpen, en neuken biedt ze ook aan.


Tijdens het masseren krijg je al het idee dat ze van plan is om je te gaan pijpen, maar je moet natuurlijk eerst met haat overeenstemmen dat je feestje op die manier afloopt.
 
Ja, Sofie wil je heerlijk pijpen, en neuken biedt ze ook aan.


Tijdens het masseren krijg je al het idee dat ze van plan is om je te gaan pijpen, maar je moet natuurlijk eerst met haat overeenstemmen dat je feestje op die manier afloopt.

hoe jong/oud schatten jullie haar en wat is haar lichaamsbouw

Lisa helaas niet kunnen bezoeken omdat ze of niet meer aanwezig is of niet op tijden dat ik kan
 
Terug
Bovenaan Onderaan