Algemeen Massagesalon J'aime la Vie in Zwolle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand toevallig al ervaring met de nieuwe dame Nikita ? Moet zeggen dat zij wel uitnodigt om Zwolle weer eens te bezoeken :)
ze staat ook wel op kinky.nl met gezichtsfoto ze heeft wel een mooi figuurtje,maar verder geen ervaring mee.
 
Laatst bewerkt:
Al geweest bij haar Brouw?
Tijd geleden bij haar geweest.

Ze heeft een heerlijke lichaam en ferme borsten 😋 massage was wat minder maar dat ligt in Alle waarschijnlijkheid wel aan mij, want daar komt niet altijd wat van terecht. Bn vrij ongeduldig.

Beffen en pijpen was naar mijn belevenis ook goed. Zou haar zeker nog een keer bezoeken maar niet op korte termijn
 
Tijdje geleden bij Nikita geweest. Werd goed ontvangen door de gastheer. Ik was aan de vroege kant moest dus even wachten. Uiteindelijk kwam Nikita me ophalen. Had een heerlijk figuur, gezicht was iets minder maar dat mocht de pret niet drukken. Op naar de kamer. Eerst even douchen vanuit de douche keek ik naar Nikita die begon meteen met teasen. Na het douchen op de buik gaan liggen en ze begon met de massage. Deze was prima. Ze ga aan dat ik mijn armen moest spreiden waardoor ze lekker met haar gleufje over mijn arm kon glijden. Heerlijk met mijn vingers langs haar poesje en anusje gegaan. Uiteindelijk omgedraaid en ging de massage verder. Steeds meer ging de aandacht uit naar mijn jonge heer. Na lekker masseren streken teasen vroeg ze of we een stapje verder wilde gaan. Omdat ik steeds aan haar kontje zat kon ik haar op anaal nemen. Hier niet voor gekozen. Hebben ons lekker geamuseerd. Volgende keer ga ik voor de achteruitgang ☺️
 
Nee maar zie dat ze eenmalig bij SM studio Almere is. Via zoeken kwam ik bij deze pagina. Volgens Kinky werkt ze in Rotterdam, maar dus ook in Zwolle en Almere soms.
Mooie dame.
Ja inderdaad, ze lijkt zich continu in cirkels door Nederland te verplaatsen. Vandaag staat ze op de agenda bij J'aime La Vie, maar ook bij Privéhuis Almere en bij Yu&Mi in Eindhoven (als Roxanne). Zou ze twee drielingzussen hebben? ;)

https://www.girlsreview.nl/threads/bella-milena.37126/
 
Onlangs nog even geweest en met Lotte afspraak gemaakt, laten we positief beginnen...
Ze heeft een leuke babbel en vriendelijk.
Verder vondt ik het niet fantastisch, foto's op website komen totaal niks overeen, als zij het is dan is het wel 10 jaar terug op de foto's....is nu vel over bot dun
zegt dat ze 38 is, maar geloof er niet heel veel van.

Voor mij geen herhaling

Valt me sowieso op dat foto's op de site echt bar weinig overeenkomen met werkelijkheid van de dames daar.
 
Weet iemand waar Ellen is gebleven? Hele leuke dame met een flinke voorgevel. Werkte voor 2022 een tijdje in Veeningen. Daarna weer in Zwolle. Al enige maanden stond ze niet meer op de agenda en sinds kort ook niet meer bij de foto's.
 
Ben nog nooit in deze salon geweest. Zie dat ze qua prijs ( zeker voor een uur) heel wat goedkoper zijn dan menig andere salon. Of wordt van je verwacht dat je de dame op de kamer extra betaald ook als je geen extra diensten vraagt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan