Recensie Maxime, Schagen 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 248

Newbie
Forumpionier
13
01/07/21
11
3
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/schagen/7417762-maxime
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week bij Maxime langsgegaan, ze ontvangt in de buurt van Schagen. Op de plek aangekomen even telefonisch contact en met wat instructies naar de juiste deur gelopen.
Binnengekomen doorgelopen naar de slaapkamer, echter merk je wel dat er gerookt wordt hier had ik verder niet z'n probleem mee.

Uitkleden en op de buik gaan liggen kreeg ik een lekker massage dit van varieert van zacht naar stevig maar wel goed om te ontspannen. Dit doet zij overigens in lingerie.
Daarna mocht ik omdraaien en maxime kleed zich volledig uit ze begon met mijn kleine vriend te spelen en ik kon ook aan haar zitten wat geen probleem was. Na wat aan elkaar zitten ging ze naar beneden en nam de inmiddels wat grotere vriend in de hand ondertussen wordt je ballen en je pik worden wel zonder condoom gelikt. maar het daadwerkelijke pijpen dit gebeurt met condoom. Na het hoogtepunt kon ik nog even douchen en met nog een kort praatje bij het aankleden nam ik afscheid.
 
Deze week bij Maxime langsgegaan, ze ontvangt in de buurt van Schagen. Op de plek aangekomen even telefonisch contact en met wat instructies naar de juiste deur gelopen.
Binnengekomen doorgelopen naar de slaapkamer, echter merk je wel dat er gerookt wordt hier had ik verder niet z'n probleem mee.

Uitkleden en op de buik gaan liggen kreeg ik een lekker massage dit van varieert van zacht naar stevig maar wel goed om te ontspannen. Dit doet zij overigens in lingerie.
Daarna mocht ik omdraaien en maxime kleed zich volledig uit ze begon met mijn kleine vriend te spelen en ik kon ook aan haar zitten wat geen probleem was. Na wat aan elkaar zitten ging ze naar beneden en nam de inmiddels wat grotere vriend in de hand ondertussen wordt je ballen en je pik worden wel zonder condoom gelikt. maar het daadwerkelijke pijpen dit gebeurt met condoom. Na het hoogtepunt kon ik nog even douchen en met nog een kort praatje bij het aankleden nam ik afscheid.
Ontvangt nu in Alkmaar onder andere naam
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/schagen/7417762-maxime
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
deze schoonheid is bij mij ook een tijdje geleden thuis langs geweest
een leuke lieve dame, met voor haar leeftijd een mooi strak figuur
ze geeft een heerlijk ontspannende massage, later na het omdraaien
heeft zij met een heerlijke pijpbeurt (met cd) naar een hoogtepunt gebracht
daarna nog leuk even liggen kletsen met haar
op het ogenblik heeft ze geen ontvangst plek, vandaar dat ze tegenwoordig langs komt
maar deze lieverd gaat zeker nog een paar keertjes langs komen bij mij
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/beverwijk/8390369-lauren
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik wilde al een tijdje afspreken met Lauren/Maxime, maar het kwam er nooit van. Nu toch maar eens gedaan. De communicatie verliep soepel, dame is erg voorzichtig en dat is ook haar goedrecht. Ontvangst was verder dikke prima, hygiëne was top en de locatie zag er verzorgd uit. Na een goede massage, lekker gepijpt. Ze slaat ook de ballen niet over, iets wat ik zeker kan waarderen. Afgemaakt met seks. Het uurtje vloog snel voorbij. Voor een dame van haar leeftijd (schat toch wel richting de 50) heeft ze een waanzinnig lichaam. Haar tieten zijn echt fantastisch! Had vooraf wel een heel ander type verwacht, maar het viel niet tegen. Ik denk zeker dat ik nog eens met haar afspreek.
 
Een jaar of vijf zes geleden ook eens bij haar geweest. Ontving toen in Uitgeest. Was behoorlijk aan de praat over haar plannen om online haar ontmoetingen voor fans te delen. Is er wel mee begonnen, maar een stille dood gestorven geloof ik.
Ik was er voor 3 kwartier. Fraai lichaam, ze beweerde dat het haar Italiaanse bloed is. Goeie massage gehad met haar hele lichaam. Ook intiem met condoom gehad. Daarna nog een keer afgetrokken. Was een fijne date. Had ik op dat moment nodig. Later kreeg ik nog eens berichten van haar als ze weer ontving. Was dan weer een ander nummer, dus had het bij de eerste keer niet door. Op één van die berichten nog wel gereageerd voor een afspraak, maar paste niet in haar agenda. Nu adverteert ze sporadisch via kinky met een aantal dagen dat ze beschikbaar is. Ik reageer er niet meer op. Ik heb het idee dat ze problemen met het een of ander heeft. Daar heb ik geen trek in.
 
De advertentie van Swombat klopt.
Ze staat ook op Kinky. https://www.kinky.nl/advertenties/6856774-maxime

Ik heb een paar keer met haar afgesproken maar verder dan een massage met een blowjob niet gekomen. Begrijp me goed. Zowel de massage als de blowjob waren super. Intiem doet ze niet vaak volgens mij. Dat deed een vriendin waarmee ze afsprak wel.

Misschien is daar verandering in gekomen op haar nieuwe locatie. Ik hoop het en dat de prijs ook nog enigszins meevalt. Het is een aantrekkelijke dame met een super lichaam maar ze is wel 50+.
 
Kwam ook met regelmaat bij haar eerst in Uitgeest en later nog even in Velsen noord. Was heerlijke ervaring echter uit oog verloren door andere contacten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan