Massagerie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Foto van Luna klopt, dan kan ik bevestigen.. De rest... Geen idee..

Prijzen zijn wat boven gemiddeld ja. En verder heel makkelijk te bereiken en heel makkelijk parkeren...
 
ziet er idd een nette zaak uit met een mooi aanbod. Maar ivm extra`s niet duidelijk, op de website staat heel duidelijk "geen intiem" maar dat kan natuurlijk zo zijn reden hebben...

Ook de formules op de website, ik vind dat altijd zo onduidelijk he. Body slide of tantra, is dat allebei met hoogtepunt? En wat is het verschil met VIP, enkel die fles cava?

Massagesalons lijken zich toch altijd in zo`n sfeer van mysterie te hullen rond wat je kan verwachten. Deels om begrijpelijke redenen maar ik vind het zo moeilijk om te weten of mijn verwachtingen kunnen ingelost worden.

Alleszins, ik blijf op zoek naar een nette zaak met mooie dames die op z`n minst een degelijke massage geven waar minstens ook PZC en liefst ook intiem mogelijk zijn. Misschien voldoet de massagerie daar wel in, maar dat is me nu allesbehalve duidelijk.

Geen ander topic onder massage om het te vragen, maar tips die aan mijn verwachting voldoen zijn altijd welkom ;)
 
Vroeger kwam ik daar al eens de meeste dames komen Nederland de grens over ,wat er allemaal mogelijk is hangt af van de dame ,maar de meeste vragen €€€ extra voor …. Wel propere zaak en een ruime keuze van dames
 
Ongezien binnensluipen kan je langs de Merksemsestraat nummer 38. Deur openen en in het halletje aanbellen. Binnen een overweldigend labyrint van gangetjes en kamertjes, veel decoratie en stemmen van talrijke vrouwen. Je mag de dames rustig monsteren en je krijgt hun naam op een fiche. Ik had Lilly bovenaan gelegd, een mooi gebouwde Vlaamse van in de 40 die me meteen een vertrouwd gevoelen gaf. De 160 euro voor tantra met manueel hoogtepunt was vlug overgeschreven met betaalkaart. Ik had nog 80 euro cash die ik besteedde aan wat extra's, en dat heb ik me niet beklaagd, al was de eindsom wel hoger opgelopen dan mijn normaal budget. Kinky was haar specialiteit niet, maar zij heeft mij heerlijk verwend (en zich laten verwennen) alsof we verliefden waren. Een aangename kennismaking!
 
ooit Julia (de mooiste Nederlandse met prachtborsten) na onze eerste date de week erna uitgenodigd op een privé date in een sterren restaurent en een tophotel in Antwerpen ..dura vond en nacht maar ze was elke Euro waars. Praat heel vlot en echte Lady in restaurant en de perfaxte vous in bed dehele nacht.
Beeindigd met een rustig ontbijt en nog een quicky als afscheid ! TOP ervaring
 
ooit Julia (de mooiste Nederlandse met prachtborsten) na onze eerste date de week erna uitgenodigd op een privé date in een sterren restaurent en een tophotel in Antwerpen ..dura vond en nacht maar ze was elke Euro waars. Praat heel vlot en echte Lady in restaurant en de perfaxte vous in bed dehele nacht.
Beeindigd met een rustig ontbijt en nog een quicky als afscheid ! TOP ervaring
Kan ook bevestigen dat Julia zeker de moeite waard is om te bezoeken.
 
Deed net hetzelfde met haar enkele jaren geleden. Voordeel was dat haar favoriet resto niet zo ver van haar woonplaats was en ze voorstelde het chique hotel gewoon te laten en te overnachten bij haar thuis. Classy en full of style lady in het restaurant en heerlijke vrouw in het bed…beiden meerdere keren lekker klaargekomen… blijft een mooie herinnering
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan