Algemeen Massage salon wallen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

James777

Newbie
12
24/06/22
0
Beste forumleden
Binnekort ga ik weer eens naar amsterdam met een goeie vriend van mij. Ik zou graag met hem een massage salon bezoeken met happy end. Het liefts een plek in de buurt van de wallen en waar we zo binnen kunnen lopen, graag hoor ik jullie suggesties/ervaringen
 
Gast, je maakt een account aan, en je begint te vragen naar tenten met een hp. Ik kan je vertellen dat je de tenten die het stiekem doet, niet gaat krijgen!.. oja, de tenten die daar een vergunning voor hebben kan je opzoeken op internet. Succes.
 
Ga gewoon naar een erotisch massagesalon.. kies een lekkere chick uit en geniet er van.
Bij een chinees of thai is er ech niets erotisch aan, alleen een handjob vaak oudere dames of je moet daar op geilen…
 
Beste forumleden
Binnekort ga ik weer eens naar amsterdam met een goeie vriend van mij. Ik zou graag met hem een massage salon bezoeken met happy end. Het liefts een plek in de buurt van de wallen en waar we zo binnen kunnen lopen, graag hoor ik jullie suggesties/ervaringen
Probeer Love Club 21 in de Koestraat 21, steeg/straatje tussen O.Z. Achterburgwal en Kloveniersburgwal op de rand van het Wallen gebied.
Oh, en de dames zijn Thais, als je dat niet erg vind.
 
heeft iemand ervaring met deze locatie
ik ga deze week een dagje naar amsterdam en het lijkt me wel wat om hier even langs te gaan
Voor corona hier een keer geweest. Ronduit bedroevend, Bij een massage van 60 minuten stond ik in minder dan drie kwartier weer buiten. Massage zeer matig, dame had er totaal geen aardigheid in. Het aanraken van de dame was niet toegestaan, zelfs de niet intieme delen. Het enige positieve was dat de dame er redelijk uitzag, massages worden hier standaard topless gegeven, voor een kleine meerprijs ging het slipje uit. Over seksuele handelingen ben ik niet begonnen, mijn interesse was totaal verdwenen.
 
Loveclub 21 heb je daar nog zitten. Lees alleen geen super recensies. Zoek maar ff op
wisselende beleving hier, ik ging voorheen op de maandag. daar was een pracht dame, wie je goed kon praten, een goeie massage geeft. en als je het slim speelt (betaal bij de deur 1u zonder intiem en betaal het rest bedrag op de kamer incl intiem) is er ineens een heleboel mogelijk. maar net als bij andere salons je moet ook mazzel hebben met de dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan