Recensie Selyn/Maya, Dalfsen (voorheen Amersfoort) 1,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stephan

Vaste klant
Forumpionier
201
05/07/21
127
16
Intiem
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/dalfsen/1023539-maya https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/8123122-maya
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Omdat ik geen gehoor kreeg (of: "sorry busy") bij achtereenvolgens Daria, Sara, Raisa, Caroline en Yanna besloot ik een gokje te nemen met Maya uit Amersfoort. Een gokje want haar foto's op kinky laten geen gezicht zien.

Adres gekregen van een park met vakantiehuisjes in Soest. Dame ontvangt in 1 van de huisjes. Dame is niet knap of lelijk, beetje ordinair hoofd wel. Lichaam is prima, fijn stel borsten ook. Ze vertelde me dat ze niet aan pijpen deed, "only handjob and fucking" omdat ze net lippenstift op had gedaan (???????) en dat we het in de woonkamer moesten doen omdat haar vriendin Tinaa nog lag te slapen. Vond het wel een geil idee zo in de woonkamer van een vakantiehuisje op een vakantiepark. We hebben verschillende standjes gedaan op de donkergrijze bank die ook op de kinky foto's staat hahahaha. Douchen kon niet helaas.Voor afwerkseks in een aparte omgeving een keer leuk om te doen, maar weinig herhaalgevaar doordat de dame alleen geïnteresseerd was in snel afwerken. Mocht verder ook nergens aankomen. Ik kijk er met een grijns op terug maar heel goed was het allemaal niet. Ze spreekt trouwens maar een paar woorden engels. Dame ontvangt samen met Tinaa (op haar foto's staat dezelfde donkergrijze bank)...

 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/8123122-maya
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na anderen geappt te hebben zondrer succes, kwam ik bij Maya en die reageerde vrijwel direct.
Op haar advertentie staat dat je mag zoenen, vingeren en beffen, maar via de app weigert ze dat allemaal en mag je alleen kussen op haar lichaam.....
Toch maar een afspraak gemaakt.
Locatie was prima. Pakeren was gratis en genoeg plaatsen.

Kamertje gepakt met airco (waar ze niet van weten hoe die aan moet :/ )
Gelijk kleren uit, bovenop... Nep gekreun... Na 2min moe en moest ik aan de bak.
Missionary met haar vingers bij de vagina en maar nep kreunen....
Door haar lichaamstaal weet je gelijk dat ze je snel wil laten komen en naar de volgende wil..

Zo gezegd, zo gedaan... En weg was ik..

PS: heel miss zoent ze niet doordat ze een lippiercing heeft?
 
Ik ken deze dame ze komt uit Moldavië nu zie ik dat ze haar haren blond heeft geverfd maar normaal heeft ze donkerbruin haar en dat staat haar veel beter dan blond vind ik.

Ik heb haar 3 keer bezocht en 1 keer geneukt. 1e keer dat ik haar bezocht was zomer 2020 toen was ze net begonnen op kinky, toen waren het echt goedkope prijzen. 30,00 - vluggertje 50,00 - 30 min, 100,00 - 45 min en 120,00 voor een uur. Maar ik had haar niet kunnen neuken omdat een klant voor haar was en ik niet zo lang kon wachten omdat ik optijd de trein moest pakken. De 2e keer dat ik haar bezocht heb ik haar wel geneukt dat was in maart 2021 en toen waren de prijzen 70,00 voor 30 min en 100,00 voor 45 min en een uur 130,00 als ik mij niet vergist. Ik bezocht haar voor 30 min en had was geen afwerkseks dat was inclusief pijpen, vingeren, lichaam kussen en tieten zuigen, beffen en rimmen. Pijpen zonder condoom bood ze aan en dat was 20 extra en zoenen 50, en ik vroeg anaal toen vroeg ze hoeveel? Ik zei ik weet niet, toen weet ik niet meer wat ze verder zei, maar ik heb het niet gedaan.

3e keer dat ik haar bezocht was ik alleen binnen geweest maar niet geneukt, ik ging vrij snel weer weg, maar ik weet niet meer waarom. Daarna belde ze mij later op en vroeg ze waarom ik niet was gebleven en dat ik haar niet meer hoeft te berichten en te bellen. Maar ze had mij niet geblokkeerd. Toen was haar naam Deya/Sasha en later Delya/Katia en nu Maya en is haar prijs flink gestegen vergeleken 2 jaar en 1 geleden.

Wel appart dat ze niet aan pijpen doet omdat ze zogenaamd haar lippenstift net heeft gedaan en dat je nergens mocht aankomen en dan betaal je ook nog 100 euro, doet mij denken aan de dames op de Wallen, maar bij mij was zij totaal niet zo.

Ik zie dat ze steeds met een andere dame komt op kinky. Ze is wel knap en ik schrok van haar mooie borsten en ze is ook schoon, alleen een beetje saai je moet zelf het initiatief nemen om het een beetje leuk te maken als je met haar bent.
Ik ben haar ook 2 keer buiten tegen gekomen. En ik heb een andere dame gesproken via whatsapp-audio ongeveer 45 min met haar gepraat en zij kent haar ook en zij vertelde dat Maya dit werk al vanaf haar 18e doet en dat ze erg veel van geld houd en dat ze arrogant is. Maar ik denk dat ze in de loop van de jaren arroganter is geworden en ze ziet er ook anders uit veel make up enz. Is helemaal niet nodig ze is van nature gewoon knap, nu vind ik haar juist minder aantrekkelijk.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/8123122-maya
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Het was mooi weer vandaag, veel korte rokjes en blote beentjes onderweg. Daar wordt je geil van hè. Snel even zoeken op kinky.nl en uitgekomen bij Maya op een vakantiepark in Wierden. Daar aangekomen eerst een marathon lopen op zoek naar het huisje. Dat gevonden te hebben kon het feest beginnen. Helaas nu pas de recensies gelezen te hebben was het om te janken. Pijpen zonder condoom met het topje in de mond, neuken met een gekromde rug… het was verschrikkelijk slecht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan