Recensie Kalysha, Massagewereld Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MrDB

Wandelaar
38
15/09/21
7
Heeft iemand ervaringen met deze prachtige meid? De foto's zien er heerlijk uit en ik wil een afspraak met haar boeken.

 
Sowieso erg nieuwsgierig naar de algehele kwaliteit van de massage en vriendelijkheid van de vrouwen aldaar. Heb hier een paar topics doorgelezen, maar er zijn nog zoveel dames bij Massagewereld waarvan geen review is op dit forum. Terwijl 1 bezoekje daar me enorm nieuwsgierig heeft gemaakt naar die andere vrouwen die ik daar zag. Er loopt daar heel wat lekkers rond.
 
Sowieso erg nieuwsgierig naar de algehele kwaliteit van de massage en vriendelijkheid van de vrouwen aldaar. Heb hier een paar topics doorgelezen, maar er zijn nog zoveel dames bij Massagewereld waarvan geen review is op dit forum. Terwijl 1 bezoekje daar me enorm nieuwsgierig heeft gemaakt naar die andere vrouwen die ik daar zag. Er loopt daar heel wat lekkers rond.
Zie inderdaad een paar hele geile wijven staan. Ik denk dat we er maar op 1 manier achterkomen en ze allemaal eens te bezoeken haha
 
Dat is de dure maar wel leuke manier.
ik was van plan om over een week of 2 weer eens te gaan kijken. Ik neig heel erg naar Dana maar zo'n mooie vrouw kan alleen maar tegenvallen. Maar ook Lotte, Bo, Jolie, of Izze lijken me de moeite waard. Jammer (maar begrijpelijk) dat de dames onherkenbaar zijn.
 
Dat is de dure maar wel leuke manier.
ik was van plan om over een week of 2 weer eens te gaan kijken. Ik neig heel erg naar Dana maar zo'n mooie vrouw kan alleen maar tegenvallen. Maar ook Lotte, Bo, Jolie, of Izze lijken me de moeite waard. Jammer (maar begrijpelijk) dat de dames onherkenbaar zijn.
Achja geld moet rollen. Dana ziet er goed uit, ik heb zelf een keer Nora genomen maar ik vond haar massage wel tegenvallen.
 
Ik heb wel redelijk wat ervaring bij de dames van MW. De Toppers voor mij zijn :

1. Elena (Prachtige lieve mooie vrouw, die echt voelt wat je nodig hebt, en ogen....)
2. Judy (Prachtige lieve mooie pure vrouw, die echt voelt wat je nodig hebt)
3. Rose (Mooie jonge meid, die een professionele massage, zeer erotisch maakt, blijft je aankijken en lachen)
4. Jacky (Heerlijke vrouw, oprecht gewoon helemaal zich zelf.)
5. Stacey (Heerlijk lichaam, super massage)
6. Lotte (Onschuldig buur meisje, met heerlijke handjes)
7. Hind (Qua massage, en beleving helemaal het einde, daarnaast hele mooie vrouw, miste de klik)
8. Bo (Lekkere Brabantse meid, goed gebekt en heerlijk zich zelf)
9. Ella (Mooie Marokaanse vrouw, heerlijke borsten, maar 15 min trio massage van gehad, wordt vervolgd.)
10. Macy (lekkere massage, tevreden naar huis)
11. Nora (Mooie jonge vrouw, massage goed)
12. Lotus (Voor een professionle massage prima)
13. Izze (voor een professionele massage prima)
14. Pearl (voor een profesionele massage prima
15. Hanna (massage goed, erotische gedeelte kan spannender)
16. Paris (zakelijk)
17. Ellen (zakelijk)
18. Daisy (zakelijk)
19. Luna (onvoldoende)
20. Nikki (onvoldoende)
21. Maartje (onvoldoende)
22. Nina (onvoldoende)
22. Gwenn (onvoldoende)

De Toppers Jolie en Dana, helaas nog niet gehad, altijd bezet dus moet wel goed zijn !
 
Ik heb wel redelijk wat ervaring bij de dames van MW. De Toppers voor mij zijn :

1. Elena (Prachtige lieve mooie vrouw, die echt voelt wat je nodig hebt, en ogen....)
2. Judy (Prachtige lieve mooie pure vrouw, die echt voelt wat je nodig hebt)
3. Rose (Mooie jonge meid, die een professionele massage, zeer erotisch maakt, blijft je aankijken en lachen)
4. Jacky (Heerlijke vrouw, oprecht gewoon helemaal zich zelf.)
5. Stacey (Heerlijk lichaam, super massage)
6. Lotte (Onschuldig buur meisje, met heerlijke handjes)
7. Hind (Qua massage, en beleving helemaal het einde, daarnaast hele mooie vrouw, miste de klik)
8. Bo (Lekkere Brabantse meid, goed gebekt en heerlijk zich zelf)
9. Ella (Mooie Marokaanse vrouw, heerlijke borsten, maar 15 min trio massage van gehad, wordt vervolgd.)
10. Macy (lekkere massage, tevreden naar huis)
11. Nora (Mooie jonge vrouw, massage goed)
12. Lotus (Voor een professionle massage prima)
13. Izze (voor een professionele massage prima)
14. Pearl (voor een profesionele massage prima
15. Hanna (massage goed, erotische gedeelte kan spannender)
16. Paris (zakelijk)
17. Ellen (zakelijk)
18. Daisy (zakelijk)
19. Luna (onvoldoende)
20. Nikki (onvoldoende)
21. Maartje (onvoldoende)
22. Nina (onvoldoende)
22. Gwenn (onvoldoende)

De Toppers Jolie en Dana, helaas nog niet gehad, altijd bezet dus moet wel goed zijn !

Thanks voor de uitgebreide lijst! Helaas geen Kalysha haha
 
Doen ze hier ook meer als allen massage en hp?

het betreft hier echt alleen erotische massage. Aanraken van Borsten is nooit een probleem. Vagina blijf je vanaf. Wanneer de massage erotisch genoeg is, mis je echt niks. Zoenen, intiem en oraal zijn zeker niet mogelijk. Mijn tip is vraag er ook niet om, het antwoord is nee en het verpest je massage. Bij de juiste klik met de dame, verleng ik meestal, waardoor het tweede uur juist heel erotisch is met een hoog knuffel gehalte.
 
Ik heb wel redelijk wat ervaring bij de dames van MW. De Toppers voor mij zijn :

1. Elena (Prachtige lieve mooie vrouw, die echt voelt wat je nodig hebt, en ogen....)
2. Judy (Prachtige lieve mooie pure vrouw, die echt voelt wat je nodig hebt)
3. Rose (Mooie jonge meid, die een professionele massage, zeer erotisch maakt, blijft je aankijken en lachen)
4. Jacky (Heerlijke vrouw, oprecht gewoon helemaal zich zelf.)
5. Stacey (Heerlijk lichaam, super massage)
6. Lotte (Onschuldig buur meisje, met heerlijke handjes)
7. Hind (Qua massage, en beleving helemaal het einde, daarnaast hele mooie vrouw, miste de klik)
8. Bo (Lekkere Brabantse meid, goed gebekt en heerlijk zich zelf)
9. Ella (Mooie Marokaanse vrouw, heerlijke borsten, maar 15 min trio massage van gehad, wordt vervolgd.)
10. Macy (lekkere massage, tevreden naar huis)
11. Nora (Mooie jonge vrouw, massage goed)
12. Lotus (Voor een professionle massage prima)
13. Izze (voor een professionele massage prima)
14. Pearl (voor een profesionele massage prima
15. Hanna (massage goed, erotische gedeelte kan spannender)
16. Paris (zakelijk)
17. Ellen (zakelijk)
18. Daisy (zakelijk)
19. Luna (onvoldoende)
20. Nikki (onvoldoende)
21. Maartje (onvoldoende)
22. Nina (onvoldoende)
22. Gwenn (onvoldoende)

De Toppers Jolie en Dana, helaas nog niet gehad, altijd bezet dus moet wel goed zijn !
Dan wil ik nog een paar toppers toevoegen:
23 Latifa, beeldschone goede masseuse met een hoog erotisch gehalte.
24 Michelle, prachtige hele knappe Afrikaanse. Heel hoog erotisch gehalte.
 
Heeft iemand ervaringen met deze prachtige meid? De foto's zien er heerlijk uit en ik wil een afspraak met haar boeken.

Ik ben er 2 jaar geleden een keer geweest. Een leuke kleine verschijning. Is lief en een prachtig lichaam.
 
Iedereen bedankt voor de beknopte reviews van de dames. Helemaal super en ik zal er zeker m'n voordeel mee doen haha. Wellicht een idee om een centraal massagewereld topic te maken? Waar iedereen z'n bevindingen kan plaatsen over de salon in z'n algemeen, en beknopte ervaringen zoals hierboven staat?
Ik verwacht natuurlijk binnenkort wel een recensie betreffende Kalysha, ziet er op de foto's in ieder geval veelbelovend uit.
 
Ik heb wel redelijk wat ervaring bij de dames van MW. De Toppers voor mij zijn :

1. Elena (Prachtige lieve mooie vrouw, die echt voelt wat je nodig hebt, en ogen....)
2. Judy (Prachtige lieve mooie pure vrouw, die echt voelt wat je nodig hebt)
3. Rose (Mooie jonge meid, die een professionele massage, zeer erotisch maakt, blijft je aankijken en lachen)
4. Jacky (Heerlijke vrouw, oprecht gewoon helemaal zich zelf.)
5. Stacey (Heerlijk lichaam, super massage)
6. Lotte (Onschuldig buur meisje, met heerlijke handjes)
7. Hind (Qua massage, en beleving helemaal het einde, daarnaast hele mooie vrouw, miste de klik)
8. Bo (Lekkere Brabantse meid, goed gebekt en heerlijk zich zelf)
9. Ella (Mooie Marokaanse vrouw, heerlijke borsten, maar 15 min trio massage van gehad, wordt vervolgd.)
10. Macy (lekkere massage, tevreden naar huis)
11. Nora (Mooie jonge vrouw, massage goed)
12. Lotus (Voor een professionle massage prima)
13. Izze (voor een professionele massage prima)
14. Pearl (voor een profesionele massage prima
15. Hanna (massage goed, erotische gedeelte kan spannender)
16. Paris (zakelijk)
17. Ellen (zakelijk)
18. Daisy (zakelijk)
19. Luna (onvoldoende)
20. Nikki (onvoldoende)
21. Maartje (onvoldoende)
22. Nina (onvoldoende)
22. Gwenn (onvoldoende)

De Toppers Jolie en Dana, helaas nog niet gehad, altijd bezet dus moet wel goed zijn !
Ik kan je aanraden een duo met Dana en Jolie !
2x al gedaan.
Het zijn vriendinnen van elkaar, en dat merk je echt bij de massage ??
 
Helemaal met je eens roadrunner. Mijn ervaring de super mooie meiden overslaan, en juist te zoeken naar het buurmeisje. Gewone normale looks en in de ogen zie je wel of ze ondeugend zijn. Elena, judy, Rose mijn favoriete top 3
 
Helemaal met je eens roadrunner. Mijn ervaring de super mooie meiden overslaan, en juist te zoeken naar het buurmeisje. Gewone normale looks en in de ogen zie je wel of ze ondeugend zijn. Elena, judy, Rose mijn favoriete top 3
Hmmm, heb ik net voor komende dinsdag een uurtje met de bloedmooie Dana geboekt…als dat maar goed gaat. Mijn bevindingen zal ik plaatsen in een nieuw recensie topic.
Iemand hier de drang om een centraal Massagewereld topic aan te maken?
 
Dana en Jolie zitten altijd vol geboekt. Daarom denk ik dat ze heel professioneel zijn. Persoonlijk heb ik een beter gevoel bij Dana dan bij Jolie, echter is gebaseerd op gevoel ken ze beide alleen van zien. Maar wil ze zeker een keer doen.
 
Hmmm, heb ik net voor komende dinsdag een uurtje met de bloedmooie Dana geboekt…als dat maar goed gaat. Mijn bevindingen zal ik plaatsen in een nieuw recensie topic.
Iemand hier de drang om een centraal Massagewereld topic aan te maken?

En Knutje, hoe was je ervaring met Dana? Ben heel benieuwd naar haar. Ow en ook Kalysha staat nog op mijn lijstje ;)
 
Ik heb met beide dames geen ervaring. Dit omdat ze nooit vrij zijn en ik altijd zo binnen loop zonder afspraak. Als ze altijd bezet zijn, moet het meer dan goed zijn.
 
Ik heb met beide dames geen ervaring. Dit omdat ze nooit vrij zijn en ik altijd zo binnen loop zonder afspraak. Als ze altijd bezet zijn, moet het meer dan goed zijn.
Daar heb je zeker een punt! Heb voor komende week een afspraak gemaakt met Dana. We gaan het gewoon meemaken. Zal er zeker even een recensie over schrijven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan