• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Max bedrag per bezoek.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik merk dat in omgeving Amsterdam waar ik zelf ook woon dat 200 euro per uur verleden tijd is helaas. Meeste dames hebben hun prijs verhoogd naar 220-250 euro. Het lijkt net of 200 euro de nieuwe 250 euro is. Dan heb je wel sommige dames die 200 rekenen maar 50 euro extra rekenen voor pzc. Buiten Amsterdam zie ik nog wel genoeg 200 euro p uur.

Ben wel benieuwd waarom je 3 of 4 uur met een dame zou plannen als je ook 4x een uur zou kunnen gaan? Dat lijkt me dan toch minder waar voor je geld... of gebeuren er andere dingen bij een date van 3h

Ben wel benieuwd waarom je 3 of 4 uur met een dame zou plannen als je ook 4x een uur zou kunnen gaan? Dat lijkt me dan toch minder waar voor je geld... of gebeuren er andere dingen bij een date van 3h
Er gebeuren zeker andere dingen. Je hebt veel meer tijd em elkaar beter te leren kennen. Als ik maar een uur zou afspreken, dan begin je elkaar net te kennen, maar moet je alweer vertrekken.

Het gaat mij om het heerlijke verliefde en intieme gevoel wat je ook voelt in het begin van een relatie. Samen hand in hand lopen, gepassioneerd zoenen ub het zwembad, in elkaar armen liggen op het bed, samen lachen om flauwe grapjes, en geile seks in alle vormen.

Gaat het je alleen om klaar te komen, maar maakt het weinig uit wie het verder is, dan is een uur meer dan genoeg. Zelfs 15 minuten kan al genoeg zijn.

Een mooie vrouw, daar wil ik zo lang mogelijk bij zijn. Ik weet dat ik een uur te kort vind en ga ik met een naar kater gevoel naar huis.

Ik denk als je zolang blijft hangen dat ook de dame vermoedt dat de wandelaar misschien eenzaam is of aandacht zoekt. Want een paar uren sex, zeg 2 van de 4 daar houd ook geen dvp van. En als je ook nog gevoelens krijgt voor zo'n dame is de beurs van de dam.
Ieder zijn meug.

Ik denk als je zolang blijft hangen dat ook de dame vermoedt dat de wandelaar misschien eenzaam is of aandacht zoekt.

Nee hoor. Sommige mensen zijn op zoek naar een ervaring. Voor andere is het wham, bam thank you ma'am. En als de persoon die langskomt leuk is, dan is het juist errug leuk om dan ook af en aan weer fysieke aandacht aan elkaar te schenken. En tussendoor praten, lachen, gezelligheid.

3h is ook in een keer een groot bedrag om in een keer uit te geven met de verleiding dat je de week erna weer wil gaan.

Als je iedere week naar dezelfde gaat is dat wat betreft het elkaar beter leren kennen ook goed.

Was benieuwd naar wat er anders is bij een lange afspraak, ga het gewoon proberen dan.

Er gebeuren zeker andere dingen. Je hebt veel meer tijd em elkaar beter te leren kennen. Als ik maar een uur zou afspreken, dan begin je elkaar net te kennen, maar moet je alweer vertrekken.

Het gaat mij om het heerlijke verliefde en intieme gevoel wat je ook voelt in het begin van een relatie. Samen hand in hand lopen, gepassioneerd zoenen ub het zwembad, in elkaar armen liggen op het bed, samen lachen om flauwe grapjes, en geile seks in alle vormen.

Gaat het je alleen om klaar te komen, maar maakt het weinig uit wie het verder is, dan is een uur meer dan genoeg. Zelfs 15 minuten kan al genoeg zijn.

Een mooie vrouw, daar wil ik zo lang mogelijk bij zijn. Ik weet dat ik een uur te kort vind en ga ik met een naar kater gevoel naar huis.
Naar een hoer ga je om de sex , wat jij allemaal opnoemt is jezelf in de zeik nemen.

Naar een hoer ga je om de sex , wat jij allemaal opnoemt is jezelf in de zeik nemen.
Naar een sekswerker ga ik voor pretseks.

Seks is voor mij, en voor veel andere mensen, een bredere genotsbeleving dan enkel maar eens neuken, klaarkomen en wegwezen.

Het zou natuurlijk wel kunnen, dat mannen die naar hoeren gaan anders denken dan mannen die naar een sekswerker gaan. Het niveau van beschaving maakt dat natuurlijk niet alle mensen gelijkaardig zijn. 😁

Was benieuwd naar wat er anders is bij een lange afspraak, ga het gewoon proberen dan.
Langere afspraken zijn geweldig! Zeker als er die spreekwoordelijke 'klik' is! Je maakt elkaar helemaal gek van verlangen... geeft alles wat je hebt!
Moet je natuurlijk wél het stamina voor hebben...
Maar je zou ervan versteld staan hoeveel DVP's dat best weten te waarderen.

Dacht dat deze rubriek over max bedrag ging
Voor mij is 500/ 2 uur echt de max
Komt vaak nog kamerhuur en drankje bij loopt dan op naar 650
Heb zelf een goede job werk vaak meer dan 50 uur/ week dus 200+ uur per maand.
Om 10% van mijn maandloon te besteden waar ik 200+ uur voor werk aan 2 uurtjes bij een dvp vind ik teveel.
Dus de" high class" die pas beginnen op 600 en oplopen tot 1000 per 2 uur laat ik aan het echt rijke volk.

3h is ook in een keer een groot bedrag om in een keer uit te geven met de verleiding dat je de week erna weer wil gaan.

Als je iedere week naar dezelfde gaat is dat wat betreft het elkaar beter leren kennen ook goed.

Misschien is het dan het overwegen waard om een eerste bezoek niet al te lang te blijven en een tweede afspraak pas langer te laten duren.

Mijn max bedrag is 700 wat weinig voorkomt. Meestal is het 490 voor 3uur GFE met mijn favoriete dvp.

Om wat toe te voegen aan de discussie van 1x 3uur of 3x 1uur. Als je op zoek bent naar GFE dan komt de dame bij 3uur toch makkelijker los en áls er een GFE kans inzit komt die bij de 1e of 2e keer vrij.

Na 3 jaar nog steeds mijn favoriete dame en na elk bezoek het euforisch gevoel waar we naar op zoek zijn als we op de terugweg zijn :love:

Terug
Bovenaan Onderaan