Algemeen Massagewereld Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook hier klapperen mijn oren....
Dat een masseuse iemand niet wil masseren is helemaal niet erg, het maakt ook niet uit om welke reden. Wellicht kende ze de man in kwestie, of heeft ie eerder een massage bij haar gehad en is (volgens haar grenzen) over de schreef gegaan. Een dame kan dan ook netjes laten weten dat ze de betreffende persoon niet wil masseren.
Eventueel kan de klant dan nog vragen wat de reden daarachter is.
Wat mij vooral heel erg stoort, en wat Massagewereld zich ook echt aan mag rekenen: Hoe kan jij als klant dit mee hebben gekregen?! Een masseuse mag zo'n uitspraak natuurlijk niet doen zodat jij als andere klant dat hoort.
Dat kunnen ze niet maken....
 
Dat klopt maar denk niet dat de masseuse daar wat om geeft
Zijn er nou eenmaal enkele die denken dat ze alles mogen maken daar komt ook door de vorige receptioniste die er gewerkt heeft dacht ook dat ze alles kon permitteren
 
Ook hier klapperen mijn oren....
Dat een masseuse iemand niet wil masseren is helemaal niet erg, het maakt ook niet uit om welke reden. Wellicht kende ze de man in kwestie, of heeft ie eerder een massage bij haar gehad en is (volgens haar grenzen) over de schreef gegaan. Een dame kan dan ook netjes laten weten dat ze de betreffende persoon niet wil masseren.
Eventueel kan de klant dan nog vragen wat de reden daarachter is.
Wat mij vooral heel erg stoort, en wat Massagewereld zich ook echt aan mag rekenen: Hoe kan jij als klant dit mee hebben gekregen?! Een masseuse mag zo'n uitspraak natuurlijk niet doen zodat jij als andere klant dat hoort.
Dat kunnen ze niet maken....
Waarom niet? Natuurlijk is het beter dat zoiets achter gesloten deuren gebeurt, maar je weet dat het gebeurt….toch?
Je zegt eerst dat een masseuse mag weigeren.
Vervolgens zeg je dat de reden niet relevant is.
Nu is dus het probleem dat een andere klant hoort, dat een masseuse zelf de klant weigert?
 
@Knutje Ik bedoel in dit geval een andere klant.... Niet de klant waar het om gaat he?
Het is toch niet netjes en voor Massagewereld als organisatie helemaal niet goed dat er zo over een klant wordt gesproken, terwijl een andere klant dat ziet gebeuren.
Dat een klant geweigerd wordt is niet erg om te zien. Maar de uitspraak: "No way, wat denk je zelf" kan gewoon niet.
Hoe zou jouw werkgever dat vinden als je dat zo letterlijk over een klant zegt terwijl een andere klant daar bij staat?
 
Heeft er iemand ervaring met MassageWereld eindhoven tijdens de kerst? Door Jolie is me ooit eens verteld dat 't dan altijd gezellig druk is en ze ook regelmatig de laatste 15 minuten 'samen' doen van massages, als ze een (vaste) klant leuk vinden en hij/zij cadeautjes heeft meegebracht...
 
Heeft er iemand ervaring met MassageWereld eindhoven tijdens de kerst? Door Jolie is me ooit eens verteld dat 't dan altijd gezellig druk is en ze ook regelmatig de laatste 15 minuten 'samen' doen van massages, als ze een (vaste) klant leuk vinden en hij/zij cadeautjes heeft meegebracht...
Ik droom ook vaker dit soort dingen ;)

Als waar is zal top zijn, maar is meestal erg rustig in die periode
 
Heeft er iemand ervaring met MassageWereld eindhoven tijdens de kerst? Door Jolie is me ooit eens verteld dat 't dan altijd gezellig druk is en ze ook regelmatig de laatste 15 minuten 'samen' doen van massages, als ze een (vaste) klant leuk vinden en hij/zij cadeautjes heeft meegebracht...
Niet herkenbaar - met kerst is het gewoon extra betalen als je er een 2e dame bij wilt ...
 
Heeft er iemand ervaring met MassageWereld eindhoven tijdens de kerst? Door Jolie is me ooit eens verteld dat 't dan altijd gezellig druk is en ze ook regelmatig de laatste 15 minuten 'samen' doen van massages, als ze een (vaste) klant leuk vinden en hij/zij cadeautjes heeft meegebracht...
Ik geloof er niets van.
Juist rond kerst is het vaak enorm druk en aan cadeautjes doen ze niet bij MW.
Ik ook niet trouwens als ik de salon bezoek.
 
Met dank aan Ba74


1. Elena (Prachtige lieve mooie vrouw, die echt voelt wat je nodig hebt, en ogen....)
2. Judy (Prachtige lieve mooie pure vrouw, die echt voelt wat je nodig hebt)
3. Rose (Mooie jonge meid, die een professionele massage, zeer erotisch maakt, blijft je aankijken en lachen)
4. Jacky (Heerlijke vrouw, oprecht gewoon helemaal zich zelf.)
5. Stacey (Heerlijk lichaam, super massage)
6. Lotte (Onschuldig buur meisje, met heerlijke handjes)
7. Hind (Qua massage, en beleving helemaal het einde, daarnaast hele mooie vrouw, miste de klik)
8. Bo (Lekkere Brabantse meid, goed gebekt en heerlijk zich zelf)
9. Ella (Mooie Marokaanse vrouw, heerlijke borsten, maar 15 min trio massage van gehad, wordt vervolgd.)
10. Macy (lekkere massage, tevreden naar huis)
11. Nora (Mooie jonge vrouw, massage goed)
12. Lotus (Voor een professionle massage prima)
13. Izze (voor een professionele massage prima)
14. Pearl (voor een profesionele massage prima
15. Hanna (massage goed, erotische gedeelte kan spannender)
16. Paris (zakelijk)
17. Ellen (zakelijk)
18. Daisy (zakelijk)
19. Luna (onvoldoende)
20. Nikki (onvoldoende)
21. Maartje (onvoldoende)
22. Nina (onvoldoende)
22. Gwenn (onvoldoende)

De Toppers Jolie en Dana, helaas nog niet gehad, altijd bezet dus moet wel goed zijn !

Mijn ervaring met Hind: Next level echt wat een beleving, wat kan ze masseren en teasen. Had echt een klik met haar dat ieder bezoekje bij haar (min. 1,5 uur) een topervaring was. Je hoeft geen sex te hebben gehad om sex gehad te hebben zeg maar......zo goed was ze. Helaas is ze in de coronaperiode ineens van de site van MW verdwenen en ben haar nergens meer tegen gekomen. Mocht iemand tips hebben.....😁.

Mijn ervaring met Candy: Zeer matig, masseert slecht en trekt aan je penis alsof het maar moet......na 1 keer nooit weer.


Mijn ervaring met Alanah: heerlijk meid, masseert goed en verder zakelijk
 
Oh die ziet er dan heel anders uit zowel de lippen als borsten......ik betwijfel of we het over dezelfde Hind hebben 😁

Tsja vrouwen van tegenwoordig denken nu eenmaal dat lippen en borsten opspuiten hun mooier maakt, maar ze is het wel degelijk.
Overigens werkt ze op meerdere plaatsten in Nederland, ze duikt geregeld ergens anders op. O.a. onlangs in Made en Alphen Ad Rijn
 
Tsja vrouwen van tegenwoordig denken nu eenmaal dat lippen en borsten opspuiten hun mooier maakt, maar ze is het wel degelijk.
Overigens werkt ze op meerdere plaatsten in Nederland, ze duikt geregeld ergens anders op. O.a. onlangs in Made en Alphen Ad Rijn
Ja ok maar dan is het wel een flinke metamorfose geweest......thanks man voor je tips! Ik ga haar boeken 😁 al zie ik dat ze in Eindhoven niet gepland staat
 
Nuru lost direct op in water; dat krijg je er dus prima af. Ik vind het zelf een hele fijne manier van masseren en echt wel de moeite waard. Mijn favoriet is echter de Aqua massage, maar die doet lang niet iedere masseuze ivm een te droge huid...
 
Iemand ervaring met deze dame?

 
Terug
Bovenaan Onderaan