Massage, Turnhout 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Scorpio:

Joy:

Ik ben zelf heel benieuwd naar Tantra en zou dat graag eens echt willen ontdekken. Ik heb al eerder gelezen dat dit een goed adresje is om tantra te ervaren en niet zomaar een "gewone rubdown en handjob" te ervaren.

Ik wil dat graag ontdekken zonder te sturen door te zeggen wat ik "wil". Maar ik wil wel weten wat ik kan verwachten. Zwarte tantra, rode tantra, ... da`s allemaal chinees voor mij.

Eigenlijk moet iemand mij eens goed uitleggen wat dat inhoudt, tantra. Post gerust als je hier al geweest bent, of als je dat niet openbaar wil stuur gerust een pb.

En ik leid af uit de mogelijkheden in de advertenties dat er zowel bij Scorpio als bij Joy mogelijkheid is tot PZC en meerdere orgasmes, en zelfs bij Scorpio intiem met condoom. Spijtig dat Joy dat laatste niet lijkt aan te bieden want haar gezicht triggert bij mij een verlangen, en ik kan me voorstellen dat indien ik bij haar zou gaan ik zonder intiem met een gevoel van teleurstelling of "op mijn honger blijven zitten" terug vertrek.

Eigenlijk verlang ik gewoon naar een massage waar ik "mentaal en spiritueel in wegglijd", die ik "onderga" (wat je heel letterlijk mag nemen), waarbij ik op voorhand weet dat PZC en liefst ook intiem daar deel van uitmaken, en ik het me gewoon kan laten "overkomen". Maar ik ben dus niet zeker of dat is wat ik kan / mag verwachten, voel wat schroom om daar telefonisch naar te informeren, en het is me te ver om dat eens zomaar te gaan uitproberen.

Als ik met die blik naar de prijzen kijk, dan weet ik nog minder wat ik kan verwachten:

130euro/1uur, 190euro/90min, 260euro/120min,

extra diensten naar wens + 50 euro


Het is allemaal al zo cryptisch omschreven, hoe moet ik dan begrijpen wat er "standaard" inzit en welke "diensten" als "extra" beschouwd worden?

En iedereen die een review post over een tantra adresje doet daar ook altijd zo mysterieus erover, waarom kan het eens niet duidelijk zijn?

Als ik zin heb om te neuken zal ik wel iets anders opzoeken dan tantra, vanuit hoger beschreven verlangen vermoed ik dat tantra is wat ik zoek maar niemand die me dat lijkt te kunnen bevestigen. En iedereen weet dat "de verkoper" niet de meest objectieve bron is over de "kwaliteit van z`n producten", dus bellen en me informeren is niet het eerste wat in me opkomt.

Nogmaals, als iemand zich bereid voelt om wat uit te wijden over tantra en dit adresje, in review of in pb, ga gerust uw gang. Mijn shakra`s zullen je dankbaar zijn, al weet ik niet goed hoe ik die kan bereiken ;)
 
Mij lijkt me al dat tantra-gedoe slechts een verpakking rond een massage. Al die zweverige verhalen lijken me enkel te dienen om een hogere prijs te kunnen vragen.

Ik blijf gewoon bij een klassieke "oil massage" bij een Thaise dame. Dan weet je wat je mag verwachten wanneer ze "please turnn over" zegt. ;)
Ik ben mag ik wel zeggen ondertussen een Tantra ervaringsdeskundige
Ik moet je tegenspreken! Tantra is net niet wat je bij die Thaise massage krijgt.
Je leest vaak is maar wat wrijven en dan wat snokken en klaar.
Bij Tantra wordt je hele lichaam geëerd en krijgt elke cm evenveel aandacht.
De ejaculatie is niet het doel van de massage. Wel is het mogelijk orgasmes te krijgen, wat veel meer is dan het kwakje wegschieten.
Na enige ervaring kom je in een soort van tranche, de orgasmes die je dan krijgt kunnen minuten lang aanhouden.
Je surft een uur lang op de golf van net niet komen met ondertussen die full body orgasmes.
Waanzinnig! Eens je dat hebt gevoeld wil je die Thaise niet meer en geef je graag het dubbele voor een Tantra massage.
Je moet het wel wat tijd geven, dit lukt niet van de eerste keer.
Je moet met je Tantrika vergroeien zodat ze je lichaam leert kennen.
Eens je allebei op dezelfde golflengte zit komen de mooiste gevoelens naar boven.
Een minuten lang orgasme terwijl je ejaculeert en moet blijten als een klein kind, ik kan het iedereen aanbevelen!
 
Ik ben mag ik wel zeggen ondertussen een Tantra ervaringsdeskundige
Ik moet je tegenspreken! Tantra is net niet wat je bij die Thaise massage krijgt.
Je leest vaak is maar wat wrijven en dan wat snokken en klaar.
Bij Tantra wordt je hele lichaam geëerd en krijgt elke cm evenveel aandacht.
De ejaculatie is niet het doel van de massage. Wel is het mogelijk orgasmes te krijgen, wat veel meer is dan het kwakje wegschieten.
Na enige ervaring kom je in een soort van tranche, de orgasmes die je dan krijgt kunnen minuten lang aanhouden.
Je surft een uur lang op de golf van net niet komen met ondertussen die full body orgasmes.
Waanzinnig! Eens je dat hebt gevoeld wil je die Thaise niet meer en geef je graag het dubbele voor een Tantra massage.
Je moet het wel wat tijd geven, dit lukt niet van de eerste keer.
Je moet met je Tantrika vergroeien zodat ze je lichaam leert kennen.
Eens je allebei op dezelfde golflengte zit komen de mooiste gevoelens naar boven.
Een minuten lang orgasme terwijl je ejaculeert en moet blijten als een klein kind, ik kan het iedereen aanbevelen!
Klinkt goed maar ik zou toch hopen dat, gezien de mogelijkheden die vermeld worden, er toch enigszins bewust naar een orgasme wordt toegewerkt, en niet zo van "het zou wel eens kunnen dat je klaarkomt, zomaar, toevallig".

En wat kan je dan concreet verwachten dat je daar brengt? Massage? Full body massage? (tong)Zoenen? Likken? Bijten? Handjob? Pijpen? Met of zonder? Tot het eind? Penetratie?

Het is me gewoon niet duidelijk. Als ik naar een DVP zou gaan, dan weet ik van te voren wat ik kan verwachten en wat niet, en in het slechtste geval maakt de dame in kwestie het niet waar. Bij Tantra heb ik dus geen flauw benul wat ik kan verwachten.

Neem nu Scorpio: er staat duidelijk in haar profiel wat de mogelijkheden zijn. Maar wat moet ik daar nu uit afleiden: dat ik een massage kan krijgen met afwerking? Of kan ik haar bij wijze van spreken boeken voor een neukpartij, met een massage(ke) vooraf?

Dat zweverige mysterieuze dat daar rond wordt opgehangen zal misschien nieuwsgierigheid triggeren en mensen lokken, maar ik weet graag wat ik kan verwachten want anders is de kans dat ik teleurgesteld vertrek te groot, en begin ik er dus niet aan.

Mijn idee momenteel is dat tantra wel eens zou kunnen zijn wat ik ervan verwacht (zie post hoger), maar evengoed dus totaal niet. Daarom probeer ik het waarschijnlijk niet, totdat iemand me een beter idee erover kan geven.
 
Klinkt goed maar ik zou toch hopen dat, gezien de mogelijkheden die vermeld worden, er toch enigszins bewust naar een orgasme wordt toegewerkt, en niet zo van "het zou wel eens kunnen dat je klaarkomt, zomaar, toevallig".

En wat kan je dan concreet verwachten dat je daar brengt? Massage? Full body massage? (tong)Zoenen? Likken? Bijten? Handjob? Pijpen? Met of zonder? Tot het eind? Penetratie?

Het is me gewoon niet duidelijk. Als ik naar een DVP zou gaan, dan weet ik van te voren wat ik kan verwachten en wat niet, en in het slechtste geval maakt de dame in kwestie het niet waar. Bij Tantra heb ik dus geen flauw benul wat ik kan verwachten.

Neem nu Scorpio: er staat duidelijk in haar profiel wat de mogelijkheden zijn. Maar wat moet ik daar nu uit afleiden: dat ik een massage kan krijgen met afwerking? Of kan ik haar bij wijze van spreken boeken voor een neukpartij, met een massage(ke) vooraf?

Dat zweverige mysterieuze dat daar rond wordt opgehangen zal misschien nieuwsgierigheid triggeren en mensen lokken, maar ik weet graag wat ik kan verwachten want anders is de kans dat ik teleurgesteld vertrek te groot, en begin ik er dus niet aan.

Mijn idee momenteel is dat tantra wel eens zou kunnen zijn wat ik ervan verwacht (zie post hoger), maar evengoed dus totaal niet. Daarom probeer ik het waarschijnlijk niet, totdat iemand me een beter idee erover kan geven.
Dat verwachtingspatroon is net wat Tantra niet is...
Je moet naar een Tantra massage gaan zonder verwachtingen, anders gaat het wss idd alleen maar tegen vallen.
Als je echt je kwakje kwijt wil moet je naar een thaise gaan!
Tantra is een beleving zonder doelen en als je dat kan loslaten, dan is alles mogelijk!

Persoonlijk: als een tantrika pijpen of meer aanbiedt, haak ik af. Want hoogstwaarschijnlijk is het dan een thaise massage met een vleugje tantra en happy end en is uit op meer geld. Niet wat ik zoek. Wat niet weg neemt, dat als ze het niet aanbieden en het zou toch gebeuren omdat het in de sfeer van het moment kan, zou ik het wel toelaten. Maar dan ook alleen bij mijn vaste tantrika, waarmee ik al een lange weg heb afgelegd.
 
2jr geleden ben ik bij Scorpio geweest. zeer goede erotische massage met veel teasing en mogelijkheid tot intiem, niet voor gekozen. heel aangenaam meisje, Nl, met mooie tatoos. Ik kan Jumper volledig volgen. Geloof me, een goede sensuele, erotische massage, waar je van minuut 1 tot het einde constant word geteasd .... dan spreek ik nog niet van een full-tantra experience, ... daar kunnen veel thai een poepje aan ruiken, ... die beginnen al met tijd te winnen/verliezen door het geld even weg te brengen, 10 minuten wegblijven, masseren ... (al dan niet goed of slecht) en de laatste 5 minuten effe snel rukken en je zo snel mogelijk buitenwerken... totaal niet te vergelijken. ( de enige thai die me lekker masseert, teast, en ongelooflijk lekker laat klaarkomen is Kitty). En ok, je betaald hier meer, maar je krijgt dit ook ten volle terug. Geen gegiechel van een thaise, die je dan nog begint te kittelen als je net klaar ben gekomen, terwijl je dan heel gevoelig bent op die plekken ... Pffff, . Je kan trouwens goede erotische massages ontdekken waar je ook slechts 100 à 120 betaald. Lilly in Kapellen, Noemie aan de vogeltjesmarkt, Veerle in Putte, enz...
 
Bedankt, ... ja ik dacht het nog, maar is toch Essen, ik ben er heel vaak geweest maar toen zij zich toch wel heel uitgesproken profileerde als antivaxxer ben ik er weggebleven, dat was toch wel een paar bruggen te ver. Ze gaf toen zelfs korting als je kon aan tonen dat je haar filmpjes doorstuurde naar anderen, filmpjes waarin ze "wetenschappelijk onderbouwd" uitlegde waarom een vaccin heel slecht is voor de mens (ga en verspreid het woord!). Dat naïef/simpele had ze daarvoor ook wel maar ik liet haar maar praten zonder er veel op in te gaan omdat ik voor de massage kwam die ik toch wel goed en aangenaam vond.
 
2jr geleden ben ik bij Scorpio geweest. zeer goede erotische massage met veel teasing en mogelijkheid tot intiem, niet voor gekozen. heel aangenaam meisje, Nl, met mooie tatoos. Ik kan Jumper volledig volgen. Geloof me, een goede sensuele, erotische massage, waar je van minuut 1 tot het einde constant word geteasd .... dan spreek ik nog niet van een full-tantra experience, ... daar kunnen veel thai een poepje aan ruiken, ... die beginnen al met tijd te winnen/verliezen door het geld even weg te brengen, 10 minuten wegblijven, masseren ... (al dan niet goed of slecht) en de laatste 5 minuten effe snel rukken en je zo snel mogelijk buitenwerken... totaal niet te vergelijken. ( de enige thai die me lekker masseert, teast, en ongelooflijk lekker laat klaarkomen is Kitty). En ok, je betaald hier meer, maar je krijgt dit ook ten volle terug. Geen gegiechel van een thaise, die je dan nog begint te kittelen als je net klaar ben gekomen, terwijl je dan heel gevoelig bent op die plekken ... Pffff, . Je kan trouwens goede erotische massages ontdekken waar je ook slechts 100 à 120 betaald. Lilly in Kapellen, Noemie aan de vogeltjesmarkt, Veerle in Putte, enz...
Noemie waar je over spreekt, ontvangt die nog? Heb je soms link naar haar advertentie of nummer ?
 
Zo heb ik een keer of twee een Nauru massage gehad. En wilde uiteindelijk eigenlijk wel graag bij de dame naar binnen glijden. Die combinatie van service ben ik nog niet succesvol tegengekomen. Ik denk dat er wel behoefte aan is. ?
 
Nog weinig informatie over de andere dames bij boddy balance turnhout ben benieuwd van andere ervaringen anders het ritje maar eens wagen van Gent vandaan of als ik in de buurt ben alle info is welkom.
 
2jr geleden ben ik bij Scorpio geweest. zeer goede erotische massage met veel teasing en mogelijkheid tot intiem, niet voor gekozen. heel aangenaam meisje, Nl, met mooie tatoos. Ik kan Jumper volledig volgen. Geloof me, een goede sensuele, erotische massage, waar je van minuut 1 tot het einde constant word geteasd .... dan spreek ik nog niet van een full-tantra experience, ... daar kunnen veel thai een poepje aan ruiken, ... die beginnen al met tijd te winnen/verliezen door het geld even weg te brengen, 10 minuten wegblijven, masseren ... (al dan niet goed of slecht) en de laatste 5 minuten effe snel rukken en je zo snel mogelijk buitenwerken... totaal niet te vergelijken. ( de enige thai die me lekker masseert, teast, en ongelooflijk lekker laat klaarkomen is Kitty). En ok, je betaald hier meer, maar je krijgt dit ook ten volle terug. Geen gegiechel van een thaise, die je dan nog begint te kittelen als je net klaar ben gekomen, terwijl je dan heel gevoelig bent op die plekken ... Pffff, . Je kan trouwens goede erotische massages ontdekken waar je ook slechts 100 à 120 betaald. Lilly in Kapellen, Noemie aan de vogeltjesmarkt, Veerle in Putte, enz...
Lilly in kapellen gegevens graag ,die van de vogeltjes markt doen enkel voor ik weet gewoon massage of niet ??
 
Zo heb ik een keer of twee een Nauru massage gehad. En wilde uiteindelijk eigenlijk wel graag bij de dame naar binnen glijden. Die combinatie van service ben ik nog niet succesvol tegengekomen. Ik denk dat er wel behoefte aan is. ?
Jaren geleden ook eens een Nuru massage gehad met full sex. Het is amper te doen. Alles is zo glibberig dat je geen "tractie" hebt en de dame sneller wegglijdt dan dat je je pik in haar poes kan duwen.
 
nog een paar van de masseuses gevonden die bij B2B werken:

Lucy

Vicky

Zina
 
Ben een jaar of twee geleden bij Joy geweest. Joy is een prachtige dame met een gezellige babbel op het juiste moment.
Heb toen enkel massage gekozen, pijpen was 50 € extra en intiem deed ze (toen) niet. Andere dames zouden wel intiem doen.
Ontvangst in woning die in het echt even mooi is als op de foto's.
En Joy die in het echt nog mooier was dan op foto.
Vond de massage en HE goed maar niet uitzonderlijk; maar heb geen recente ervaring met haar of dit huis.
 
Bedankt, ... ja ik dacht het nog, maar is toch Essen, ik ben er heel vaak geweest maar toen zij zich toch wel heel uitgesproken profileerde als antivaxxer ben ik er weggebleven, dat was toch wel een paar bruggen te ver. Ze gaf toen zelfs korting als je kon aan tonen dat je haar filmpjes doorstuurde naar anderen, filmpjes waarin ze "wetenschappelijk onderbouwd" uitlegde waarom een vaccin heel slecht is voor de mens (ga en verspreid het woord!). Dat naïef/simpele had ze daarvoor ook wel maar ik liet haar maar praten zonder er veel op in te gaan omdat ik voor de massage kwam die ik toch wel goed en aangenaam vond.
Over wie heb je het hier nu eigenlijk? Laure? Of iemand anders?
 
Terug
Bovenaan Onderaan