WHEM Massagesalon Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er nu een keer of 4-5 geweest. De salon ligt aan een achterafweg dus je rijdt er redelijk anoniem naartoe. De stijl binnen is wat gedateerd, beetje de Grieks Romeinse invloeden die een paar decennia geleden trendy waren. De kamers zijn ruim en verzorgd, de douches qua temperatuur centraal ingesteld en op de beneden verdieping daardoor wat heet voor mij. Er wordt gevraagd of je met schuim of olie wil worden gemasseerd. Op de site zijn ze wat geheimzinnig over de prijzen en ovet dames die er werken, wat ik niet meer echt van deze tijd vind. Telefonisch contact waarbij je kan vragen welke dames er beschikbaar zijn op het betreffende uur. Zelf heb ik ervaring met Sofie en Joy, waren beiden prettig in de omgang en hebben fijn gemasseerd. Bij de deur hangt een bordje dat er geen intiem wordt aangeboden en dat de pin het niet doet. Al een paar jaar. Ook niet echt meer van deze tijd. Dus alleen cash afrekenen. Al met al is het wat gedateerd in stijl en facilitering maar zijn de massages tot dusver gewoon goed geweest, en daar draait het uiteindelijk om.
 
Dit is het draadje van masseuse Sofie, die ook wel eens op Kinky staat. Tess staat ook op Kinky maar staat hier nog geen review van op. Iemand ervaring?
 
Een weekje geleden ook deze salon bezocht. Kan me aansluiten bij wat Flup81 over de club aangeeft.
Werd vriendelijk ontvangen en kon 'kiezen' uit 1 masseuse.
Bij het (achteraf) afrekenen kwam ik een tweede dame tegen.
Toen ik weer buiten stond viel me op dat het uurtje nog niet echt voorbij was, maar de massage was goed, maar niet geweldig.
 
Werkt Lena daar nog? Zij gaf altijd goede massages, maar op de website van hun op is nergens iets te vinden welke dames er werken.
Het is inderdaad een mooie salon, maar wel wat gedateerd. Niet heel veel keus aan dames als je langs komt, maar de massages zijn wel goed.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan