Algemeen Massagerie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
iemand ervaring met de nieuwe dames Amber of Sabrina bij de massagerie in Antwerpen?
Ik zou willen langsgaan maar zie hier geen recensies over terug. alle tips/info welkom
In dit salon is bijna nooit intiem mogelijk ,of er moeten veel extra €€€ bij betaald worden en is daar al duur genoeg vind ik 😩 wel propere zaak ,en dikwijls mooie meiden !
 
iemand ervaring met de nieuwe dames Amber of Sabrina bij de massagerie in Antwerpen?
Ik zou willen langsgaan maar zie hier geen recensies over terug. alle tips/info welkom
Niks speciaals. Oppervlakkige meisjes die snel wat willen bijverdienen maar er niks speciaals voor doen. In de zin van: je krijgt een trekbeurt maar ze doen niet echt aan klantenbinding.
 
Nu ja, eigenlijk zijn deze salons ook niet daarvoor hé. Klopt ze is nog nieuw maar het leuke is dat je ze dan nog kan bespelen naar uw eigen hand. Die salons zijn een fantasiewereld. Iets schoons wat moeilijk te krijgen is. Maar geduld wordt altijd beloond.
 
Nu ja, eigenlijk zijn deze salons ook niet daarvoor hé. Klopt ze is nog nieuw maar het leuke is dat je ze dan nog kan bespelen naar uw eigen hand. Die salons zijn een fantasiewereld. Iets schoons wat moeilijk te krijgen is. Maar geduld wordt altijd beloond.
Ik bedoel met bespelen. Behandel ze heel respectvol en je krijgt er veel voor terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan