Algemeen Massagewereld Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hier iets waar ook wat dames van MW naar zouden moeten luisteren: lippen opspuiten en harde siliconen vinden de meeste mannen niet mooi, eerder lelijk.

Helemaal eens. Liever een A cup dan een silliconen C. Iedere cup past bij de dame, dus dames wij mannen houden van puur natuur en als jij jezelf bent ;)
 
Helemaal eens. Liever een A cup dan een silliconen C. Iedere cup past bij de dame, dus dames wij mannen houden van puur natuur en als jij jezelf bent ;)

Bv Jolie, was knappe meid met mooie billen en ze had puur natuur B-cup? borstjes, heel mooi, alles in verhouding. Nu heeft ze haar borsten vol laten stoppen met van die harde siliconen en haar lippen op laten spuiten.
Zo jammer
 
De line-up van massagewereld is inderdaad niet echt verbeterd m.i.. Onderhand zijn wel erg veel dames nep. De recente prijsverhogingen zijn overigens buitenproportioneel. Kostte een duo massage een paar jaar geleden nog iets van 200 euro, nu is dat inmiddels 320 euro. Dat verschil is toch te groot.
 
De line-up van massagewereld is inderdaad niet echt verbeterd m.i.. Onderhand zijn wel erg veel dames nep. De recente prijsverhogingen zijn overigens buitenproportioneel. Kostte een duo massage een paar jaar geleden nog iets van 200 euro, nu is dat inmiddels 320 euro. Dat verschil is toch te groot.
Deze prijsverhoging voor de duo-massage is inderdaad belachelijk hoog. En in Mönchen-Gladbach kost de Duo-massage nog steeds Eur 220,- . Waar zit dit verschil in ?
 
Deze prijsverhoging voor de duo-massage is inderdaad belachelijk hoog. En in Mönchen-Gladbach kost de Duo-massage nog steeds Eur 220,- . Waar zit dit verschil in ?
Geen idee. Twee jaar geleden koste een duo-massage in NL ook nog 220 EUR. In twee jaar zijn de prijzen dus met 45% verhoogd. Dit verschil is echt bezopen. Vermoedelijk wil massagewereld geen duo massages meer. Wat ze wel willen, is me dan ook niet helemaal duidelijk. Ook de prijzen voor gewone massages zijn buitenproportioneel verhoogd.
 
Geen idee. Twee jaar geleden koste een duo-massage in NL ook nog 220 EUR. In twee jaar zijn de prijzen dus met 45% verhoogd. Dit verschil is echt bezopen. Vermoedelijk wil massagewereld geen duo massages meer. Wat ze wel willen, is me dan ook niet helemaal duidelijk. Ook de prijzen voor gewone massages zijn buitenproportioneel verhoogd.
De duomassage is destijds verhoogd omdat de massage van body 2 body verandert is naar een intensief.
De prijs van €320 is inderdaad veel te duur.
De andere massages zijn niet duurder geworden alleen de body 2 body massages zijn vervallen.
 
De duomassage is destijds verhoogd omdat de massage van body 2 body verandert is naar een intensief.
De prijs van €320 is inderdaad veel te duur.
De andere massages zijn niet duurder geworden alleen de body 2 body massages zijn vervallen.
Tja, maar ik zie dit toch als een verkapte prijsverhoging. Het verschil tussen B2B en B2B intensief was eigenlijk verwaarloosbaar.
 
Bij een B2B mag je officieel de masseuse niet aanraken en bij een B2B intensief mag je de masseuse wel aanraken dus toch echt wel een verschil.

Dat is niet zo. Ik heb in het verleden genoeg standaard BtoB massages gehad, daarbij mocht ik altijd de masseuse aanraken, billen borsten enz…
Een BodyToBody masssage zonder aanraken gaat ook vrij moeilijk 😉
 
Laatst bewerkt:
Wat ik van de duomassage-prijsverhoging begrepen heb is dat de "korting" voor rekening van de masseuses ging.
Die kregen gewoon minder per massage en waren dat beu, zeker de populaire "setjes", die hadden er meerdere per werkdag dus voor dezelfde uren flink minder inkomsten.

Kan me voorstellen dat je dat beu wordt ja. 🙈
 
Dat is niet zo. Ik heb in het verleden genoeg standaard BtoB massages gehad, daarbij mocht ik altijd de masseuse aanraken, billen borsten enz…
Een BodyToBody masssage zonder aanraken gaat ook vrij moeilijk 😉
Helemaal met jee eens. Dames hadden vaak ook plezier in dat geen wat ze deden. Het wordt allemaal de zakelijk, komt niet ten goede van wat de man verwacht. Natuurlijk is het een zakelijke afspraak, maar toch wil je als man nu net die massage met die leuke dame die zomaar naast je zou kunnen wonen. Ook dan kan de afspraak nog zakelijk zijn, maar dan heb je wel die flow waar je als man in wil zitten, al of niet gespeeld door de dame
 
Ik had vandaag een B2B massage met Rose. Ze was overwerkt zei ze. Het voelde ook of het allemaal maar moest. Met het hp had ze zelf ook moeite. Het lukte haar amper. Te weinig kracht, benoemde ze later. Ik ben zwaar teleurgesteld, normaal ben ik beter gewend van mw.
 
Ik had vandaag een B2B massage met Rose. Ze was overwerkt zei ze. Het voelde ook of het allemaal maar moest. Met het hp had ze zelf ook moeite. Het lukte haar amper. Te weinig kracht, benoemde ze later. Ik ben zwaar teleurgesteld, normaal ben ik beter gewend van mw.

Als ze overwerkt is moet ze thuisblijven. Als klant heb je recht op een goede massage, zeker voor die prijzen die ze rekenen.
Heb je het gemeld bij de receptioniste?
 
Heeft Rose mij toen ook een keer gezegd dat ze een slechte priode had, en overwerkt was. Idd wat spartacus zegt, thuisbliven !!! De dames hebben het besef niet meer wat wij moeten neerlegen voor een uurtje MW. Klantwaardering laat de laatste tijd aan zijn wensen over.
 
Zeker een prima salon, met normen en waarden. Zeer schone salon, en dan heb ik het niet alleen over de hygiene. Gebeuren zeker geen gekke dingen, en vrouwen werken veelal altijd met plezier en altijd uit vrije wil. Zeer belangrijk !!! Voor hun stijgen kosten natuurlijk ook waar ik alle begrip voor heb, maar je zit wel in het hoge segment qua uitgaves waar juist de kwaliteit en plezier van dames wat positiever kan
 
Ik heb gemaild naar het email adres van MW. Ik kreeg als antwoord terug: "Wij werken met mensen , sorry dat het deze keer niet naar wens was , hoop de andere massages waren naar wens". Wat ik zeer rare opmerking vind. Rose geeft 4 a 5 keer aan dat ze overwerkt is en dat ze een halve dag gaat werken. Ze had gewoon geen kracht meer en ik was haar eerste van de dag.
 
Ik heb gemaild naar het email adres van MW. Ik kreeg als antwoord terug: "Wij werken met mensen , sorry dat het deze keer niet naar wens was , hoop de andere massages waren naar wens". Wat ik zeer rare opmerking vind. Rose geeft 4 a 5 keer aan dat ze overwerkt is en dat ze een halve dag gaat werken. Ze had gewoon geen kracht meer en ik was haar eerste van de dag.
Typische reactie van MW Eindhoven - fouten mogen gemaakt worden; maar wees dan wel zo eerlijk om dit te compenseren (door MW dan).

Misschien moet je de volgende keer alleen 20 euro geven, en dan zeggen dat je niets meer bij je hebt (je bent immers ook maar een mens, dus ook jij kan fouten maken he hahaha)
 
Zie mijn topic hierover:
 
Horen jullie ook van meiden dat klanten steeds disrespecvoller worden? Ik hoor dit nu van meerdere meiden. Of zijn er bepaalde dingen die voor meiden duidelijk niet netjes zijn en die wij heren gewoon niet snappen?

Ik zie ook meerder meiden die altijd met plezier mannen ontvingen wat minder ontspannen en vrolijk zijn? En op de gang heb ik al eens een confrontatie met een klant en een masseuse gehoord.
 
Vooral blijven doorvragen. Proberen, opbieden. Als er nee word gezegd dat 10 euro meer bieden. Vrouwen hoertje noemen op de kamer. Geen bedankt zeggen of praten, kleren uit op het begin, kleren aan op het einde en gaan. Kan via een pb nog wel meer vertellen wat ik heb gehoord. Maar ga dat hier niet doen, dan weten desbetreffende dames precies wie ik ben denk ik. Ik vraag ik geregeld aan masseuses hoe hun dag was.
 
Horen jullie ook van meiden dat klanten steeds disrespecvoller worden? Ik hoor dit nu van meerdere meiden. Of zijn er bepaalde dingen die voor meiden duidelijk niet netjes zijn en die wij heren gewoon niet snappen?

Ik zie ook meerder meiden die altijd met plezier mannen ontvingen wat minder ontspannen en vrolijk zijn? En op de gang heb ik al eens een confrontatie met een klant en een masseuse gehoord.
Ik heb al jaren geleden gehoord over een bepaalde groep medelanders waarvan de roots niet in Nederland liggen dat die niet kunnen accepteren dat ze "slechts' in een massagesalon zijn en meer eisen. Speelde toen al in diverse salons.
 
Terug
Bovenaan Onderaan