Recensie Mave, Amsterdam, hoek Oudekerksplein/ Oudezijds Voorbugwal 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

langejoseph

Newbie
5
30/10/22
2
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben vanmiddag op bezoek geweest bij Mave, een lekkere bruine BBW met een enorme voorgevel. Ze stond voor het raam op het Oudekerksplein en ik ging er op de Oudezijds Voorburg weer uit.
Ze is volgens mij ergens tweede helft dertig, overal lekker dik en ze heeft ongeveer een F-cup, lekkere stevige, volle hangers. Ze heeft een leuk snoetje waarmee ze voldoende Nederlands kan babbelen maar het is geen kletskous. Ze heeft wat tattoos op haar schouders, rug en kont en halflang zwart haar in een staartje.
Betaald, uitgekleed, gewassen en dan een beetje geil aan elkaar staan frunniken, beetje in haar billen bijten, beetje in haar spekrug knijpen, haar buik een beetje laten schommelen, beetje aan haar tepels sabbelen, ze houdt er niet van dat haar dikke memmen gekneed worden maar haar tepels kunnen aardig wat hebben. Haar handen waren overal maar vooral bij mijn pik.
Daarna ging ze op bed zitten, pakte een condoom en pijpte me lekker. Ik vind pijpen met condoom altijd een beetje half-half dus ik vroeg haar al snel om te gaan neuken.
Ze ging op haar knieën op de rand van het bed zitten zodat ze me in de spiegel aan kon kijken terwijl ik achter haar geweldige dikke kont stond. Ze kreunde geil toen ik mijn pik langzaam in haar dikke kut schoof en haar langzaam begon te neuken. Ze deed lekker mee en afwisselend bepaalden we het tempo en soms troffen onze blikken elkaar in de spiegel naast het bed.
Daarna ging ze op haar rug liggen en neukte ik haar terwijl ik haar zachte buik lekker kon kneden en haar harde tepels lekker stevig vast kon houden. De lekker dikke dijen gingen nog even over de schouders en toen ik klaarkwam leek zij ook klaar te komen.
Daarna opruimen en wassen en toen heb ik toch maar even gevraagd of zij ook klaargekomen was.
Dat ging ze niet zeggen :)
Topwijf!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan