Recensie May, Baan Thai Groningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kleintje

Wandelaar
38
24/08/21
86
12
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Deze review is uit de coronatijd. Het was mijn derde bezoek aan een massagesalon. Ik was daarvoor alleen nog maar bij Massagesalon Groningen geweest en wilde ook eens bij Baan Thai kijken. Ik ben er naartoe gereden en vanuit de auto gebeld of er een dame vrij was. Ik ben niet van het type om vandaag een afspraak te maken voor morgen... Als ik nu zin heb dan heb ik nu zin.
Ja, er was nog wel een dame vrij. Omdat ik daadwerkelijk ook weinig tijd had, koos ik voor een 'tantra massage' van een halfuur. Er werd wel wat aangedrongen op een langere variant, maar ik had afgepast contant bij me, dus dat ging niet. De dame die vrij was, was May. Aziatische dames zijn niet mijn favoriet, maar kunnen nog steeds wel aantrekkelijk zijn, desondanks was May niet mijn smaak. Maar ze was wel heel aardig. Ze spreekt een beetje Engels en Nederlands door elkaar.

De massage stelde weinig voor, zowel beschouwd als sportmassage niet, maar ook als erotische massage niet. Toen ik op mijn buik lag was het 'plagen' beperkt tot wat aaien met vingertoppen tussen de bovenbenen. Toen de voorkant aan de beurt was, en ik me omdraaide, zei ze "goeiemorgen" toen ze mijn bescheiden erectie zag. "Good size" zei ze, dus dat was wel lief. Het aftrekken was wel redelijk rechttoe-rechtaan.

Wat me het meest bij blijft is de sfeer bij Baan, je voelt je echt in een stukje buitenland, alsof je in een film zit. Ik liep nog een andere klant tegen het lijf, een jongeman uit India of zoiets. Heel gek allemaal. Ik wil er vast nog wel eens heen, maar zolang ik nog leuke ervaringen heb bij de andere salon, zal dat nog wel even duren.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan