Recensie Maya, Almere, (vh Roos, Leiden Prive; Kiki, BB Prive; Paula, DS girls) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 45

Meubelstuk
Forumpionier
1.293
30/06/21
2.661
19
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/one-of-a-kind_8789334
Totale kosten (in euro)
190
Deze dame anderhalve week terug bezocht. Heel mooie, donkere dame met haar tot over (!) haar kont, nog nooit zulk lang haar gezien bij een DVP. Dus dat was een erg leuke verrassing. Verder puur natuur: ook geen ijzer door de tepels bij mijn bezoek (op de foto's van LP wel).

De date begon heel goed: samen douchen, waar we een kwartier onder hebben gestaan. Heerlijk tegen aan achterwerk aan gezeten, dat is dan ook erg mooi en voelt lekker. Daarna op bed beland en toen werd het allemaal nogal matig. Ze is dan wat onervaren, zo schijnt, maar in dit geval was ze toch wel heel erg onnozel bezig. Intiem was erg onhandig (plat op je buik gaan liggen: hoe kom ik er dan in?) en aftrekken was na 2 minuten al teveel moeite. Dus heb ik dat zelf afgemaakt.
Dus een paar grote plussen en een aantal kleine minnen en uiteindelijk is het geheel dan zo-zo.
Wel een lieve dame verder en ook geen spijt van het bezoek, maar toch ook zeker geen herhalingsgevaar.
Ik kan me wel voorstellen dat als je een wat meer leidend type wandelaar bent je er 'meer uit weet te halen'. Misschien verwacht ze dat ook wel van je, in dat geval was het gewoon niet zo'n goede match.

Tevergeefs geprobeerd een afspraak met Roos te maken. Ze staat wel op de agenda (zonder foto's) maar volgens LP is het niet bekend wanneer ze weer terugkomt. 😮☹️
reed laats die kant op met een zogenaamde afspraak met roos dacht ziet er goed uit dus afspraak gemaakt , kom niet echt uit de buurt dus meer dan een uur in de auto gezeten kom ik daar aan blijkt gewoon dat ze niet aanwezig is terwijl ik 2 uur daarvoor afspraak heb gemaakt !!! krijg je nog van we hebben andere dames miss is dat wat dacht laat maar zitten ,vreemde tafrelen .

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.bbprive.nl/nl/portfolio/kiki-2/
Totale kosten (in euro)
90
Ik werd voorgesteld aan twee knappe donkere dames waarvan Kikki voor mij eruit sprong. Hele mooie donkere huid, slank maar met mooie rondingen.

Eenmaal met haar op de kamer was het heel relaxt en ze is een leuke meid in omgang. Ik hoorde haar voordat ze op de kamer kwam douchen en ze gaf een dat ze net binnen was gekomen.

Ze trok haar lingerie setje aan en pakte me handen om haar borsten vast te pakken. Ze heeft een partij mooie en grote borsten en vond het fijn om ze enorm goed vast te laten pakken waar ik enorm opgewonden van werd.

Vervolgens liet ze zich vallen en liet zich eigenlijk zonder iets te zeggen mij naar haar kutje gaan. Ze heeft een heel mooi kutje en het was gewoon een uitnodiging om er een hap in te nemen. Haar lichaam is echt heel strak en het was werkelijk een genot.

Daarna ging ze me pijpen en dat was niet verkeerd, maar het had voor mij persoonlijk wel met iets minder beleid worden gedaan. Maar goed, het uitzicht op haar lichaam was werkelijk verrukkelijk.

Uiteindelijk na een paar posities heb ik haar doggystyle genomen en kwam echt binnen een paar seconden al klaar. Ja heb genoten!

Laatst bewerkt door een moderator:
Afgaande op 2 posts van @el niño mimado! in andere fora zou ze nu bij DS onder de naam Paula werken (is deze toch, el nino?). Maar uiteindelijk maar 1 echte en oude review te vinden. Zijn er nog mensen geweest die haar in alle omzwervingen hebben weten te bezoeken?

Dat klopt. Check de foto's maar eens bij DS (Paula). Ik heb nog de foto's van LP ergens (mapje 'de mooiste ebony dames' of zoiets 😉)
Zojuist de foto's nog eens bekeken. De foto met zwarte lingerie en die met paarse lingerie zijn dezelfde als toen ze bij LP werkte. Ik heb geen idee of er recensies waren geschreven van haar tijd bij Club Vienna of Multimassage. Dat ze bij MM zou hebben gewerkt, heb ik dan gemist kennelijk, want dat herinner ik me niet.

Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/DsApps/mobile/girl.php?name=PAULA&originUrl=girls.php
Totale kosten (in euro)
80
Ik zag prachtige foto's van Paula op de website staan die me erg nieuwsgierig maakte, dus ik heb een afspraak gemaakt voor een half uur.
Wat is Paula een onzettend mooi meisje zeg! Erg knap, met mooie grote ogen. Ze heeft een prachtig figuur: slank met heerlijke grote borsten met stevige tepels. Ze lijkt heel erg op de foto's, al had ze nu geen tepelpiercings in.
We hebben eerst een beetje gezoend (zonder tong) en lekker geknuffeld.
Ze begon met me te pijpen, heel rustig maar lekker. Ik mocht haar helaas niet beffen, dat wilde ze liever niet. Daarna geneukt. Dat viel een klein beetje tegen. Ik had op wat meer initiatief van haar gehoopt.
Al met al vond ik het heerlijk om met haar te vrijen, hoewel ik haar graag wat steviger had willen neuken.
Ik vind haar erg mooi, lief en gezellig, ik denk dat ik nog eens met haar ga afspreken. Kijken of we dan iets beter op stoom raken :)

Ik kwam haar tegen op Seksjob en herkende haar meteen: het bleek dezelfde Kiki te zijn als op de foto's, met wie ik eerder al eens contact had gehad toen ze nog in privéhuizen werkte. Blijkbaar werkt ze nu volledig voor zichzelf, aan huis.
Gisteren ging ik langs en ik moet eerlijk zeggen dat ik behoorlijk nerveus was. We hadden vooraf niet echt fijn contact gehad en ik wist niet zeker of het daadwerkelijk dezelfde dame zou zijn. Die spanning viel echter meteen weg toen ik aankwam. Gratis parkeren voor de deur en ik werd vriendelijk binnengelaten.
Ze woont in een schattig appartement, helemaal ingericht naar haar eigen smaak: zwart met roze tinten, echt een knusse plek en duidelijk het huis van een jonge vrouw begin twintig. Het voelde meteen warm en persoonlijk. Ze bood me iets te drinken aan en verraste me zelfs met een zelfgemaakt broodje hete kip. Ze is, als ik het goed heb, van Surinaamse komaf, en dat broodje was écht heerlijk. Dat soort kleine dingen zorgden ervoor dat ik me meteen op mijn gemak voelde bijna alsof ik bij iemand thuiskwam.
Daarna begon het pas echt: een oprechte GFE. Ze vroeg meerdere keren of ik me comfortabel voelde en nam echt de tijd. Alles voelde natuurlijk en ontspannen, geen gehaast, geen afstandelijkheid. Gewoon wauw.
Voor 1 uur betaalde ik €190 all-in, en ik kan het eerlijk gezegd nog steeds nauwelijks geloven. Na bijna twee jaar rondneuzen op deze site en meerdere afspraken gehad te hebben, sprong deze er met kop en schouders bovenuit.
Een ontzettend leuke, warme, donkere meid die je een echt welkom-thuis-gevoel geeft. Deze afspraak ga ik niet snel vergeten.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
190
Ik heb Maya gisteren bezocht. Ze ontvangt in haar eigen appartementje. Bij haar advertentie staan geen foto's, geen telefoonnummer. Het recept is simpel: je stuurt een bericht via SJ, schrijf wie en wat je bent en wat je wil. Vervolgens wordt je wel of niet door Maya geselecteerd als een potentiële klant. Je krijgt haar telefoonnummer waarop je haar kunt whatsappen. Je ontvangt ook een foto van haar.

Haar foto gaf me 100% reden om een date in te plannen. We hadden een uur met anaal afgesproken. Ongeveer een half uur van te voren geappt dat ik onderweg was, bij aankomst werd ik keurig op tijd ontvangen. Maya is een donker Surinaams meisje van 23 jaar, slank en mooi figuurtje. Mooie borsten en lekkere billen en een knap gezichtje. Ze had geen make-up op, geen sexy lingerie aan, maar een soort huispakje. Na binnenkomst wilde ik eerst even afrekenen, maar dat kon later wel zei Maya. Het werd me al snel duidelijk dat we eerst een beetje gingen kletsen terwijl ze op haar smalle 2-persoonsbed tegen me aanlag. Voor Maya speelt van begin tot eind een belangrijke rol of ze zelf een goed gevoel heeft bij de date. Ze is erg eerlijk over zichzelf en zoekt duidelijk of er een klik is tussen haar en de klant.

Over de sex zelf. Anaal lukte niet. Maya vond mij erg grootgeschapen voor anaal. Tongzoenen doet ze wel. Wat mij betreft mag iedere vrouw waar ik mee naar bed ga een telescopische tong hebben die 3 cm uitschuift en als een kurkentrekker rondom mijn eigen tong richting mijn huig afzinkt. Zo'n tong heeft Maya helaas niet. Wel tongzoenen met puntje van de tong en zo veel als je zelf wilt. Maya is er gedurende de gehele date helemaal op gericht om het naar je zin te maken. Je kunt haar vragen wat je graag wilt en ze zal het met inzet doen. Pijpen vond ikzelf prima. Standje 69 was heerlijk.

Normaal zou ik teleurgesteld zijn als mijn hoofdgerecht - anaal neuken - worden geschrapt. Dat was nu niet het geval. Vanwege het karakter van Maya, haar performance en de hele ambiance. Ik ben langer gebleven als de afgesproken 60 minuten. Ze is geen klokkijker. Ik geef haar een dikke 10.

Als je gaat voor snelle sex kijk dan even verder. Daar is Maya niet het type voor. Ze heeft een baan en een studie en is daarom ook niet 24/7 beschikbaar.

Terug
Bovenaan Onderaan