Algemeen Massagesalon Lille

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tantra-genieter

Wandelaar
Forumpionier
84
08/07/21
31
4
Het is me opgevallen dat er plots verschillende dames naar Lille verhuisd zijn.
Joy (Body2balance), de 2 Sandra's van Alexandra, Zina (nieuw? Maar gelijkaardige foto's als Joy).

Is hier een nieuw massagesalon gestart?
Is er al iemand bij 2 van deze dames langsgeweest? Was het adres hetzelfde?
 
Ik ben 2 weken geleden bij joy geweest. Is een appartement waar ze op het eerste zicht alleen ontvangt. Bij het vertrekken hoorde ik dat er nog iemand aanwezig was.
 
Joy en Zina werken in hetzelfde appartement (denk ik). Ergens op het forum staat dat ze zussen zijn, ze zijn ook samenvertrokken bij Body2balance. De Sandra's zitten ergens anders, zij adverteren in Poederlee, wat de andere kant van Lille.
 
Ik ben 2 weken geleden bij joy geweest. Is een appartement waar ze op het eerste zicht alleen ontvangt. Bij het vertrekken hoorde ik dat er nog iemand aanwezig was.
en een aanrader ? ben zelf fan van massage, maar mag heel penis-gericht zijn(edging), en mag altijd eindigen met penetratie (maar moet niet als de rest super goed is)
 


Deze wellicht
 
Ik ben recent zowel bij Zina als Joy langs geweest en je kan eigenlijk geen verkeerde keuze maken. Beide dames doen dit zeer goed en met passie. Heb wel enkel voor een massage gekozen. Ik had persoonlijk misschien iets meer een klik met Zina, maar dit heeft meer te maken de massage. Fysiek is zina gewoon meer mijn type. Als ik het me goed herinner is er bij Joy wel meer mogelijk.

Het is een zeer mooi appartement met voldoende parking in de buurt. Ik ga zeker terug
 
Bedankt, dan ga ik eens afspreken met Zina, fysiek is zij helemaal mijn type, ik hou heel erg van petite, ik hoop dat het communicatief dan ook een beetje klikt want ik ben meer dan twee keer haar leeftijd. En ik ga ook altijd alleen maar voor de massage. Bij Joy kan je blijkbaar kiezen tussen een oraal en een manueel hoogtepunt maar dan zou ik toch voor het manuele kiezen ... het is zo al moeilijk genoeg soms ;)
Telefoon van Zina staat ook alleen maar aan denk ik op de dagen dat ze adverteert, ik wacht al enkele dagen op een reactie
 
Bedankt, dan ga ik eens afspreken met Zina, fysiek is zij helemaal mijn type, ik hou heel erg van petite, ik hoop dat het communicatief dan ook een beetje klikt want ik ben meer dan twee keer haar leeftijd. En ik ga ook altijd alleen maar voor de massage. Bij Joy kan je blijkbaar kiezen tussen een oraal en een manueel hoogtepunt maar dan zou ik toch voor het manuele kiezen ... het is zo al moeilijk genoeg soms ;)
Telefoon van Zina staat ook alleen maar aan denk ik op de dagen dat ze adverteert, ik wacht al enkele dagen op een reactie
En ? Al geweest ? Ben benieuwd , want ziet er inderdaad een lekkertje uit. Doet ze meer dan massage alleen ?
 
Ik ben recent zowel bij Zina als Joy langs geweest en je kan eigenlijk geen verkeerde keuze maken. Beide dames doen dit zeer goed en met passie. Heb wel enkel voor een massage gekozen. Ik had persoonlijk misschien iets meer een klik met Zina, maar dit heeft meer te maken de massage. Fysiek is zina gewoon meer mijn type. Als ik het me goed herinner is er bij Joy wel meer mogelijk.

Het is een zeer mooi appartement met voldoende parking in de buurt. Ik ga zeker terug

Ontvangen de beide dames eigenlijk op hetzelfde adres?
Ik moet het adres niet weten maar ik dacht ooit ergens gelezen te hebben (bij het topic over massage Turnhout denk ik) dat ze zussen zouden zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan