Recensie Maya, Antwerpen, Schippersstraat 22/3 3,93 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb Maya ook alleen nog maar in de dagshift gezien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben net geweest rond 17 u bij maya amaai wat een mooie meisje eerst beetje borsten kussen spelen daarna lang gebeft daar kwam ze op mij daarna zij onder mij hardcore geneukt zeer vriendelijke lief meisje ik heb respect voor zo een meisje geen dikkenek die ziet mij zeker terug
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Toch eens binnen gegaan, intrigeerde me al een tijdje
Pzc op mijn vraag, was met veel variatie niet echt deeptroath maar aangenaam

CIM doet ze wel niet , jammer , maar fijn bezoekje & dame
 
Dit vind ik ook een topper en klassemeid met lekkere en goede uitstraling en ze is humorvol ook op zijn tijd leuk. Geil opwindend spel van erotiek tot soft kinky en geil teasen en beffen, ook via de spiegel speelt ze visueel goed mee vind ik, en qua sm kinky games ook lekker met nippleplay, haar hakken van haar zwarte laarzen op mijn tepels of balzak. En als je een goed geil ingespeeld kinky trio wil moet je Selina van 25-3 erbij halen haar goede vriendin🙌
 
Heeft ze ook al een ingerichte kamer voor kinkyspel en sm, zoals ("haar goede vriendin") Selena aan de overzijde?
 
Dit vind ik ook een topper en klassemeid met lekkere en goede uitstraling en ze is humorvol ook op zijn tijd leuk. Geil opwindend spel van erotiek tot soft kinky en geil teasen en beffen, ook via de spiegel speelt ze visueel goed mee vind ik, en qua sm kinky games ook lekker met nippleplay, haar hakken van haar zwarte laarzen op mijn tepels of balzak. En als je een goed geil ingespeeld kinky trio wil moet je Selina van 25-3 erbij halen haar goede vriendin🙌
Man, jij kan nogal promo maken.
Heb me altijd al afgevraagd wat je post hier op het forum beteken.
Ik heb niets persoonlijk tegen jou, maar het is meestal gewoon reclame dat je maakt voor bepaalde meisjes.

Niet dat Maya en Selena niet deugen, ik heb ze beiden al bezocht en was tevreden over het bezoek, maar wat jij schrijft als een promotor.

Ik ga in elk geval al je beoordelingen met een zak van 10 kilo zout nemen.
 
Lol of ik krijg te horen dat ik inhoudloze recensies schrijf, en nu is het weer promo. Hoe moet ik dan schrijven omg .. en wat voeg jij toe?
 
Ervaringen zijn altijd subjectief, de dame zal met sommige klanten ook een klik hebben of niet, ik heb al ondervonden trouwens dat te veel zogezegde promo er voor zorgt dat je niet meer bij de dame terecht kan wegens toegenomen interesse, het mes snijdt aan twee kanten, ik wil vooral weten welke dames te mijden zijn via dit forum. Maya zit voor mij zeker niet in deze categorie.
 
Volgens mij zijn recensies bedoeld om gewoon iemand zijn ervaring op te schrijven. En dat doet iedereen in zijn eigen stijl en beleving. Mensen lezen het en kunnen zelf bepalen wat ze er wel of niet mee kunnen doen. Maar paar van die sneue gasten die denken te bepalen hoe er geschreven moet worden of dat info van aanwezigheid van dames niet ter zake zou doen terwijl andere lezers dat wel nuttig vinden om te bepalen of ze gaan afreizen naar in dit geval een raambuurt. En dan commentaar gaan leveren, waarom? We delen info en interesseert jou die info niet dan doe je er gewoon niets mee. Maar laat anderen in hun waarde en hun die info niet afnemen. Kinderachtig gedoe, van vooral types die zelf weinig info delen.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Wat een teleurstelling. Ik heb deze meid heel lang gemeden omdat ze me een paar maanden geleden verteld had dat het starttarief 100€ was. Ik heb dit toen natuurlijk geweigerd.
Een paar weken later kon het opeens wel voor 50 en ben ik naar binnen geweest. Ik vond het een zeer aangename ervaring, ze speelde tijdens het pijpen met mijn ballen. Ook het neuken was goed, ook al was ze ietwat afstandelijk.

Vorige week opnieuw naar binnen geweest, met hoge verwachtingen. Ik vroeg of 50 ok was, ze antwoorde dat dit voor "standard service" was. Voor mij betekent dit een normale ervaring zoals ik die gewend ben. Ik merkte dat het pijpen deze keer machinaal en met fake gekreun gebeurde. Daarna kwam ze op mij om een minuut later te wisselen naar doggie. Toen dit naar mijn gevoel bijzonder mechanisch gebeurde, heb ik na een minuut gevraagd om te wisselen naar missio. Toen antwoordde ze "you have to come now". Toen was mijn goesting echt wel over. Ze lag daar gevoelloos als een lijk te liggen en ik bleef maar stoten. Ik heb haar gevraagd om mij dan met de hand af te werken, wat ook, opnieuw zeer monotoon en mechanisch, gebeurde. Voor mij komt er geen volgende keer meer en komt deze meid op mijn lijst met te mijden meiden.

Deze meid moet het hebben van Jenna Jameson figuur en plastic tieten en ik vind het niet erg dat ze vetrolletjes heeft, maar ze gedraagt zich als een verwende barbiepop.
 
Man, jij kan nogal promo maken.
Heb me altijd al afgevraagd wat je post hier op het forum beteken.
Ik heb niets persoonlijk tegen jou, maar het is meestal gewoon reclame dat je maakt voor bepaalde meisjes.

Niet dat Maya en Selena niet deugen, ik heb ze beiden al bezocht en was tevreden over het bezoek, maar wat jij schrijft als een promotor.

Ik ga in elk geval al je beoordelingen met een zak van 10 kilo zout nemen.
Hij schrijft tenminste zijn ervaring met maya
En ik denk er ook zo over ,
Voor 50 euro kan ze ook niet veel doen , mits de tijd en zeker ook geen kinky game doen .
Ik vind maya een fantastische kinky dame
 
Wat een teleurstelling. Ik heb deze meid heel lang gemeden omdat ze me een paar maanden geleden verteld had dat het starttarief 100€ was. Ik heb dit toen natuurlijk geweigerd.
Een paar weken later kon het opeens wel voor 50 en ben ik naar binnen geweest. Ik vond het een zeer aangename ervaring, ze speelde tijdens het pijpen met mijn ballen. Ook het neuken was goed, ook al was ze ietwat afstandelijk.

Vorige week opnieuw naar binnen geweest, met hoge verwachtingen. Ik vroeg of 50 ok was, ze antwoorde dat dit voor "standard service" was. Voor mij betekent dit een normale ervaring zoals ik die gewend ben. Ik merkte dat het pijpen deze keer machinaal en met fake gekreun gebeurde. Daarna kwam ze op mij om een minuut later te wisselen naar doggie. Toen dit naar mijn gevoel bijzonder mechanisch gebeurde, heb ik na een minuut gevraagd om te wisselen naar missio. Toen antwoordde ze "you have to come now". Toen was mijn goesting echt wel over. Ze lag daar gevoelloos als een lijk te liggen en ik bleef maar stoten. Ik heb haar gevraagd om mij dan met de hand af te werken, wat ook, opnieuw zeer monotoon en mechanisch, gebeurde. Voor mij komt er geen volgende keer meer en komt deze meid op mijn lijst met te mijden meiden.

Deze meid moet het hebben van Jenna Jameson figuur en plastic tieten en ik vind het niet erg dat ze vetrolletjes heeft, maar ze gedraagt zich als een verwende barbiepop.
@GetAway
Wat ik een beetje vreemd vind, is dat je nu een recensie schrijft nu je er een slechte ervaring had. Je had er ook een zeer aangename ervaring lees ik. Het is niet verboden om ook positieve recensie te schrijven hoor.

En ook de hoeren kunnen al eens een mindere dag hebben, zoals iedereen. Er zijn er ook die altijd een slechte dag hebben natuurlijk , maar volgens mij doen de meesten wel hun best.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Soft SM
  5. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgelopen week zag ik deze knappe blonde zitten, eerst wat getwijfeld maar uiteindelijk toch binnen gewandeld voor een uurtje plezier.
De ruimte waar ze werkt is klein en het rook er niet fris, een geurverfrisser gebruiken na een minder goed ruikende klant kan wonderen doen.
Pijpen was goed, haar beffen iets minder de geur was niet fris van haar. Nochtnas is 69 een van mijn favorietjes. Het contact met haar was wel goed ze praat goed Engels, haar snuitje is ook leuk om naar te kijken.
Grootste nadeel was de tijd en de muffe geur stond terug buiten na 35' ipv 60'.
Herhalingsgevaar nihil
 
Afgelopen week zag ik deze knappe blonde zitten, eerst wat getwijfeld maar uiteindelijk toch binnen gewandeld voor een uurtje plezier.
De ruimte waar ze werkt is klein en het rook er niet fris, een geurverfrisser gebruiken na een minder goed ruikende klant kan wonderen doen.
Pijpen was goed, haar beffen iets minder de geur was niet fris van haar. Nochtnas is 69 een van mijn favorietjes. Het contact met haar was wel goed ze praat goed Engels, haar snuitje is ook leuk om naar te kijken.
Grootste nadeel was de tijd en de muffe geur stond terug buiten na 35' ipv 60'.
Herhalingsgevaar nihil
I'm sorry but that it's so bullshhit what you write . Idk why you lie . I mean face to face you told me another thing and here you lie :))))))) .
I don't remember how long you stayed but if you really go after 35 min it's not my fault that you dress yourself and wanted to go . I don't tell to nobody "come on let's go outside " if the time is not finish .
Have a nice day .
 
Afgelopen week zag ik deze knappe blonde zitten, eerst wat getwijfeld maar uiteindelijk toch binnen gewandeld voor een uurtje plezier.
De ruimte waar ze werkt is klein en het rook er niet fris, een geurverfrisser gebruiken na een minder goed ruikende klant kan wonderen doen.
Pijpen was goed, haar beffen iets minder de geur was niet fris van haar. Nochtnas is 69 een van mijn favorietjes. Het contact met haar was wel goed ze praat goed Engels, haar snuitje is ook leuk om naar te kijken.
Grootste nadeel was de tijd en de muffe geur stond terug buiten na 35' ipv 60'.
Herhalingsgevaar nihil
Enkele punten die u hebt opgenoemd heb ik ook ervaren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan