Massage via marktplaats, Zuid-Holland 2,00 ster(ren)

Massagefan1

Vaste klant
6 feb 2022
130
9
80

Kan iemand misschien verduidelijken of die 80pu al inclusief HE is en of er eventueel meer erotiek bij komt kijken? Of is dit 'slechts' het instaptarief voor een normale massage?
Ja, deze dame stond altijd op Sexjobs met erotische massage.

Zie https://www.girlsreview.nl/threads/leijla-privé-ontvangst-rotterdam.1525/ en

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dagan en Alpenhoorn

Hookeraddict

Newbie
30 jan 2023
18
9
Deze dame bezocht
Vanmiddag app contact en gevraagd naar de mogelijkheden
HJ kan en verder niks
Stoute schoenen aangetrokken en afspraak gemaakt
In de app de prijs van MP genoemd en niet op gereageerd dus dacht dat dat de prijs was
Helaas, is dus €20 extra
Massage was wel lekker alleen de locatie rukkeduk
Aftands appartement met matras op de grond
Voor mij geen herhaling
Ik begrijp dat ze ontvangt in het souterrain van een kap/nagelsalon. Zit die dan vol dames die je aanstaren wat je als man daar komt doen? En nog meer als je na de massage terug komt?
Blijft zij gekleed tijdens de massage? En mag je haar aanraken?

Hookeraddict

Newbie
30 jan 2023
18
9
Iemand ervaring met Carolina uit Rotterdam die massages aanbiedt op MP?
Iemand ondertussen al bij deze dame geweest? Ben wel benieuwd naar ervaringen

Laatst bewerkt:

GeileWillem22

Vaste klant
25 okt 2021
167
88
Ook zo'n leukerd deze bied veel aan en alleen nieuwe klanten moeten aanbetaling doen voor massage aan huis dus bij jou thuis , ontvangst hoef je niet te betalen maar je raad het al het adresje waar ze normaal ontvangt is nu verhuurt dus je zal haar bij jou thuis moeten ontvangen tenminste als je aanbetaling gedaan hebt.
dus voor mij een NO-GO

Willemse2

Wandelaar
9 mrt 2023
26
1
10
Ik ben bij haar vorig jaar in augustus geweest, toen was dat prima ontspanningsmassage met HJ voor 80 E, maar kan wel beter, zeker voor zo prijs
Iemand ondertussen al bij deze dame geweest? Ben wel benieuwd naar ervaringen

ik heb daar is info aangevraagd, ze komt bij je thuis idd met happy-trek end a 80,- en dan moet je wel zorgen dat je tussen de 5&10minuten klaar bent, op de vraag of ze naakt dansel topless zou zijn was t laatste een optie en over de vraag of er misschien nog iets gelikt/ geproeft/gevoeld mocht worden zou ze terplaatse wel is zien of misschien wel of anders bij een 2e date afhankelijk de klik .... nou oke wie weet, t is er nog niet van gekomen maar t is een optie, heeft opzicht een leuk koppie

Kobus

Vaste klant
28 feb 2022
141
1
153
Rotterdam
Ook zo'n leukerd deze bied veel aan en alleen nieuwe klanten moeten aanbetaling doen voor massage aan huis dus bij jou thuis , ontvangst hoef je niet te betalen maar je raad het al het adresje waar ze normaal ontvangt is nu verhuurt dus je zal haar bij jou thuis moeten ontvangen tenminste als je aanbetaling gedaan hebt.
dus voor mij een NO-GO
Afspraak bij mij gecanceld omdat haar tafel gebroken was en ze geen nieuwe kon gaan halen
Blijft een raar verhaal maar geef haar voordeel van de twijfel
Binnenkort weer eens proberen om afspraak te maken

Frizzle

Newbie
17 aug 2022
13
2
12
den haag
heren,

Hier ben ik in het verleden een keer geweest, was een redelijke puinhoop in huis. Nu opnieuw benaderd en behalve massage kan er gesproken worden over extra;s. Iemand al een keer langs geweest?

Kobus

Vaste klant
28 feb 2022
141
1
153
Rotterdam
heren,

Hier ben ik in het verleden een keer geweest, was een redelijke puinhoop in huis. Nu opnieuw benaderd en behalve massage kan er gesproken worden over extra;s. Iemand al een keer langs
heren,

Hier ben ik in het verleden een keer geweest, was een redelijke puinhoop in huis. Nu opnieuw benaderd en behalve massage kan er gesproken worden over extra;s. Iemand al een keer langs geweest?
B2B voor €120 is aardig aan de prijs