Algemeen Massagewereld Heerlen, Maastricht en Weert (Algemeen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boyke59

Newbie
17
04/11/21
10
4
Ik zag op de "Noord-Brabant"- pagina van dit Forum als apart onderdeel: "Massagewereld Eindhoven (Algemeen) " . Daar geven forumleden o.a. hun persoonlijke top 5 of 10 van diverse aldaar werkzame dames. Ook kunnen daar algemene vragen en vragen naar/over dames zonder review gesteld worden. Misschien ook een idee voor de drie Limburgse vestigingen ?.

Ik ben al jaren niet meer bij hen geweest maar nu ik hier in Limburg "vastzit" i.v.m. corona wil ik de draad weer opnemen. Ben zelf erg benieuwd naar reacties over Sandy en Fabienne...beiden werkzaam in Heerlen. Iemand al bij hen geweest ?.
 
Sorry maar Mw heeft totaal geen mooie vrouwen zeker niet in Maastricht , wat vrijven trekken en dan minimaal 105 euro betalen zouden alleen voor dat geld foto modellen moeten hebben nee ben er geen fan van . Totaltouch geleen nog zoiets , zijn wel netten vrouwen maar echt geen pareltjes wat je zou verwachten
 
Sorry maar Mw heeft totaal geen mooie vrouwen zeker niet in Maastricht , wat vrijven trekken en dan minimaal 105 euro betalen zouden alleen voor dat geld foto modellen moeten hebben nee ben er geen fan van . Totaltouch geleen nog zoiets , zijn wel netten vrouwen maar echt geen pareltjes wat je zou verwachten
Haha, 100% oneens met je, massage is misschien niet bij iedereen top, maar er lopen zeker wel mooie vrouwen.
 
Sorry maar Mw heeft totaal geen mooie vrouwen zeker niet in Maastricht , wat vrijven trekken en dan minimaal 105 euro betalen zouden alleen voor dat geld foto modellen moeten hebben nee ben er geen fan van . Totaltouch geleen nog zoiets , zijn wel netten vrouwen maar echt geen pareltjes wat je zou verwachten
Wat raad jij aan? Welke salon, welke dames?
 
Toch raad ik je MW aan. Veelal vrouwen die heus weten wat een massage is en ook weten hoe ze het moeten opbouwen. Er zitten genoeg pareltjes tussen. Maastricht en Soest enige twee salons die ik niet ken, maar ik weet bijvoorbeeld Pia (werkt soms in Eindhoven) dat die super service levert, mooie vrouw en moet enorm lief zijn. Je kan natuurlijk altijd een keer een dame hebben waar je geen klik mee hebt. Maar meestal is service dan nog steeds top. Daarbij wat is de definitie van een mooie vrouw. Iedereen zijn eigen interpretatie bij toch? Ze zijn allen super verzorgd en kwaliteit van de salons qua beleving en hygiëne is ook heel goed.
 
Haha en dat geloof je zelf?
Mijn vrienden hebben vaak genoeg extra's gedaan daar. Zolang je maar betaalt.

"mijn vrienden" en "heb het van horen zeggen" zegt mij niks.
Ik vind de massages al te duur. Als je heel diep in de buidel moet tasten om een extraatje te krijgen, maar het dan nog niet zeker weet, kun je ook andere keuzes maken.
 
Tsja, ik heb niet meer naar die andere salons gekeken, maar MW is mij te duur. Kun je beter naar een thaise massagesalon gaan, maar als je daar de extras's telt zit je al snel op de prijs van een gewone dame.
 
Tsja, ik heb niet meer naar die andere salons gekeken, maar MW is mij te duur. Kun je beter naar een thaise massagesalon gaan, maar als je daar de extras's telt zit je al snel op de prijs van een gewone dame.
Binnenkort worden de prijzen weer verhoogd!!!
de gewone b2b gaat vervallen, wordt alleen nog b2b intensief en deze gaat 160 euro kosten
met deze prijzen ga je wel twijfelen of het nog de moeite waard is
 
Een verkapte prijsverhoging dus, bovenop een tientje verhoging? En het was al zo'n dure hobby... Al ga ik zelf niet zo vaak.

Het is dat je vrijwel zeker weet dat je een kwaliteitsmassage krijgt, schone handdoeken en schone kamer, goede sfeer, privacy, service. Voor dat tientje extra zal ik ze niet links laten liggen.
 
Ik ga zelf altijd voor de VIP massage, en dan niet meer voor anderhalf uur maar voor 2,5 uur of 3 uur. Ben benieuwd hoeveel duurder de vip gaat worden
3 uur met dezelfde dame in een kamer?
En dan een beetje badderen en masseren?
Los van het feit dat dit ver buiten mijn budget ligt, zou ik dat niet volhouden. Dan wil je op een gegeven moment toch wel meer.
 
Ik ben tot een 3-4tal jaren geleden veel mij MW geweest. Wisselende ervaringen maar vooral positief.

Paar maanden terug weer opgepakt. Ik vind de prijzen toch best fors, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Echter, ik zag dat MW Weert voortaan op zaterdag dicht gaat. Volgens de twee dames die ik gesproken heb valt het aantal bezoekers steeds meer tegen. Zelf denk ik dat prijs daarin zeker een factor is, los van economische omstandigheden die individuele bezoekers andere keuzes laten maken.

Tegelijkertijd is de prijs in massagesalons redelijk vergelijkbaar en is mijn ervaring dat een goede(!) masseuse vaak zeker zo hard werkt voor haar geld dan iemand met uitgebreidere diensten.

Lastig onderwerp…
 
Een lastig onderwerp, zeker. Ieder maakt zijn eigen keuzes. Maar als je € 150 moet betalen en je mag de dame amper aanraken, dan is dat in het begin spannend, maar voor mij best wel snel frustrerend. Dus ik ga dan toch liever voor all the way. Laatste tijd doet clubbezoek het heel goed bij mij. Dan ben je voor nog geen € 100 uren onder de pannen.
 
Per 1 augustus zin Maastricht Weert en Nijmegen dicht elke zaterdag, dit omdat er te weinig dames zijn.
Om deze reden zal ook Maastricht zijn deuren sluiten per 1 december
Komt ook veel te duur voor wat je krijgt vind het persoonlijk lekkerder als ik ik met een lekker snoepje kan stoeien maar dat kun je daar echt niet en dan 105 euries betalen nee
 
Terug
Bovenaan Onderaan