Algemeen Massagewereld Heerlen, Maastricht en Weert (Algemeen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was ook regelmatig op bezoek bij een dame bij MW.. kreeg daar altijd veel extra.. ;);).. Maar ja, met deze prijsverhogingen zoek ik het wel ergens anders. Wat ik vorig jaar per maand uitgafbij MW krijgt Eneco er nu maandelijks extra bij 😢
 
Veel bij MassageWereld geweest (voornamelijk Eindhoven en Weert). Was altijd een fijne tent - maar de prijzen gaan nu echt te hoog worden. Ik snap de inflatie, maar 160 euro voor een massage is echt gekkenwerk.

Advies: ga voor de meest simpele massage op de 'menukaart' en maak op de kamer separate afspraken met de dame. Beter voor de dame (die krijgt nml. niet meer geld bij andere massages), en vaak ook voor jezelf (in het verleden bij enkele dames - namen noem ik niet - was meer dan massage mogelijk).

Of bij een klik met de masseuse: probeer haar 06 nummer te krijgen en maak massage afspraken bij MW om (op een prive locatie).
 
Waar kwam je altijd? Maastricht, Heerlen of Weert?
Heerlen.

En @lecramnl
Mee eens, prive afspreken lukte niet met huidige dame. Die gebruikte de MW locatie voor d'r afspraken. En idd, altijd de goedkoopste massage en een fooi als het een leuke sessie was. ;)

Maar om bij €160 pu te beginnen.. echt nie.... Logisch dat locaties minder open zijn, of zelfs helemaal worden gesloten.

/edit @mod is het mogelijk om het onderwerp van dit draadje even door een spelchecker heen te halen? Kleine ergernis.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand ervaring met Manon?
Ze is in Maastricht begonnen maar werkt nu volgens mij vast in Nijmegen en is heel af en toe Maastricht.
Tot nu toe nog geen kans gehad om er heen te gaan.

 
Ben tijdje terug eens naar MW Heerlen gegaan. Had daar een afspraak met een oudere dame. Op zich goed bevallen. Echter na de afspraak kreeg ik.een app. Of ik kon ontvangen. Dat was nl veel beter. Niet echt heel netjes voor MW.
 
Heeft iemand ervaring met Manon?
Ze is in Maastricht begonnen maar werkt nu volgens mij vast in Nijmegen en is heel af en toe Maastricht.
Tot nu toe nog geen kans gehad om er heen te gaan.

Prachtige, ongeveer 1.90 lange, vrouw met hele mooie "curves". Geeft een ontzettend fijne en sexy massage.
 
Deel alle meningen over Suzy, gewoon niet doen. Bij deze salon mag je veel meer verwachten voor je geld, dan een inspiratieloze en plichtmatige massage.
 
Ben tijdje terug eens naar MW Heerlen gegaan. Had daar een afspraak met een oudere dame. Op zich goed bevallen. Echter na de afspraak kreeg ik.een app. Of ik kon ontvangen. Dat was nl veel beter. Niet echt heel netjes voor MW.
Vreemd verhaal, want hoe komt zij aan je GSM nummer? Dan heb je het haar toch zelf gegeven? Dus ....?
 
Dan heeft ze jou telefoon nummer toch ? Die heeft ze van jou toch niet gekregen om te helpen met boodschappen te doen denk ik
Wat een drama's hier..eerst beter lezen (en typen)

Advertentie:
mevrouw X
Tel. 06XXXXXX
Werkt en ontvangt bij: MW


- Mijn mobiel is met kaart🙋‍♂️.
- Andere punt vul zelf maar in
 
Terug
Bovenaan Onderaan