Recensie Maya, Brussel, Rue d'Aerschot 132 rechts 4,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3744
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik las hier dat deze Maya zo'n mooie borsten heeft.... Daar wou ik meer van weten. Deze namiddag zag ik de kans om even tot bij nummer 132 te stappen. Bingo, zij was aanwezig en niet bezet. Zij stond een beetje achteraan en was bezig een atletischse man naar binnen te lokken. En dat lukte. Ben dus wat later weer tot daar gestapt, en had dan meer geluk: zij zat op het stoeltje aan het rechtse raam. Zij maakte nu wel oogcontact met mij en daar maakte ik gebruik van om een stapje binnen te zetten en haar te vragen of zijn Maya of misschien Flori is. Zij bevestigde met een grote glimlach dat zij inderdaad Maya is. Ik kan nu dus bevestigen dat zij zwart haar heeft en een vrij grote bril draagt. Za zag er prachtig uit.
Zij vroeg wel 50 Euro, 10 Euro te veel volgens wat ik in die straat betaal, maar toch liet ik mij verleiden. De reden was vlug gevonden. Maya is jong en bloedmooi. En ik moet toegeven dat ik zelden zo'n paar prachtige natuurlijke borsten ben tegengekomen in die straat. Maar omdat ik hier op het forum gelezen had dat je niet aan die borsten mag komen, vroeg ik haar voor ik betaalde of het toch in de prijs inbegrepen is. Niet dus. Om aan haar borsten te zitten vroeg ze 20 Euro extra! :oops: Dat betrouwde ik niet en paste daarvoor. Maar ik besefte wel onmiddellijk dat zij weet hoe geld te verdienen met haar schoonheid.
Maya heeft een zachte stem en is heel vriendelijk. Eigenlijk vond ik haar een beetje kinderlijk lief. Op het naïeve af, maar vergis u niet, zij is zo professioneel dat zij duidelijk zal aangeven wat kan en niet kan. Helemaal naakt blijft ze alvast een grote charme uitstralen. Ik nam haar in mijn armen en het lukte mij zelfs om mijn neus tussen die prachtborsten te plaatsen. Ik durfde een kusje te plaatsen, maar dan vond zij het meer dan welletjes. Ik was benieuwd wat nog zou volgen. Ik mocht op mijn rug gaan liggen, zij deed condoom om, en begon mij vakkundig heerlijk te pijpen, deels met haar mond, deels met haar hand. Ondertussen zit zij tussen mijn knieën en is dat prachtlichaam niet meer zichtbaar. Een beetje lichamelijke sensualiteit zat er dus niet in. Plots vroeg zij welke positie ik wou neuken. Doe maar gewoon dacht ik zo. Zo zie ik tenminste die borsten. Juist voor de penetratie deed zij nog een dosis smeergel op mijn Julius Caesar, met als gevolg: je voelt niets meer, je weet zelfs niet meer of je in of uit het grotje bent. En om met al dat geglibber tijdens het neuken het condoom niet te verliezen, hield zij haar hand tussen haar benen en met twee vingers de condoomrand vast. Ik weet niet wat jullie er van denken, maar zo kan ik niet neuken. Bovendien -en daarmee was de pret er helemaal van af- drukte zij haar benen gecontroleerd samen zodat ik zelfs niet mooi kon doorstoten. Een ramp dus:eek:. Het zicht op haar borsten was wel subliem, mede door het feit dat zij met haar twee bovenarmen het hele geval wat samendrukte voor maximum esthetisch effect. Ik probeerde wat voorover te buigen om mijn lippen tot bij die borsten te krijgen, maar zij draaide liefdevol weg, en daarmee was het ook over en out met het neuken. Het zoete prinsesje ken haar vak, zoveel is duidelijk. Zij was dan wel zo vriendelijk om te vragen of ze mij met de hand verder wou afrekken. Een gezonde man die niet mocht klaarkomen kan dit moeilijk weigeren. En dan gebeurt iets wat ik in de straat nog niet heb meegemaakt. Zij trok het condoom eraf, gooide een hele dikke streep smeergel -ja, nog meer van dat spul- op mijn artillerie, en zij begon deze -ere wie ere toekomt- bijzonder passievol en vakkundig te masseren tot ik een hoogtepunt bereikteo_O. Op dat moment moment greep ik haar hand vast waardoor ook mijn hand onder de dikke vettige gel zat. Om dan daarna te moeten vaststellen dat er geen wasbak is om mijn handen te wassen. Het was dus behelpen met natte doekjes en de keukenrol.
Maya was zo sociaal liefdevol om bij mij te blijven tot ik helemaal aangekleed was. Iets wat ik bijzonder waardeer om ons avontuurtje af te ronden. En met een glimlach en nog steeds zachte stem bracht zij mij naar de uitgang. Toch ging ik met gemengde gevoelens naar buiten. Want is dit bezoekje nu eigenlijk voor herhaling vatbaar? Ik vrees ervoor. Het neuken trok op niets. Daar betaal ik geen 50 Euro voor. En eigenlijk voor mij is zij iets te gereserveerd om echt voluit te kunnen genieten. Zij heeft voldoende klanten die echt gek op haar zijn, maar hoe mooi zij ook is, ik bleef op mijn honger zitten...:unsure:
 
Laatst bewerkt:
Zoenen
5,00 ster(ren)
Ik moet helaas melden in het verleden een even dramatische sessie als Doremi met Maya te hebben beleefd. Mooi is Maya,maar dan is ook al het goede verteld. Nee dan is Alex (nr 142) een vele leukere meid. Het leuke aan Alex is dat je een correcte service krijgt, ook al wil je maar 50 euro spenderen. En soms wil ik wat meer, en betaal ik haar met plezier 100 euro of meer. Maar Maya was alleen lief als ik meer betaalde. Niet meer dus.
 
Op het franstalig Youp... forum blijven ze niettemin lyrisch schrijven over deze dame. En mede daarom had ik Maya dan toch een kans gegeven. Niet de eerste keer dat ik bedrogen wordt door dat forum. Véél te véél mooipraterij, en te critische verslagjes worden gecensureerd denk ik.
 
Op het franstalig Youp... forum blijven ze niettemin lyrisch schrijven over deze dame. En mede daarom had ik Maya dan toch een kans gegeven. Niet de eerste keer dat ik bedrogen wordt door dat forum. Véél te véél mooipraterij, en te critische verslagjes worden gecensureerd denk ik.
Er zijn inderdaad veel recensies die sterk verzonnen lijken, een ander deel van de commentaren wordt gewoon verwijderd (zonder enige rechtvaardiging. Afhankelijk van de wensen van de "moderators"). Dit forum is gewoon goed om te weten of een meisje aanwezig is of niet. Niet meer
 
Waar moet je nog zijn om van bil te gaan? Antwerpen? De echt mooie tijden van weleer zijn ook daar verleden tijd. Mijn bescheiden mening welliswaar...
Ik heb sinds corona niet meer gewandeld maar volgens jou zijn er geen echt mooie meiden meer in Brussel? Zou wel jammer zijn, vroeger had je heel soms wat toppers...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan