Recensie Maya, Privé Margot 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wouterk

Vaste klant
Forumpionier
207
08/07/21
157
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/prive-dreamgirls-kortrijk-west-vlaanderen.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Maya een 1e maal bezocht en me zeker niet beklaagd. In het begin vond ik dat ze wat onwennig overkwam, mss omdat ze redelijk nieuw is? Nu goed na het opfrismoment voorzichtig begonnen met wat kusjes, waar ze zelf heel snel zelf overging naar het pijpen... my God, wat was dit zalig! Echt, deze weet van wanten. Haar even laten stoppen, voelde te goed en daarna even wat gelikt aan haar poesje. Ze begon ook volledig los te komen en zoenen ging nu ook voluit. Na n portie 69, is ze (na het rubbertje aan te doen) op me komen zitten. Ze bereed me lekker. Na missio en doggy heeft ze dan - na nog wat zalig pijpen - klaargetrokken. Opnieuw n zalige meid bij Dreamgirls, ik ga hier meer moeten komen ;).
Als ik toch n opmerking moet geven, er was n (heel) lichte rookgeur bij haar, maar voor mij (als niet-roker) viel dit zeker mee.
 
Vorige week ook langs geweest bij Maya, was een leuke ervaring. Zoals hierboven vermeld was er wel een lichte rookgeur aanwezig maar voor de rest was alles ok. Maya deed extra's zonder extra aan te rekenen ;-) lekker klaargekomen in haar mondje.
 
Ja ik mis Leyla ook wel ? iemand per toeval nog iets gehoord over haar? is ze echt definitief gestopt? want volgens de site is ze gewoon ´´eventjes out ´´
Dit zou heel jammer zijn :-(
Ik ben ook al bij Maya geweest, maar er was geen klik en helemaal in begin zei ze ook al dat ik niet aan haar tepels mocht komen wegens te gevoelig. Dat was een afknapper. Ze was wel heel leuk en lief en zo…
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
www.dreamgirlskortrijk.be
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een paar weken geleden een date gehad met Maya. Qua uiterlijk niet het type waar ik doorgaans voor ga, maar bij blind date reservaties is dat altijd een gok.

Maya is verre van onaantrekkelijk, maar ik ga gewoon normaal voor wat jonger en Maya lijkt me geen twintiger maar eerder ergens in de dertig + leeftijdscategorie te zitten.

Op zich niks mis mee, het is gewoon een kwestie van voorkeuren. De dame zelf heeft een vlotte babbel en is spontaan in de omgang. Zelfs los van het feit dat Maya niet het type meisje is waar ik persoonlijk voor val durf ik het hoegenaamd niet te omschrijven als een teleurstellende date omdat Maya wel erg goed haar best deed er een fijne tijd van te maken.

Maya pijpt erg goed en vergeet de ballen niet mee te nemen en kan ook tijdens de seks duidelijk tegen een stootje. Na een paar standjes en een erg stevige doggy was het moment van komen dan ook gekomen.
 
Deze week ook bij Maya geweest. Was goed en ze is aangenaam in de omgang. Niet 100 % mijn type (net iets te skinny) maar gewoon goed. De verschillende gewone standjes gedaan en was voor haar ook in orde. Niets gewaar geweest van "rookgeur" of niet aan de tepels mogen komen. Ik denk wel nog eens op herhaling te gaan :)
 
Onlangs bij maya geweest. Niet volledig mijn type maar toch een mooie verschijning. Pijpen is zeer eentonig en gaat niet echt diep. Heb ze geneukt in cowgirls, missio en doggy. In doggy mocht ik voluit gaan, wat bij andere dvp vaak niet het geval is wegens te groot geschapen. Ik mocht haar letterlijk bijna kapotneuken en ze gilde voor het volledige gebouw. Na 60 minuten non stop neuken lekker gekomen in haar. Volgende keer schiet er niks meer van haar strakke kutje over 😜
 
Onlangs bij maya geweest. Niet volledig mijn type maar toch een mooie verschijning. Pijpen is zeer eentonig en gaat niet echt diep. Heb ze geneukt in cowgirls, missio en doggy. In doggy mocht ik voluit gaan, wat bij andere dvp vaak niet het geval is wegens te groot geschapen. Ik mocht haar letterlijk bijna kapotneuken en ze gilde voor het volledige gebouw. Na 60 minuten non stop neuken lekker gekomen in haar. Volgende keer schiet er niks meer van haar strakke kutje over 😜
Goede conditie 60 minuten neuken 😉
 
Ik weet niet waarom Krokettje hier over een bruinharige Maya van Gent begint ...
Dit item gaat hier over de blonde Maya die eerder bij Dreamgirls te Kortrijk ontving en nu idd ontvangt bij Prive Margot te Waregem.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan