Massagesalon, Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alexsex

Stamgast
290
29/11/21
247
10

Omdat ik hier een aantal recensies zag van dames die werkzaam zijn/waren in de salon werd mijn nieuwsgierigheid gewekt.
Allereerst de website, best wel amateuristisch met zeer summiere informatie en geen enkele informatie en/of foto's van de dames. Toevallig zag ik op SJ in de rubriek massage een advertentie van een dame die daar werkt. De foto's zagen er goed uit en op mijn bericht kwam een leuke reactie.
Voor gisteren daarom een afspraak gemaakt met de dame uit advertentie.
Ze was leuk, lief, masseerde zeker niet verkeerd maar was zo eerlijk om te vertellen hoe oud ze was. Dat was toch minimaal 15 jaar ouder dan de foto's deden vermoeden. Ook kwam ik er achter dat het antwoord op mijn reactie n.a.v. haar advertentie niet van haar is gekomen. Eigenlijk had ik dat ook niet verwacht.
Maar nu de salon: die is toch wel erg gedateerd en wat erger is niet schoon. Op de kamer lagen grote stofvlekken in de hoeken, onder het bed. De douche ziet eruit of die zelden wordt schoongemaakt.
De handdoeken, ook waar je op ligt waren wel schoon maar roken niet echt fris.
Het ruikt en voelt een beetje aan of er teveel vocht in dit pand zit.
Ik denk niet dat ik hier nog een keer terugkom.
Qua prijs zitten ze iets onder de salon in Deventer. Alleen op de kamer hoopt de dame dat je iets extra's wil, tegen betaling uiteraard. Ja, en dan blijkt dat het hier niet zoals de naam doet vermoeden om een erotische massagesalon gaat maar om een privéhuis waar alles mogelijk is.
De dame waar ik mee op de kamer was, zei het ook eerlijk: ik vind massage geven leuk, maar ik ben verslaafd aan neuken...
Heb daar toch niet voor gekozen, de hygiëne van de plek vond ik toch onvoldoende en de prijs die je extra moet betalen is ook niet mals.
 
Beste Alex! Allereerst wil ik je hartelijk bedanken voor je reactie! Ik wil graag het andere deel van het verhaal, vanuit mijn perspectief delen. Toen je binnenkwam, vroeg ik je of je hier eerder was geweest. Je antwoordde dat dit niet het geval was, dus vroeg ik of je het hier leuk vond en of alles in orde was. Ik probeerde een normaal gesprek met je aan te knopen, maar je was totaal niet geïnteresseerd.( Korte antwoorden maar het allemaal maar prima...) Tijdens de massage probeerde je voortdurend in de buurt van mijn intieme delen te komen, wat GEEN onderdeel is van de erotische massage en dat gaf ik van te voren ook duidelijk aan. Ik bood je GEEN enkele extra service aan. Toen je echter tussen mijn benen reikte, legde ik je uit dat dit niet bij de massage hoort. ( Tijdens het douchen vroeg je me of je me aanmocht raken, en ik legde duidelijk uit waar je me wel en niet mag aanraken dus ik ging er vanuit dat jij bewust van jou eigen daden bent...) Maar zelfs toen heb ik niet gezegd dat het "verplicht" was of dat ik dat heel graag wou, ik heb geen prijzen genoemd jij vroeg er zelf naar wat allemaal mogelijk was.Mijn excuus maar jij was absoluut niet aantrekkelijk of hygiënisch genoeg voor mij om je puur voor mijn plezier te benaderen. Bovendien vind ik het niet meer dan normaal dat een dame die in een erotische massagesalon werkt van sensualitet houdt maar jou woordengebruik vind ik toch heel brutaal en komt zeker niet van mij af. Waarschijnlijk kom jij ook naar deze plek omdat je behoeften hebt. Je werd nergens toe gedwongen, ik herhaal, ik bood je NIETS uit mezelf aan, maar als je tussen mijn benen begint te zoeken zal ik je uitleggen dat dit in een andere categorie valt want het is inderdaad, GEEN BORDEEL maar een massagesaloon.Ik begrijp al helemaal niet waarom je denkt dat ik 15 (!!!??????) jaar ouder ben, terwijl de foto's in mijn advertentie zelfs niet eens geretoucheerd zijn! Plus hoe kom jij aan het idee dat iemand anders mijn mails verkeer? Slaat nergens op dit. Ik vroeg je ook achteraf of alles naar wens was, en natuurlijk had je niet genoeg moed om deze dingen rechtstreeks aan mij te vertellen. Ik vind het verschrikkelijk afstotend dat je op deze manier probeert de salon en mijzelf te besmeuren. Ik heb veel terugkerende klanten, en interessant genoeg had niemand anders dan jij problemen met mij. Zeer laag niveau dit. Kom alsjeblieft niet meer terug naar mij, ik tolereer dit soort respectloos gedrag niet, want ik ben altijd correct en eerlijk tegen je geweest. Groeten.
 
Ik zal niet heel veel verder reageren.
Zoals hierboven ook al aangegeven heb ik vooral de salon gerecenseerd niet de dame ( Leo? wie is dat?).
Er worden wat feiten verdraait waar ik dan toch op reageer. Tijdens terugmasseren kwam ik idd bij je intieme zone. Ik zei daarbij gelijk sorry. Je zei geeft niet maar dat kost extra €100 maar dat is dan inclusief neuken. Ik zei zoveel extra geld heb ik niet bij me en daarvoor kom ik eerlijk gezegd ook niet naar deze salon. Geeft niks zei je en de massage is volgens afspraak verder gegaan.
Als je/ de dame in een andere salon zou werken zou ik ongetwijfeld op basis van de massage en gezelligheid die er wel degelijk was bij je terug gekomen zijn....alleen dus niet in deze salon.
 
Ik zal/kan de ervaring van @Alexsex niet tegenspreken want persoonlijk ben ik nog niet in Apeldoorn geweest maar een vriend wel en die herkende zich niet in dit beeld. De "toko" was toen schoon, de gastvrouw en dames vriendelijk en duidelijk zei hij. Ook zijn extra's niet ter sprake gekomen of ook maar de suggestie gewekt. De dames waren heel duidelijk waar je mocht aanraken en waar niet.

Moet er wel twee opmerkingen bij maken. Dit was wel voor Covid dus waarschijnlijk in 2018 en dus al weer wat jaren terug en hij was er met zijn ex. dus wellicht dat een duo-massage ook wel anders behandeld wordt. Maar massage salon Apeldoorn was toen in ieder geval heel stellen-vriendelijk zei hij.

(Ja, ik weet het ... het is altijd een vriend. Maar wij zijn wel in Massage salon Lelystad geweest jaren geleden dus ik probeer niks te ontkennen 🤣)
 
Ik kan me niet helemaal vinden in de recensie van Alexsex. Ik kom zelf af en toe/met regelmaat in deze salon.
Het is kwa uitstraling inderdaad mischien een beetje gedateerd maar vind dit ook wel zij charme hebben.
Ik vind het er wel schoon en fris. En ook alle dames bij wie ik geweest ben zijn altijd tot in de puntjes verzorgd.
Het ontvangst van de gastvrouwen is altijd zeer hartelijk en beleefd.
Het draait in principe altijd om de massage, alleen soms bij sommige dames heb je wel eens zin in wat extra's en door de een wordt dit wel geboden en andere doen dit niet. Maar het is me nog nooit als ik geen interesse erin had (of het niet liet blijken) aangeboden of opgedrongen.
 
Ben er na covid ook niet meer geweest. Maar de plek en kamers vond ik altijd keurig. Personeel vriendelijk.

Commercieel kan er wel wat meer gebeuren. Online totaal niet zichtbaar en verouderde en gebrekkige website. Een enkele dame die op kinky of sj staat
 
Terug
Bovenaan Onderaan