Algemeen Massagesalon J'aime la Vie in Zwolle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hans62utr

Wandelaar
81
26/06/22
224
7
Ik ben een groot fan en trouwe bezoeker van Massagesalon J'aime la Vie in Zwolle. En heb om die reden dit onderwerp gestart.

Massagesalon is niet helemaal de juiste term, want je kunt er ook gewoon voor seks terecht. Geen massagetafels dus, maar bedden. Er is ook een SM kamer en alle kamers hebben douche of bad op de kamer.

Meestal als ik kom is gastheer Kees degene die opendoet. Kees is een super aardige man, heel klantgericht en gaat erg leuk met de dames om.
Dat maakt dat de hele sfeer in J'aime la Vie heel ontspannen is. De kamers zijn netjes en schoon, je privacy wordt goed bewaakt, en iedereen die er rond loopt is vrolijk en gezellig.

De vrouwen die er werken zijn van alle soorten en maten. Natuurlijk is de een mooier dan de ander en leveren ze niet allemaal dezelfde diensten en kwaliteit, maar de grote lijn is dat het allemaal vriendelijk dames zijn. Ze heel klantgericht, hebben allemaal zo hun eigen kwaliteiten, nemen de tijd en zijn relaxed in het verkopen van extra's.

Ik geef er tussen de 100 en 160 euro per keer uit. En da's dus voor een vol uur met 2x douchen en goeie behandeling. Bij mij liep dat uur ook wel eens een beetje uit en dat is geen probleem.

Tot zover deze inleiding over J'aime la Vie. Reacties, ervaringen en vragen zijn welkom ;)

Hans
 
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Lichaamsbouw
Stevig
Totale kosten (in euro)
100
Monika, J AIME LA VIE, Zwolle

Ben vandaag bij Monika geweest.
Zij is een heerlijke, stevige, spontane, Poolse dame. Met een paar heerlijke borsten.

Ben iets meer dan een uur met haar naar boven geweest.
Begonnen eerst samen heerlijk te douchen, waarbij zij mij daar al begon met mij heerlijk te masseren. Na de douche, naar het bed verplaatst. Daar begon zij mij te masseren. Zij doet dit met veel overgave. Nadat ik mij heb omgedraaid, zodat zij met de voorkant kon beginnen, liet zij mij toe, dat ik haar voorzichtig betaste. Op een gegeven moment, heb ik haar ook mogen vingeren, waarbij zij heerlijk genoot en daarbij ook meerdere malen klaar kwam.

Hierna heerlijk weer gedoucht, waarbij zij mij nog een beetje speels masseerde en de olie er goed af waste.

Hierna naar beneden gegaan en afscheid genomen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Voor extra kun je ook intiem met haar. (Staat op de site van J AIME LA VIE).
 
Ik ben een groot fan en trouwe bezoeker van Massagesalon J'aime la Vie in Zwolle. En heb om die reden dit onderwerp gestart.

Massagesalon is niet helemaal de juiste term, want je kunt er ook gewoon voor seks terecht. Geen massagetafels dus, maar bedden. Er is ook een SM kamer en alle kamers hebben douche of bad op de kamer.

Meestal als ik kom is gastheer Kees degene die opendoet. Kees is een super aardige man, heel klantgericht en gaat erg leuk met de dames om.
Dat maakt dat de hele sfeer in J'aime la Vie heel ontspannen is. De kamers zijn netjes en schoon, je privacy wordt goed bewaakt, en iedereen die er rond loopt is vrolijk en gezellig.

De vrouwen die er werken zijn van alle soorten en maten. Natuurlijk is de een mooier dan de ander en leveren ze niet allemaal dezelfde diensten en kwaliteit, maar de grote lijn is dat het allemaal vriendelijk dames zijn. Ze heel klantgericht, hebben allemaal zo hun eigen kwaliteiten, nemen de tijd en zijn relaxed in het verkopen van extra's.

Ik geef er tussen de 100 en 160 euro per keer uit. En da's dus voor een vol uur met 2x douchen en goeie behandeling. Bij mij liep dat uur ook wel eens een beetje uit en dat is geen probleem.

Tot zover deze inleiding over J'aime la Vie. Reacties, ervaringen en vragen zijn welkom ;)

Hans
Helemaal mee eens. Echt een top locatie!
 
Fleur is heel erg mooi maar er zijn geen extra's mogelijk ze wil ook liever niet aangeraakt worden maar zegt er niks van haar massage is erg opwindend en je wilt dan ook graag meer maar je moet respecteren dat ze dat niet wil.
misschien als je vlink wat contanten neerlegt dat je wel meer mag maar voor €50 , gaat er niks gebeuren
 
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.jaimelaviezwolle.com/dames
Totale kosten (in euro)
250
Het afgelopen jaar regelmatig hier geweest,nu is het even tijd voor wat anders !
Toen corona net op het einde liep ben ik een x op een zondag naar de ikea in Hengelo gereden,was nog wat nodig dus denk rij daar even heen,
Daar op de parking telefoon gepakt en denk wel 15 dames gebeld die op Kinky.nl stonden maar er nam er geen 1 op allemaal uit Enschede oldenzaal Hengelo,ze zagen er allemaal leuk uit maar na een uur in de auto zitten geen succes,dus ik denk rij naar Almelo,maar had het verkeerde adres ingetypt kwam bij een hoerenboot terecht op een industrieterrein zag er erg vaag uit ben er maar niet naar binnen gegaan.weer gekeken en toen kwam ik wel bij een ero-center uit maar die was nog gesloten!!!!!!!!!!!!!!
Dus dacht ik wat nu!
Was 1 x bij j la vie geweest bij Sacha en dacht dat was ook niet verkeerd,dus gebeld,en kreeg Kees aan de lijn,zijn jullie open ?
Ja zei Kees heb Violette wel vrij voor je,ik zei kom eraan.
Violette is een mooie jonge dame met heerlijke borsten,maar ze rookt wel das wat minder bij het zoenen,maar de massage was goed en intiem ook daarna nog even lekker samen
gedoucht.
Toen bij Eva terecht gekomen ,zij was voor mij de favoriet met haar was het altijd lekker en goed,maar aan alle goeds komt een eind ,Eva heeft €€€€ tekens in haar bol en doet nu samen met Zoey de vakantieparken toer en vraagt nu €200,-per uur,ik was nu vaak €250,- kwijt voor 2 uur vip(actie-aanbieding)met intiem dan heb je ook een lekker bad erbij.
Toen ik zei dat ik echt geen €200,- per uur ging betalen was de 'liefde"over,ze is er nog wel op zondag maar wil geen intiem meer doen bij een vip massage,dan verdient ze te weinig.
Ze is een aantal maanden weg geweest toen een x Perla geprobeerd ,erg leuke meid super lief en aardig maar zoenen kan ze niet,geen enkele goede ervaring met zoenen met donkere vrouwen helaas.Vetder heeft Perla echt een super mooi strak en gespierd figuur en intiem was erg lekker,schijnt dat ze dit niet met iedereen doet ze zegt in het begin misschien ik had het geluk dat ze dit wel wilde.
Ook 1 x bij Isabella geweest erg knappe meid maar dat was ook alles massage was niks en de rest ook niet,gauw vergeten
Ook 1x bij Bella geweest (staat nog wel op hun site maar werkt inmiddels https://www.salontemptation.nl/dames/bella/ hier omdat ze veel gezeur kreeg dat mannen intiem
wilden en zei niet ,schijnt ook niet te mogen in Deventer.
Bella is echt bloedmooi en heeft rood haar en een super mooi figuur,en kan heel verleidelijk en opwindend masseren als je op je rug ligt met een enorme erectie en dan vraagt of ze ook intiem wil en je krijgt dan nee te horen lig je letterlijk en figuurlijk voor lul ,maar heb haar wel gezegd heel jammer en dat ze erg mooi is en lekker kan masseren.
Denk dat ik haar nog wel een x in Deventer ga bezoeken.
Dan hebben we nog Vienna ,echt mijn favoriet op dit moment ze is knap en slank en wil alles ,zoenen met haar is heerlijk echt een topper.
Dan nog Fleur erg mooi als ze intiem zou willen en zoenen en beffen was mogelijk ,echt een droom meisje ,maar ze kan net als bella erg verleidelijk en opwindend masseren,
en het is ook wel fijn als je een x €100,-kwijt bent je mist bij haar het intiem niet maar oh wat zal dat lekker zijn!
Dan maar de Review afronden en Vienna maar steren geven,al met al een prima Salon en parkeren kan bij jumbo zolang die open is anders beter parkeren aan de overkant van de straat in de parkeergarage ben je €3- kwijt voor 2 uurtjes bij jumbo is de eerste 1,5 uur gratis anders binnen betalen bij de ingang hangt een automaat ,dus je hoeft niet de winkel in en wat te kopen want bij de kassa doen ze er niks mee en kijken ze raar als je 2 uur gestaan hebt en je hebt een blikje drinken in je mandje!
 
Ik kom al bijna een jaar bij Eva en intiem is altijd goed met haar, net als het tongzoenen en de babbel en lach. Kom ook wel eens 2 uur met intiem en daar nooit iets over gehoord, dus misschien is de liefde voor jou wel voorbij...
 
Ik kom al bijna een jaar bij Eva en intiem is altijd goed met haar, net als het tongzoenen en de babbel en lach. Kom ook wel eens 2 uur met intiem en daar nooit iets over gehoord, dus misschien is de liefde voor jou wel voorbij...
Ja dat denk ik ook 4 weken geleden voor het laatst bij haar geweest was altijd super en perfect waar het probleem ligt ,maar ja er zwemmen meer vissen in de zee
 
Het schijnt wel een groot verloop te zijn bij deze massagesalon. Een tijdje geleden had ik een afspraak met Flora. Zij was daar toen nieuw. Het was geweldig met haar. Maar intussen staat ook zij niet meer op de site. Jammer, een tweede keer was zeker de moeite waard geweest. In de agenda staat nu ook ene Lotte. Is dat dezelfde die ook bij Venuz werkt of misschien intussen heeft gewerkt?
 
Geen idee of het dezelfde Lotte is,als er foto's van haar verschijnen dan weet ik het wel hou de site wel in de gaten miss bomba zou ik nog wel een x willen bezoeken staat helaas nooit op de agenda en Jade is erg mooi maar die werkt in Hilversum
 
er klopt geen 1 leeftijd op de site ,ze is 29 op kinky.nl staat ze ook wel https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/3055533-eva hier staan ook wat meer foto"s ,
Ze is mooi en lekker maar niet lang meer in Zwolle ,ze kan meer verdienen met wat ze nu doet!
Jammer maar €200,- voor een uur is wel veel
Bedankt voor de link. Ziet er goed uit maar net wat je zegt 200 euro voor een uur is echt veel. Hoop dat ik haar nog in Zwolle kan bezoeken voor ze weg is en anders pech.
 
Het schijnt wel een groot verloop te zijn bij deze massagesalon. Een tijdje geleden had ik een afspraak met Flora. Zij was daar toen nieuw. Het was geweldig met haar. Maar intussen staat ook zij niet meer op de site. Jammer, een tweede keer was zeker de moeite waard geweest. In de agenda staat nu ook ene Lotte. Is dat dezelfde die ook bij Venuz werkt of misschien intussen heeft gewerkt?
Lotte staat er nu op de site met foto's en een Karina helemaal als laatste Lotte ziet wel leuk uit zo op de foto,is niet dezelde als bij veeningen
misschien dit weekend even heen
 
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.jaimelaviezwolle.com/
Totale kosten (in euro)
100
Vandaag bij Lotte geweest, heb toch geen schoonfamilie meer waar ik heen moet dus de hele dag voor mijzelf,had haar nog niet eerder gehad dus moesten we haar maar
eens proberen!
Gewoon een uur gedaan,en ze kwam me vooraf wassen in de douche,dat was wel prettig,ze is 35 en behoorlijk slank en niet zo groot ongeveer 1,65cm was goed geschoren en had wel een mooi kutje en haar billen zien er ook wel goed uit, had haar zelf 10 jaar ouder geschat,maar ja zit er wel vaker naast.
De massage was goed en fijn vroeg wel om intiem maar ze had geen condooms meer,moest ze naar beneden, ik zeg laat maar wezen.
al met al was het wel lekker en nadien weer samen gedoucht,ze klets leuk en is erg aardig,verder van mijn kant te weinig wouw gevoel om het nog een x te herhalen.
 
Leuke recensie. Denk dat ze heel aardig en leuk is. Maar ik val echt op dames met wat grotere borsten. Schijnt dat Ellen, nu nog werkzaam bij Venuz in Veeningen, binnenkort ook weer terug is in Zwolle. En dan kom ik zeker weer langs.
 
Ja, Ellen, Leuke dame met grote borsten en lang haar. Masseren doet ze uitmuntend en ze liet zich ook lekker vingeren en gezien haar gekreun vond ze het heerlijk. Maar kan gespeeld zijn. Intiem was ook mogelijk maar had ik op dat moment geen behoefte aan. Maar het orgasme was geweldig. Zeer groot herhalingsgevaar. Ben nooit bij haar in Zwolle geweest, wel in Veeningen. Je hebt gelijk, Carmen zou ook best een optie zijn.
 
Ik zag dat Sasha een profiel heeft op kinky en op de website van Zwolle is zij voornamelijk te boeken op afspraak.

Thnx voor de feedback. Ga dit weekend naar Linda en Sasha wordt mijn volgende bezoek.

Ben zeker benieuwd naar je feedback als je bij carmen bent geweest
 
Terug
Bovenaan Onderaan