- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 150
Afgelopen zaterdag op tijd richting MW MG. Om 10 uur binnen en gekozen voor Kimberley. Een uur een hele leuke vriendelijke massage gehad van Kimberley. Deed goed haar best en maakte het mij erg naar mijn zin. Ik wilde verlengen met haar, maar ze had een afspraak dus gevraagd naar Anne, foto's zagen goed uit en durfde het wel aan. Ze kwam binnen om 11.15 uur en we gingen samen douchen. Fysiek viel ze mij enorm tegen, maar ik wilde er het beste van maken. Ze vroeg of ik mss een combinatie van tantra en lingam wilde. Ze zei dat ik dan nog meer zou genieten. Nou prima dacht ik. De BtB viel zwaar tegen, fysiek voelde ze ook zwaar aan, en wat ik nog het aller ergste vond, is dat ze gigantische stonk uit haar mond. Een adem, van tabak, en veel knoflook van de avond ervoor haalden alle geiligheid uit mij. Daarbij zei ze al snel dat ik klaar moest komen en dan rustig kon ontspannen. Met hulp van mezelf kwam ik klaar, en mevrouw stond onder de douche en kleedde zich aan. Op zich vond ik het niet erg want die stank was gigantisch. Terug naar de receptie, waar ik dacht te gaan proberen dat het maar 30 minuten was, dus daar ook voor wilde betalen. Tot mijn verbazing gaf Anna dat ze lingam en Intensief had gegeven en ik dus extra moest betalen en 1 uur had geboekt. Ik gaf Luca aan, dat we nog geen 30 minuten op de kamer zijn geweest, en ik zeker niet meer ga betalen, en dat ik het een hele slechte zaak van die die dame vind hoe ze ermee omgaat. Luca gaf aan, mij te begrijpen en bevestigde ook naar Anne dat we maar 30 minuten op de kamer zijn geweest. Luca vroeg aan mij een uur voor Kimberley en een uur voor Anne te betalen. Kimberley 100% verdient, maar Anne zeker niet. Ik heb betaald en ben gegaan. Weet even niet of ik nog snel naar MW MG ga. Algemene beoordeling is op Kimberley gericht, Anne verdiende geen enkele ster. Veel ervaring binnen MW in nagenoeg alle filialen geweest behalve Soest en Antwerpen, maar dit nog noooooit meegemaakt.