Algemeen Massagewereld Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Knutje

Wandelaar
73
25/09/21
99
1
Massagewereld Eindhoven
LEENDERWEG 184
5644 AA EINDHOVEN
+31 (0)40 21 33 642

Voor het gemak en om teveel offtopic gepraat bij de recensies van de dames te voorkomen, een algemeen topic.
Hier kun je ervaringen van de salon kwijt, en je kunt hier vragen stellen. Als je bijv. op zoek bent naar een vrouw met specifieke kwaliteiten. Of wat tips nodig hebt bij je eerste bezoek.
 
Met dank aan Ba74


1. Elena (Prachtige lieve mooie vrouw, die echt voelt wat je nodig hebt, en ogen....)
2. Judy (Prachtige lieve mooie pure vrouw, die echt voelt wat je nodig hebt)
3. Rose (Mooie jonge meid, die een professionele massage, zeer erotisch maakt, blijft je aankijken en lachen)
4. Jacky (Heerlijke vrouw, oprecht gewoon helemaal zich zelf.)
5. Stacey (Heerlijk lichaam, super massage)
6. Lotte (Onschuldig buur meisje, met heerlijke handjes)
7. Hind (Qua massage, en beleving helemaal het einde, daarnaast hele mooie vrouw, miste de klik)
8. Bo (Lekkere Brabantse meid, goed gebekt en heerlijk zich zelf)
9. Ella (Mooie Marokaanse vrouw, heerlijke borsten, maar 15 min trio massage van gehad, wordt vervolgd.)
10. Macy (lekkere massage, tevreden naar huis)
11. Nora (Mooie jonge vrouw, massage goed)
12. Lotus (Voor een professionle massage prima)
13. Izze (voor een professionele massage prima)
14. Pearl (voor een profesionele massage prima
15. Hanna (massage goed, erotische gedeelte kan spannender)
16. Paris (zakelijk)
17. Ellen (zakelijk)
18. Daisy (zakelijk)
19. Luna (onvoldoende)
20. Nikki (onvoldoende)
21. Maartje (onvoldoende)
22. Nina (onvoldoende)
22. Gwenn (onvoldoende)

De Toppers Jolie en Dana, helaas nog niet gehad, altijd bezet dus moet wel goed zijn !
 
Nog even wat uitgebreider.

Algemeen: MWE vind ik een heel prettige salon, mooie kamers en goede service van de dames achter de balie. Groter opgezet dan Soest en mooiere kamers, al is het lood om oud ijzer.

De dames die ik heb gehad hebben me allemaal positief verrast en stelden me goed op mijn gemak. In volgorde van hoe goed ik de massage vond, maar zou ze alle drie zo nog een keer boeken.

1. Hanna (goede massage, heeft merkbaar veel ervaring, afwisselend gezellig, plagerig en heel erotisch, mooi lichaam, maakt veel oogcontact. Heb een double pleasure bij haar gehad)
2. Charlotte (heb ik in Soest gezien maar werkt ook in Eindhoven, slanke Hollandse met donkere krullen van ongeveer 35, iets zakelijker maar maakt veel geil oogcontact, deed een heel goede lingam, maakte wat gebbetjes maar kon ook een goed gesprek voeren)
3. Bo (kleine Brabantse schone, spontaan en helemaal zichzelf, goede plagerige massage, en achteraf nog leuk mee gebabbeld)
 
heb eigenlijk altijd body to body intenstief gedaan maar wil wel keer double pleasure proberen, wie heeft hier ervaring mee?

Er zijn twee versies van, het dubbele hoogtepunt en de prostaatmassage. Ik vind die laatste opwindender, al is het helaas vaak meer anale stimulatie dan een echte prostaatmassage. Maar echt veel ervaring heb ik er niet mee, dus misschien moet ik de topper nog tegenkomen.
 
Er zijn twee versies van, het dubbele hoogtepunt en de prostaatmassage. Ik vind die laatste opwindender, al is het helaas vaak meer anale stimulatie dan een echte prostaatmassage. Maar echt veel ervaring heb ik er niet mee, dus misschien moet ik de topper nog tegenkomen.
Bij Chanel (MW Soest en ontvangt privé) had ik een prostaatmassage. Mijn eerste en tot nu toe mijn laatste, maar ze had me tegen het plafond!
 
Mijn ervaringen tot op heden bij Massagewereld Eindhoven:

Onaantastbaar op Nr. 1 : Chayenne
Helaas inmiddels gestopt (alhoewel haar profiel nog wel op de site staat).
Bloedmooi, Ge-wel-dig lichaam en daarbij veruit de beste masseuse ever.

Dan een hele tijd niks……

En daarna op Nr. 2 : Kim
Ook gestopt helaas, knappe lichtgetinte dame met mooi curvy lichaam

Alle andere dames die mij daar gemasseerd hebben konden niet tippen aan deze 2
O.a. Bo, Selma, Freya en nog wat dames waarvan ik inmiddels de namen vergeten ben.
 
Deze of volgende week nog een keertje richting deze tent. Hanna was erg fijn en aangenaam maar Dana was gewoon geil en wauw. Iemand nog tips voor een geile glibberkoningin?
Ik neig richting, Rose, Bo, en anders misschien nog een keertje Dana. Tips?
 
Terug
Bovenaan Onderaan