Algemeen Massagesalon Temptation Deventer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo weinig recensies? Prachtige salon en het is er altijd heel erg druk. Dus kom op, als je geweest bent, schrijf een recensie. Zo gepiept en je helpt er anderen mee. Vooral over de nieuwe(re) dames. Ikzelf heb een recensie geschreven over Ashley en ik zie ook een recensie over Sammy...wie volgt?

Eens. Mooie salon. Voor mij niet om de hoek, dus ik kom er niet vaak. Op het oude forum recensies geschreven over Luna en Mila, maar beide dames zijn helaas niet meer werkzaam daar. Ben zelf wel nieuwsgierig naar Laura, dus misschien binnenkort maar weer eens de reis naar Deventer maken.
 
Eens. Mooie salon. Voor mij niet om de hoek, dus ik kom er niet vaak. Op het oude forum recensies geschreven over Luna en Mila, maar beide dames zijn helaas niet meer werkzaam daar. Ben zelf wel nieuwsgierig naar Laura, dus misschien binnenkort maar weer eens de reis naar Deventer maken.
Luna is nu elders werk zaam
 
Can I just show up there or do I have to book a girl in advance? Do the girls speak English too?

Sorry for my crappy dutch, had to use google translate.
Maybe it is better to have Google to translate it into Ducth ;-).

No, but seriously, showing up at the door expecting a specific masseuse to be available is taking a gamble. I have been there several times that alle the girls were busy for the next hour or so. So be flexible. Better is to make a call and discuss your plan with the reception lady. It may be depending on the hour of the day. My experiences have been in the late afternoon.
 
Absoluut geen slechte salon, mooie kamers leuk ontvangst! Vroeger kwam ik er vaker dan nu. afgelopen week geweest, was in de buurt.. kamers nog even mooi, ontvangst wat minder, een vrouw die mannelijker klonk dan vroeger… ze was niet spontaan, er werden me al snel zonder echt een gevoel van welkom heten dames voorgesteld, die overigens niet overeenkomen met de huidige foto's op de website (of er moeten veel dames ontbreken op de website).. gekozen voor ….. ga geen namen noemen want wil niet dat de dame in diskrediet wordt gebracht! De beleving was intens en zeker voor herhaling vatbaar! Maar het was geen massage zoals ik het ben gewend van eerder, zoals bij Lorena, Chantal (mijn favorietje van toen) Sammy (niet die van nu) Lara (ook niet die van nu) Nikky was ook een topper… en dan Luna, Luna heb ik onlangs nog een geweldige massage van gehad! Dit niet hier maar elders ;)
Het is jammer dat de massages in Klasse hier nu minder zijn maar daar tegen over kan je je wel zonder al teveel bij te betalen anders plezieren in combineren een matige massage .. maar die vergeet je omdat de rest het wel goed maakt!
Als ik in de buurt ben kom ik zeker weten terug, maar voor een echte top massage ga ik wel elders!
Ik kom van de salon in Wenum Wiesel (maar dat is ook nie alles meer. Ben wel benieuwd naar die salon waar ze een top massage geven...
 
Heeft er misschien ook iemand al ervaring met Vera
Beste Henkie,
Een forum heeft bestaansrecht doordat bezoekers er ervaringen uitwisselen. Ik zie dat jouw bijdragen bestaan om vragen om informatie over dames. Ik (en ik denk vele mede-bezoekers) zouden het enorm waarderen als je ook jouw ervaringen deelt. Wie weet gaan daar ook weer mensen op reageren en worden we er allemaal wijzer van.
 
Daphne is één van de meer ervaren dames en leidt ook andere dames op. Met haar lichaam en grijpgrage handen weet ze zodanig om te gaan dat bepaalde zaken niet lukken/mogen.
 
Thnx voor je feedback Jester

Snap ik op zich wel, tis een massage salon en geen sexclub. Ze heeft heerlijk borsten, mag je die wel uitgebreid aanraken/ grijpen of gaat dat ook niet lukken 😊
 
Naja je ga voor de massage en niet de rest.
Iemand trouwens ervaring met Farah ?


Hoor het graag

 
Ben bij inmiddels 2x bij de nieuwe dame Linda geweest, ze werkt namelijk ook in Zwolle en Hilversum privé. Haar massages zijnecht een aanrader. De reviews die over haar geschreven zijn kloppen volledig en heb er niets op aan te merken, ze vraagt wat je behoeftes zijn en speelt daar heerlijk op in
 
Deze week bij Daphne in deze salon geweest, Daphne stond al een hele tijd op mijn verlanglijst gezien de foto's en de reviews.

Was een prima massage; maar dat ik het echt bijzonder vond .. neuh ....herhalingsgevaar ? Misschien; maar niet perse :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan