Recensie Maya, Body and Sun Deventer 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Obly

Vaste klant
126
09/01/22
60
12
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst bij Body and Sun geweest. Van buiten ziet het er niet zo super uit, binnen is het wel netjes. De douche was wel crappy, maar de massage kamer was prima.

Op aanraden van iemand in een andere thread over B&S gevraagd of Maya aanwezig was, en gelukkig was ze er. Stelde zich lief voor en daarna de trap op, ze gaf me een prachtig uitzicht omdat ze geen stringetje aan had onder haar iets te korte jurkje.
Op de kamer aangekomen, uitgekleed. Daarna onder de douche, wat echt slecht is. Water liep nauwelijks weg, geen bevestiging aan de muur om de douchekop aan op te hangen, ding viel een paar keer bijna op de grond toen ik hem neer wilde leggen en je moet een gang oversteken, want niet echt prettig is als er bijvoorbeeld een andere klant langsloopt (wat overigens niet het geval was). Maar oké, geen probleem voor de rest.
Nadat ik klaar was met douchen, ging Maya douchen. Vond het een beetje jammer dat we niet samen gingen, maar aangezien de douche een hok van 1 bij 1 is, was dat ook niet echt te doen.

Toen ze klaar was, begon de massage. Ik moest eerst op m'n buik gaan liggen en ze begon me langzaam overal te strelen. Voelde wel prettig, maar 't was geen echte massage (dit had ik overigens ook niet verwacht). Na zo'n 10-15 minuten ging ik op de rug liggen en was m'n voorkant aan de beurt. Ze begon echt heerlijk en sensueel met m'n penis te spelen en ik mocht haar ook aanraken, alleen de poes niet. Ik vroeg of ze misschien ook extra dingen deed, maar toen vroeg ze een beetje speels 'Am I not extra enough?'

Ik had ook gevraagd om een prostaatmassage. Nog nooit eerder gehad, maar wilde het een keer proberen. Moet zeggen dat het niet echt mijn ding is, maar omdat ik het nog nooit eerder heb ervaren weet ik niet zeker of dat aan mezelf of aan haar lag. Op een gegeven moment aangegeven dat ik het niet echt prettig vond, maar volgens mij besefte ze dat zelf al wel omdat ik minder stijf werd.
(Ik heb geen beoordeling voor prostaatmassage gegeven. omdat ik het niet eerlijk vind om haar een lagere score te geven terwijl het misschien gewoon aan mezelf ligt.)

Vervolgens ging ze op me zitten, met haar hand achter haar rug om m'n penis begon ze op- en neerwaartse bewegingen te maken. Voelde net alsof we seks hadden, ik begon ook een beetje te stoten en ze werd volgens mij ook vrij geil want haar poes was vrij nat op een gegeven moment. Ze kwam met haar gezicht zo dichtbij dat onze lippen elkaar af en toe aanraakten, en we gaven elkaar af en toe een klein kusje.

Vervolgens probeerde ze me klaar te laten komen. Maar het ding met mij is dat als ik niet snel klaarkom (denk aan uitstellen van orgasme, of pauzes tussendoor), dan duurt het vrij lang voordat ik weer op het punt kom om klaar te komen. Dus op een gegeven moment vroeg ze of ik haar even kon helpen, want haar arm begon pijn te doen. Toen ik bezig was, geilde zij me op. Knabbelen aan- en hijgen in m'n oren. Ze begon met haar poes over m'n been heen te glijden, ik drukte m'n been wat harder tegen haar aan en ze was kletsnat.
Ik was een tijdje bezig, en ze zei dat de tijd begon af te lopen. Ik zei tegen haar dat ik er bijna was, en ze klom op me, met haar poes op m'n eikel. Ik dacht bijna dat ik bij haar naar binnen zou gaan. Ze zat nog steeds bij m'n oren en ze maakte me zó geil. Ik zei dat ik ging klaarkomen, ze ging een stukje omhoog zodat ik niet op haar poes zou klaarkomen, maar ik spoot wel een gedeelte op haar.

Zij snel onder de douche, kon ik even bijkomen. Daarna ik onder die crappy douche. Snel aangekleed, want ze had een beetje haast omdat haar eten klaar was (misschien beter niet rond 6 uur langsgaan).
Heb haar nog 20 euro extra gegeven als bedankje.

Ga zeker nog een keer bij haar op bezoek. Kreeg naarmate de massage vorderde de indruk dat er misschien toch meer mogelijk is, ondanks dat ze zei van niet. Misschien als ze me iets beter kent... Maar wie weet, afwachten tot de volgende keer.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan