Recensie Maya, Baan Mai, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

runner2001

Wandelaar
32
09/11/21
20
3
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/den-haag/8958544-maya#overview
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag bij Maya geweest. Was een redelijke ervaring. Dame deed goed haar best het mij naar de zin te maken. Wel weinig teasen wat ik gevraagd had. Nadat het meermaals had aangegeven deed ze dat wel, maar zo goed dat ik bijna kwam. Ik moest haar dus weer afremmen. Dat gebeurde meerdere keren. De 4e keer heb ik haar maar laten gaan , maar je moet dat, als masseuse, eigenlijk een beetje aanvoelen vind ik, maar goed is ook een bepaalde ervaring die je verwacht bij de leeftijd.
De borsten waren niet helemaal van haarzelf, maar ze zag er verder prima uit. Was wel erg donker in de kamer vond ik. Ook een lieve meid, maar eigenlijk wil ik liever een stoute.
Moest wel 90 euro neertellen , omdat ik "extra's" wilde. Teasen en erotisch masseren vielen blijkbaar niet onder het standaard pakket. 60 euro is het dus voor een standaard 'gewone' massage. Al met al een 7, niet meer niet minder. Geen herhaling, Ik ga volgende keer maar weer naar Nancy van Dita Thai in Rotterdam die maakt je helemaal gek.
 
Vanmiddag bij Maya geweest. Was een redelijke ervaring. Dame deed goed haar best het mij naar de zin te maken. Wel weinig teasen wat ik gevraagd had. Nadat het meermaals had aangegeven deed ze dat wel, maar zo goed dat ik bijna kwam. Ik moest haar dus weer afremmen. Dat gebeurde meerdere keren. De 4e keer heb ik haar maar laten gaan , maar je moet dat, als masseuse, eigenlijk een beetje aanvoelen vind ik, maar goed is ook een bepaalde ervaring die je verwacht bij de leeftijd.
De borsten waren niet helemaal van haarzelf, maar ze zag er verder prima uit. Was wel erg donker in de kamer vond ik. Ook een lieve meid, maar eigenlijk wil ik liever een stoute.
Moest wel 90 euro neertellen , omdat ik "extra's" wilde. Teasen en erotisch masseren vielen blijkbaar niet onder het standaard pakket. 60 euro is het dus voor een standaard 'gewone' massage. Al met al een 7, niet meer niet minder. Geen herhaling, Ik ga volgende keer maar weer naar Nancy van Dita Thai in Rotterdam die maakt je helemaal gek.
Wat bizar dat je bij hebt moeten betalen (zoals ik het lees geen extra zoals pmc afgenomen alleen om meer teasen gevraagd). Het is een erotische massage salon!
 
Vanmiddag bij Maya geweest. Was een redelijke ervaring. Dame deed goed haar best het mij naar de zin te maken. Wel weinig teasen wat ik gevraagd had. Nadat het meermaals had aangegeven deed ze dat wel, maar zo goed dat ik bijna kwam. Ik moest haar dus weer afremmen. Dat gebeurde meerdere keren. De 4e keer heb ik haar maar laten gaan , maar je moet dat, als masseuse, eigenlijk een beetje aanvoelen vind ik, maar goed is ook een bepaalde ervaring die je verwacht bij de leeftijd.
De borsten waren niet helemaal van haarzelf, maar ze zag er verder prima uit. Was wel erg donker in de kamer vond ik. Ook een lieve meid, maar eigenlijk wil ik liever een stoute.
Moest wel 90 euro neertellen , omdat ik "extra's" wilde. Teasen en erotisch masseren vielen blijkbaar niet onder het standaard pakket. 60 euro is het dus voor een standaard 'gewone' massage. Al met al een 7, niet meer niet minder. Geen herhaling, Ik ga volgende keer maar weer naar Nancy van Dita Thai in Rotterdam die maakt je helemaal gek.
Naar om te horen dit :(

Dita thai ? Bedoelde je Tida Thai, of is er een salon die ik nog niet ken ?
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/den-haag/8958544-maya#overview
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben vandaag geweest, wat een overheerlijke massage was dit.. en wat een verschijning, spreekt Nederlands. Teased heel erg goed en ze is super sexy.. mooie kont en borsten.. teased je met je tepels en je mag haar ook aanraken.. ik vond het geweldig en ga zeker terug
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan