Recensie Massagewereld Nijmegen, Jill 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Royal_male

Vaste klant
154
04/11/21
39
5
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Vrouw - Jill
Massage - Deluxe Intensieve
Tijd - 45 min
Extras - Geen extras
Service - Het was erg goed, ze deed een echt goede massage. Ze hadden geen Nuru gel, dus wij hebben gwoon met oilie doorgegaan. haar technique was echt goed, ze had handen die zo zacht en warm was. Zeker zal ik het volgende keer hetzelfde kiezen.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/jill/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen week Jill bezocht in MW Nijmegen. Deze dame masseert al 13 jaar en werkt alleen op woensdagen. Ze heeft veel vaste klanten en door de foto's was ik benieuwd naar haar.

Jill is een spraakzame dame die op de kamer het ijs goed weet te breken. Ze ziet er wel wat ouder uit dan de foto's doen vermoeden, maar dat heeft er denk ik mee te maken dat ze rookt. Dit was ook te ruiken onder de douche en te merken aan het hoestje dat ze af en toe heeft. Ze neemt voor de massage wel een smintje, maar het roken vond ik persoonlijk wel een beetje een afknapper.

Over de massage zelf: die was zeker degelijk! Best wat herhaling, maar goede b2b en zelfs wat lingam. Ze beleeft zichtbaar plezier aan de massage, dat is erg leuk. Maar oogcontact maakt ze daarbij slechts spaarzaam.

Een groot deel van het uur (zeker 20 minuten) besteedt ze aan je onder de douche, waar ze je uitgebreid wast. Ontspannend en lekker, maar de massage had wel iets langer gemogen.

Over het algemeen een fijne, degelijke massage maar voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan