Recensie Massagesalon Venuz Veeningen 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/veeningen/4773919-venuz
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Claire op bezoek geweest in Veeningen.
Bij binnenkomst zatten er 3 vrouwen in de woonkamer. Was voor mij de eerste x dus wist niet wie wie waren.
Dus ze vroegen voor wie ik kwam en daar kwam Claire al aangelopen. Klein grote borsten goed uitziende vrouw.

Gelijk mee naar boven gelopen, en ze heeft me uitgelegd wat er allemaal mogelijk was.
Heb gekozen voor het uitgebreidste pakket.

Dus met intiem en pijpen.

Eerst even onder de douche en daarna plaats genomen op de tafel.
De massage vond ik niet zo denderend, maar het intieme gedeelte deed ze vol overgave.
Pijpen en neuken was heerlijk, ze werd er behoorlijk nat van.
We hadden aan een uur niet genoeg, volgende x maar 1,5 uur.

Al met al een geslaagde date, en voor herhaling vatbaar. Alleen de volgende keer ga ik voor een andere dame.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bij Claire op bezoek geweest in Veeningen.
Bij binnenkomst zatten er 3 vrouwen in de woonkamer. Was voor mij de eerste x dus wist niet wie wie waren.
Dus ze vroegen voor wie ik kwam en daar kwam Claire al aangelopen. Klein grote borsten goed uitziende vrouw.

Gelijk mee naar boven gelopen, en ze heeft me uitgelegd wat er allemaal mogelijk was.
Heb gekozen voor het uitgebreidste pakket.

Dus met intiem en pijpen.

Eerst even onder de douche en daarna plaats genomen op de tafel.
De massage vond ik niet zo denderend, maar het intieme gedeelte deed ze vol overgave.
Pijpen en neuken was heerlijk, ze werd er behoorlijk nat van.
We hadden aan een uur niet genoeg, volgende x maar 1,5 uur.

Al met al een geslaagde date, en voor herhaling vatbaar. Alleen de volgende keer ga ik voor een andere dame.
Clair klinkt interessant. Veel bij Christa geweest, maar die is volgens mij gestopt daar.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
was hier bij Sandra tijdje terug.Afspraak maken is eenvoudig.
Parkeren op een zeer beschutte parkeerplaats aan de achterkant van het gebouw.
Daar kun je ook naar binnen via een soort keuken deur en je beland direct in de woonkamer waar de dames wachten op hun afspraak.
Ik bel altijd wel even vooraf wie er is en wie er kan, ben ik zeker dat ik niet voor niets kom.
Dit keer dus met Sandra, een slanke goed uitziende veertiger met lang blond haar. Ze is goed verzorgt en vriendelijk.
Overleg wat mijn wensen zijn en een drankje wordt gehaald.
Samen onder de douchje waar Sandra mij heerlijk inzeepte en al; wat aan de onderdelen zat.
Daarna op de massage tafel en na een prima rug massage omgedraaid en nog een heerlijk half uurtje met haar doorgemaakt. Tevreden weer naar huis.
Kom hier zeker weer.
 
Hi, vaak Venuz, bij haar (Lisa) geweest, leuke en prettige dame, goede massages, goede ervaringen. Laatste maand niet meer aanwezig en op de website. Mogelijk nu in Emmen?
 
Ja ook vaak bij Lisa geweest. Lisa werkt vanaf vandaag bij massagesalon Exclusive in Emmen, maandag-woensdag-zaterdag.
Lisa is echt een topper met magische handen, en altijd wel een verrassing. Ik ga haar gauw opzoeken bij Exclusive.
 
al een paar keer bij Petra geweest.
een leuke aardig dame
en je mag haar ook terug masseren.
waarbij zij op de tafel gaat liggen en je haar overal mag masseren.
ze vind het heerlijk als je haar grote borsten masseert.
(maar daar kwam ik niet voor) ze gaat heerlijk op haar rug liggen en spreid de beentjes waar ik haar lekker mocht fingeren en beffen. daarbij pakte zij mij pik vast om deze lekker te verwennen.
om zelf niet te snel te komen ben ik maar bij op de tafel gaan zitten om haar nog even te likken.
na een tijdje hebben we weer geruild hen heeft ze mij nog even lekker klaar getrokken.
ik vind haar beslist een aanrader.
 
geen ervaring met Demi, maar zag dat net als hier bij Girlsreview een nieuwe site hebben wat er mooi uitziet en nu eindelijk met een weekplanning, kijk dus snel op
venus.nl
Donna lijkt mij ook wel interessant Roos is zeker leuk om te proberen laat maar weten hier hoe het was met Demi
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Heeft iemand ervaringen met Alina die bij Venuz in Veeningen werkt?, is zij dezelfde die in Deventer heeft gewerkt?
Onderlaatst kwam ik `toevallig' ze en dacht ach waarom zou ik ook eens niet langs gaan.... Was hier de eerste keer. Bij binnenkomst was er niemand, ik werd ook niet ontvangen en dacht nou dan gaan we maar rustig zitten 😅 vervolgens kwam Alina aangelopen. Na de betaling van €150 kon ik mee lopen. Voor de tijd eerst gedoucht waarna de massage kon beginnen. Mijn benen heeft ze lekker gemasseerd om vervolgens beneden aan de slag te gaan. Was wel lekker wat ze deed en hoe... maar het moest zo snel mogelijk want op een gegeven moment begon ze mij te sjorren😳😅 Toen de massage afgelopen was weer gedoucht. Zou ik terug gaan bij haar dat denk ik niet ivm hoog afwerk gehalte stond met 3 kwartier weer buiten betaald voor 1 uur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan