• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Massage

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mulan
  • Startdatum Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu denk ik dat de meeste mannen naar een massage salon gaan , en eventueel na de douche op de kamer op hun buik gaan liggen en wachten tot de dame terug komt , ik doe dat nooit ik leg mij direct op mijn rug , nu waarom gaan de meeste mannen op hun rug liggen ? Ze willen uiteindelijk toch dat de voorkant onder handen word genomen , de rug kan toch nadien 🤔
Er zijn masseuses die niet precies weten hoe zemoeten masseren dus voor de zekerheid mogen ze eerst mij opgeilen als ik op de rug lig en na het omdraaien mogen ze het afmaken

Ik begin op mijn Buik.

Heerlijke Zachte massage met veel strelen.
Erna af en toe een teasend handje tussen de benen die "per ongeluk" mijn pik raakt en erna mijn ballen streelt.

Dit zo lang tot ik niet meer te houden ben en mij dan omdraai voor het feestje

Ik begin op mijn Buik.

Heerlijke Zachte massage met veel strelen.
Erna af en toe een teasend handje tussen de benen die "per ongeluk" mijn pik raakt en erna mijn ballen streelt.

Dit zo lang tot ik niet meer te houden ben en mij dan omdraai voor het feestje
Ja precies dit, lekker laten opbouwen is juist lekker.
Weleens de vraag gesteld of er meer mogelijk is?

Maar hoe breng je dat ter sprake of zijn er signalen dat er meer mogelijk is?
Ik vertelde zojuist dat er geteased werd doormiddel van het aanraken en strelen van pik en ballen. Lijken mij vrij duidelijke signalen.

Mocht dat niet geburen, kun je het altijd vrage. Voorzichtig. Eesrt laten merken dat je het lekker vind en dan zachtjes vragen of er "meer" mogelijk is.

Ik kom zelf regelmatig op een adresje waar de dame mij eerst bijna een uur echt masseert en pas tegen het uur aan begint te teasen. Na ca 5 minuten teasen krijg ik het sein mij om te draaien en neemt zij vrijwel direct mijn Pik in de mond. Afhankelijk van haar "Mood" ids er meer mogelijk...

Ik vertelde zojuist dat er geteased werd doormiddel van het aanraken en strelen van pik en ballen. Lijken mij vrij duidelijke signalen.

Mocht dat niet geburen, kun je het altijd vrage. Voorzichtig. Eesrt laten merken dat je het lekker vind en dan zachtjes vragen of er "meer" mogelijk is.

Ik kom zelf regelmatig op een adresje waar de dame mij eerst bijna een uur echt masseert en pas tegen het uur aan begint te teasen. Na ca 5 minuten teasen krijg ik het sein mij om te draaien en neemt zij vrijwel direct mijn Pik in de mond. Afhankelijk van haar "Mood" ids er meer mogelijk...
Ja zo gaat het in principe bij mijn adres ook. Vooralsnog alleen handmatig.

Na ca 5 minuten teasen krijg ik het sein mij om te draaien en neemt zij vrijwel direct mijn Pik in de mond. Afhankelijk van haar "Mood" ids er meer mogelijk...
Om de dame uit te nodigen druk ik mijn billen wat omhoog zodat ze onder mijn lichaam mijn ballen en pik kan masseren.
Als ze echt over gaat tot penismassage en zelfs pijpen, dan fluister ik in haar oor dat ik haar wil neuken. Een enkeling laat dit gebeuren.

Terug
Bovenaan Onderaan