Recensie Maya, Antwerpen, Schippersstraat 30/2 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DaBart

Stamgast
Forumpionier
597
30/06/21
1.058
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toch weer eens bij Maya binnen geraakt. Het lijkt op nummertje trekken, ze is weer zo populair als vanouds.
Heerlijk beffen en gepijpt worden, dan die heerlijke beentjes in de schouders en doorpompen....
Blijft toch een heerlijk stootkussen....
 
Toch weer eens bij Maya binnen geraakt. Het lijkt op nummertje trekken, ze is weer zo populair als vanouds.
Heerlijk beffen en gepijpt worden, dan die heerlijke beentjes in de schouders en doorpompen....
Blijft toch een heerlijk stootkussen....
Werkt die niet op maandag? Want op mijn vaste wandeldag, namelijk maandagavond heb ik deze nog nooit gezien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteravond bij Maya binnengesprongen. Dat was al geleden van tijdens een van de vorige lockdowns, toen ze nog met een Redlights-advertentie werkte.

Eigenlijk stond ik verlekkerd naar haar buurvrouw, Alina (SS30/3), te kijken. Maya stond echter zo geil te shaken met haar volle billen dat ik prompt mijn avondplannen veranderde.

Ik betaalde 50 euro voor fuck, suck, lick.

Tijdens het obligate wasje hoorden we vreemde neukgeluiden uit een andere kamer komen, wat onmiddellijk voor wat hilariteit zorgde. Maya kwam mijn piemel drogen en shakete met haar dikke bips tegen mij aan. Ik gaf die een paar zachte kletsen en we gingen op het bed zitten. Maya heeft geweldig mooie borsten, vind ik. Daar heb ik dan ook geen spaander heel van gelaten. 'You like boobies?', vroeg ze. Ik knikte en ging liggen voor de blowjob. Die was vrij kort maar wel lekker. Toen ik vroeg om wat harder te zuigen, werd ze plots een stofzuiger. Heerlijk.

Daarna heb ik haar nog gebeft in missionaris en doggy. Toen ze zo met die billen voor mij ging zitten op haar knietjes en ik dat orgel helemaal open kon trekken wist piemelmans dat het niet lang meer zou duren. Vooruit dan maar: onmiddellijk in doggy goed doorpompen. Ik liet haar met haar schouders op het bed liggen, zodat die volle kont maximaal bol zou staan. Mannen, wat een zicht is me dat!

't Was een fijn bezoekje. Maya ziet mij zeker nog terug!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nu toch al enkele keren bij Maya geweest en deze meid is gelijk een Duracell konijntje, eens opgewonden is ze niet meer te stoppen.
Ook heeft ze mij al enkele standjes geleerd die zelfs niet in de Kama Sutra te vinden zijn.:)
Maya is echt de ''queen of the night'' en hoe later op de nacht, hoe geiler ...
Deze ster van de Schippersstraat is een absolute aanrader!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs bij deze Maya binnen gestapt.
Heb niet echt een verlanglijstje, want dat wordt toch altijd maar te lang en niet bij te houden, maar deze Maya had ik ooit 's nachts eens zien schudden met haar kont achter het raam (stond toen nog aan de overkant van de straat ) en ik had mezelf beloofd, daarmee wil ik ooit eens een poepke slaan.
Ik heb toch wel graag iemand met "meat on the bone" .

Et voilà. Onlangs was het zover. Naar haar raam gewandeld, ze deed open en haar eerste woorden " it' s fifty joero " .

Who cares! Heb haar verteld dat ik een halfuurtje wou blijven en wat ik niet wil, verder moest zij het zelf maar uitvogelen.
Dus op naar het tweede verdiep met uitzicht op haar heerlijke kont. Eén van de prachtigste konten uit het SKW wat mij betreft en ook één van de mooiste gezichtjes. Ik vind ze super aantrekkelijk kwa figuur en gezicht.

In de kamer had ik nog maar net mijn trui uit of madame zat al in hare puren op het bed. Na een wasje ben ik er gaan bijliggen en kon ze eraan beginnen. Ik vond alles maar matig. Het was ok maar weinig inventief en voor mij veel te ééntonig .
Aan inzet ontbrak het haar zeker niet. Ze deed wat ze kon waarschijnlijk, niet bijster veel had ik de indruk, kijken naar opdrogende verf zou even interessant zij geweest, maar niet zo leuk natuurlijk. Ze was heel stil, ze was niet echt heel passioneel en zeker geen goeie actrice. Ik ga ervan uit dat iedereen talenten heeft, maar je moet ze weten te vinden.

Conclusie: ik vind Maya de mooiste meid uit het SKWA momenteel, ze doet haar uiterste best, maar met mijn bezoek aan haar is nog eens bewezen dat er vaak een immens groot verschil is tussen hoe het was en hoe ik dacht dat het ging zijn.
Te hoge verwachtingen.
 
Onlangs bij deze Maya binnen gestapt.
Heb niet echt een verlanglijstje, want dat wordt toch altijd maar te lang en niet bij te houden, maar deze Maya had ik ooit 's nachts eens zien schudden met haar kont achter het raam (stond toen nog aan de overkant van de straat ) en ik had mezelf beloofd, daarmee wil ik ooit eens een poepke slaan.
Ik heb toch wel graag iemand met "meat on the bone" .

Et voilà. Onlangs was het zover. Naar haar raam gewandeld, ze deed open en haar eerste woorden " it' s fifty joero " .

Who cares! Heb haar verteld dat ik een halfuurtje wou blijven en wat ik niet wil, verder moest zij het zelf maar uitvogelen.
Dus op naar het tweede verdiep met uitzicht op haar heerlijke kont. Eén van de prachtigste konten uit het SKW wat mij betreft en ook één van de mooiste gezichtjes. Ik vind ze super aantrekkelijk kwa figuur en gezicht.

In de kamer had ik nog maar net mijn trui uit of madame zat al in hare puren op het bed. Na een wasje ben ik er gaan bijliggen en kon ze eraan beginnen. Ik vond alles maar matig. Het was ok maar weinig inventief en voor mij veel te ééntonig .
Aan inzet ontbrak het haar zeker niet. Ze deed wat ze kon waarschijnlijk, niet bijster veel had ik de indruk, kijken naar opdrogende verf zou even interessant zij geweest, maar niet zo leuk natuurlijk. Ze was heel stil, ze was niet echt heel passioneel en zeker geen goeie actrice. Ik ga ervan uit dat iedereen talenten heeft, maar je moet ze weten te vinden.

Conclusie: ik vind Maya de mooiste meid uit het SKWA momenteel, ze doet haar uiterste best, maar met mijn bezoek aan haar is nog eens bewezen dat er vaak een immens groot verschil is tussen hoe het was en hoe ik dacht dat het ging zijn.
Te hoge verwachtingen.
ik ben er geweest voor 50 euro, beffen en pijpen zonder in 1 uur is 250 euro, en 30 min 150 euro met beffen en pijpen zonder, vrij duur, maar ze had iets zwart aan en was even geil als maria sharapova, bloedgeil gewoon zelden zo'n stoot gezien. heb dus geopteerd voor 20 min maar spoot na 5 min haar in missionary haar al kei hard vol, echt een geil warm strak nat kutje was niet normaal, was het lekkerste van de 20 dames die ik al heb bezocht in SKW wow
 
Vrijdag nacht nog eens bij maya binnen geweest het was weer aanschuiven aan haar deur.
maar je eenmaal binnen bent weet je waarom zoveel mannen gek zijn van haar het blijft toch een geil konijntje e!!!
Beetje bij beetje komt maya mijn absolute nummer 1
Zij is lief, geil,mooi, pijpt als de beste en neukt gelijk er is geen morgen meer is!!!
Wat wil een man nog meer 🤷‍♂️ in het skw
ik zou het niet weten
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond bij Maya geweest. Waanzinnig knappe dame blijft ze. Was leuk en smaakt naar meer. 3de keer dat ik er kom. Ga ze blijven bezoeken. Wordt de klik ook steeds beter. Begon met pijpen en nadien 2 standjes doggy en missio naast het bed. Jammer dat ik het niet langer volhield. Haar kutje was duidelijk te lekker:p
 
ik ben er geweest voor 50 euro, beffen en pijpen zonder in 1 uur is 250 euro, en 30 min 150 euro met beffen en pijpen zonder, vrij duur, maar ze had iets zwart aan en was even geil als maria sharapova, bloedgeil gewoon zelden zo'n stoot gezien. heb dus geopteerd voor 20 min maar spoot na 5 min haar in missionary haar al kei hard vol, echt een geil warm strak nat kutje was niet normaal, was het lekkerste van de 20 dames die ik al heb bezocht in SKW wow
Dan heb ik geluk gehad blijkbaar…betaalde €250,00 voor 1u40
Was de eerste keer rond 16u vorige week,zw was net toegekomen zei ze. Gaf me gewoon alles,yongzoenen was lekker met deze mooie meid.Ze was zo geil als boter en reed zichzelf naar een orgasme on top.Daarna nog meerdere standjes gedaan.Inderdaad lekker lijf dst ze heeft,ziet me zeker nog terug 😍
 
Dan heb ik geluk gehad blijkbaar…betaalde €250,00 voor 1u40
Was de eerste keer rond 16u vorige week,zw was net toegekomen zei ze. Gaf me gewoon alles,yongzoenen was lekker met deze mooie meid.Ze was zo geil als boter en reed zichzelf naar een orgasme on top.Daarna nog meerdere standjes gedaan.Inderdaad lekker lijf dst ze heeft,ziet me zeker nog terug 😍
Ik twijfel of het dezelfde is. Maya van de nacht (op ss 30/2) heeft bruin haar en start pas tegen 20u ofzo. Ze werkt wel tot vroeg en is zelden vrij.
 
Aan de hand van de recensie en beschrijving van haar perfect lichaam ga ik er toch vanuit dat het om dezelfde Maya gaat.Ze werkt van 16u-00.00 zei ze en ze is Bulgaars
Nop. In de nacht op 30/2 staat Roemeense Maya. Een absolute topper met zeer veel klanten. Bruin haar, werkt van 20 tot 04 of 05u.
Ze is sinds vandaag twee weekjes (ongeveer) op verlof.
 
Nog even aan toevoegen dat de Roemeense Maya (met lange bruine haren) van dit topic op SS 30/2 (dus in het middelste raam) in de avond/nacht staat en dus nooit vóór 20u aanwezig is.

Tijdens de dag staat er een blonde Roemeense Maya maar die staat op SS 30/1 (dus in het linker raam). Deze dame werkt dus tijdens de dag tot uiterlijk 19u30.

'T is maar dat het voor iedereen duidelijk is ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan