Algemeen Massagewereld Heerlen, Maastricht en Weert (Algemeen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag bij MW Weert geweest en daar een vreemde situatie meegemaakt:

De heer die net voor mij binnen was koos voor een jonge donkere dame (geen idee hoe ze heette, zie haar ook niet bij 'aanwezig vandaag' staan in Weert). De dame komt na de keuze terug, en verteld deze man (denk 40 jaar) dat ze hem niet gaat masseren omdat hij te oud is :)

Als je in een massage salon gaat werken dan heb je toch echt kans dat je 'oudere' mannen tegen gaat komen zou ik zeggen; ga dan niet in een salon werken ..

Ow en de dame stelde zich uiteindelijk ook niet aan mij voor; ik zal ook wel te oud zijn hahaha.

Massagewereld wordt een steeds vreemdere toko de laatste tijd....
 
Natuurlijk blijft dat een keuze van de dame zelf.
Ik snap ook wel dat een dame ook voorkeuren heeft en bijvoorbeeld senioren niet wil masseren, of juist de hele jonge mannen, of wat dan ook...... Maar dit is wel extreem, als je alleen maar klanten tot een jaar of 35 wilt, dan zal ze uiteindelijk zelf niet heel veel klandizie gaan krijgen.
 
Vandaag bij MW Weert geweest en daar een vreemde situatie meegemaakt:

De heer die net voor mij binnen was koos voor een jonge donkere dame (geen idee hoe ze heette, zie haar ook niet bij 'aanwezig vandaag' staan in Weert). De dame komt na de keuze terug, en verteld deze man (denk 40 jaar) dat ze hem niet gaat masseren omdat hij te oud is :)

Als je in een massage salon gaat werken dan heb je toch echt kans dat je 'oudere' mannen tegen gaat komen zou ik zeggen; ga dan niet in een salon werken ..

Ow en de dame stelde zich uiteindelijk ook niet aan mij voor; ik zal ook wel te oud zijn hahaha.

Massagewereld wordt een steeds vreemdere toko de laatste tijd....
Bijzonder idd. 40 en te oud ??? Dit kan nooit de juiste reden zijn om een klant te weigeren. Wel vind ik dat de dame mag weigeren, blijft een spel van twee kanten en als ze tegen haar zin met een klant naar de massage kamer gaat, krijg je nooit het gewenste resultaat, en betaald de klant veel geld en is ontevreden.

Ben wel benieuwd welke dame het was, Veronica, Stacy zijn mooie donkere dames die mij als bijna 50'er vaak hebben gemasseerd. En dame staat niet op de site ? komt niet vaak voor
 
Wel of niet mogen weigeren wil ik me niet in mengen, maar het weigeren kan wel veel tactvoller. Ik weet van een dvp uit een privehuis dat zodra er gebeld werd op de camera werd gekeken en aan de hand van de beelden werd bepaald of een dvp zich ging voorstellen of niet. Veel tactvoller zonder een klant te kwetsen.
Dat zou bij MW toch ook moeten kunnen.
 
Wel of niet mogen weigeren wil ik me niet in mengen, maar het weigeren kan wel veel tactvoller. Ik weet van een dvp uit een privehuis dat zodra er gebeld werd op de camera werd gekeken en aan de hand van de beelden werd bepaald of een dvp zich ging voorstellen of niet. Veel tactvoller zonder een klant te kwetsen.
Dat zou bij MW toch ook moeten kunnen.
Ben ik met je eens. En dat gaat op veel plaatsen zo. Ik snap ook dat er camera's zijn bij ingangen en ook inpandig, echter voel ik mij nooit echt prettig als ik een camera op mij gericht heb als ik aan het wachten ben. Beelden worden altijd opgenomen, en dat geeft geen goed gevoel. Dit geldt natuurlijk ook voor de dames.

Ik blijf erbij, gewoon tijdens de kennismaking mag een dame mij weigeren. Voor mij geen probleem. Wij als mannen kiezen toch ook. Tot nu toe 1x mee gemaakt dat een dame ( MW Eindhoven) zich niet kwam voorstellen. Een eerdere nare ervaring met haar en daar heb ik een review over geschreven, is haar niet goed gevallen. Alle begrip hiervoor, voor haar en voor mij beter toch.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na het missen van een he bij chenchen vandaag naar MW maastricht en op basis van ren aantal positieve reacties over Anouk een booking gedaan.
Het klopt een vrouw die wat op leeftijd is maar een goed figuur heet met een setje goed gekochte boobs :)

Ze stelt je goed op hey gemak, en start met standaar hele softe massage nadat je gedouched op de tafel ligt. De eerste 5 min (half uurtje geboekt) rug schouders nek en daarna afgezakt naar de billetjes. kort geplaagd niets aangeraakt. bovenbenen en bij het omhoog gaan een zachtje langs het zakje gestreeld.
Er was een aangename afwisseling dat de onderrug onderhanden werd genomen en het zaakje.
Fijne streling dat ze met veel olie met een vinger door je bilspleet gaat en dan zachtje het zakje pakt.
Ik reageer door kontje wat omhoog te doen waar ze op reageerde. Heel aangenaam zachtjes het kopje van de pielemans kietelen.. mijn piemel lang omlaag en niet tegen mijn buik.
Na het omdraaien fijn uitdagend binnekant benen borst etc. verzoekje om het zakje nog eens te doen, heel fijn.
Ik denk gezien de tijd dat ik misschien 5 min te vroeg klaarkwam. het keakje warm zaad ving ze op wat schoonmaken spaarde.
Heel goed na spuiten feelen. Bedoel dat ze weet dat je pik gevoelig is na sluiten en heel goed met gevoel hem behandeld. Niet laat maar liggen kwakje is er uit maar ook niet nog volgas doorraggen.

ff af douchen en weer op weg.

Aanraken mocht, net voor het spuiten begon ik haar gleufje te strelen met haar broekje nog aan. de reactie was goed als in klein beetje meebewegen had ik het idee. Dus wellicht is er meer mogelijk na onderhandeling met de dame zelf..
 
Kom al jaren bij MW. De kwaliteit van de salon zelf, maar ook de dames is beter dan bij welke andere salon waar ik geweest ben. Maar daar is de prijs ook naar. Maar sinds ze de prijs verhoogd hebben, en met name het schrappen van de normale b2b of de double pleasure die nu apart betaald moet worden, vind ik het de prijs eigenlijk niet meer waard. Dan maar iets mindere kwaliteit bij andere salons, maar 150 euro vind ik een beetje te gek voor een uurtje masseren.
 
Oei , Als dat gesloten word is er helemaal niks meer in Maastricht en dat was daar al niet veel , soort dames en de prijzen nekken hun.
de locatie was gewoon niet goed, parkeergelegenheid was er niet.
ja het vrijthof 7 euro per uur.
echt onopvallend naar binnen gaan zat er ook niet in.
de dames ging volgens mij wel en de prijzen heb je gelijk in, die zijn gewoon te hoog voor wat je kreeg
 
Ja je hebt ook wel gelijk met parkeren als je dat niet weet dat aan de achter kant op de maag en dries kun je heel goedkoop parkeren , Maar met vrouwen echt mooie zijn het toch nooit geweest een jonge slanke blonde girl ben ik daar nog nooit tegen gekomen hoor
 
Ja je hebt ook wel gelijk met parkeren als je dat niet weet dat aan de achter kant op de maag en dries kun je heel goedkoop parkeren , Maar met vrouwen echt mooie zijn het toch nooit geweest een jonge slanke blonde girl ben ik daar nog nooit tegen gekomen hoor
heel misschien vroeger, maar sinds de 10 jaar dat ik er kom klopt het.
maar dat was ook niet mijn doelgroep.
ik ben meer van de 'oudere' dames, die zitten er wel genoeg
 
Krijgen zo nooit vergunning voor.
Ik weet dat toen ze MW daar wilden vestigen, ze al genoeg zeik met omwonenden/Gemeente hebben gehad. Denk dat MW sec als compromis uit de bus is gerold.
En als de enigste overgebleven huis in MT (zevende hemel en de opvolger) ook het loodje legden, kun je je afvragen waarom ze het niet redden (los van bezopen prijskaartje van laatste).
 
Krijgen zo nooit vergunning voor.
Ik weet dat toen ze MW daar wilden vestigen, ze al genoeg zeik met omwonenden/Gemeente hebben gehad. Denk dat MW sec als compromis uit de bus is gerold.
En als de enigste overgebleven huis in MT (zevende hemel en de opvolger) ook het loodje legden, kun je je afvragen waarom ze het niet redden (los van bezopen prijskaartje van laatste).
Ja is jammer, in Maastricht is zo wie zo niks mag of kan nog .
 
de locatie was gewoon niet goed, parkeergelegenheid was er niet.
ja het vrijthof 7 euro per uur.
echt onopvallend naar binnen gaan zat er ook niet in.
de dames ging volgens mij wel en de prijzen heb je gelijk in, die zijn gewoon te hoog voor wat je kreeg
Ook binnen was (is) het niet geweldig. Echt discrete ontvangst is er niet en de kamers zijn ook niet geweldig. Om nog maar te zwijgen over de speurtocht door MW om boven te komen via krakkemikkige trappetjes.
MW Heerlen is echt een stuk mooier en beter.
 
Mijn favoriet is en blijft Anouk. Kwam daar 11 jaar geleden voor het eerst, wist niet wat me overkwam (was toen begin 20) Gezellig, sensueel, fijn, altijd een fijne ervaring, en zelfs al waren er aantrekkelijkere vrouwen aanwezig, koos ik vaak voor haar, want een echt goede massage kunnen er maar weinig geven, en zeker bij gedempt licht, zie je amper dat ze ietsjes ouder is ;-) . Bij haar voelde het ook echt aan, als in, ze haalde er zelf plezier uit en niks was gespeeld. Kortom voor mij ideaal om echt even te relaxen.
Ben natuurlijk ook bij genoeg andere dames geweest, een dame die ik qua looks zeker niet ben vergeten: Zoe. Echt een prachtvrouw.
Pia was ook fijn en mooi. 7 jaar geleden zo een Russische vrouw was ook mooi.

Ik had wat vaker een duo massage moeten boeken, die waren eigenlijk altijd extra goed.

Alleen maar mooie herinneringen aan MW Maastricht, ik ga het missen!
 
Mijn favoriet is en blijft Anouk.
De sluiting is op deze site ruim vooraf aangekondigd. Dus toen ik in Maastricht moest zijn een paar maanden geleden dacht ik : gaan om dit hoofdstuk af te sluiten. Door corona lang niet meer daar geweest (sowieso is een andere vestiging voor mij dichterbij), dames onbekend, enige die vrij was..... was Anouk. Zeker geen spijt gehad. Had vooraf ook al de ervaringen hier gelezen en ging dus vol vertrouwen mee naar boven, door ja het bewuste trappenhuis. Denk aan je hoofd..... hoorde ik bijna elke keer. Die rottrap had ik graag over voor mijn pleziertje daar. Als autoloze wandelaar had ik met parkeren nooit een probleem.
Voorheen was Maastricht het enige MW filiaal waar ik kwam waar je vooraf moest betalen vanwege die achterin- en uitgang.
 
Vandaag de laatste dag van Maastricht,
Wie was jullie favoriet in Maastricht?
Ik hou wel van donker. In Maastricht kwam ik geregeld "Afrikaansen" met Vlaamse tongval tegen. Ik vermoed vaak de roots in voormalige Belgische koloniën in Afrika. Kwaliteit van massage wisselde wel eens, maar wat een geweldige lichamen. Allemaal forse natuurlijke borsten. Wellicht kon 1 ze over haar schouder gooien. Een enkeling had zo'n bijzonder contrast met haar oogwit. Dat kleurcontrast van onze lichamen was ook zo mooi. In een spiegelkamer kwam ik ogen tekort.
 
Terug
Bovenaan Onderaan