Recensie Maya, Eindhoven, Baekelandplein, 7L 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

M.mous91

Wandelaar
39
24/08/21
23
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8207674-maya
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik zag dat er eigenlijk nog geen topic is voor Maya en dat is toch zonde.
Zit nu al een aantal maanden (misschien zelfs al wel een jaar of langer) op het plein en is een leuke meid, met goede service die toch ook best al wat volk over de vloer heeft.

Al vaker bezocht, ook in combi trio met Ella (6L). Dat zijn vriendinnen die je samen echt een leuke tijd laten beleven.

Ze is Duits, tongpiercing waar ze je tijdens het pijpen mee kan verrassen (positief), goed gezelschap, kan er goed mee praten ook. Heeft volgens mij ook wel wat "extra's" op de menukaart, waaronder pijpen zonder condoom en de rest kan je beter aan haar vragen.

Zeker het bezoeken waard!
 
Ik zag dat er eigenlijk nog geen topic is voor Maya en dat is toch zonde.
Zit nu al een aantal maanden (misschien zelfs al wel een jaar of langer) op het plein en is een leuke meid, met goede service die toch ook best al wat volk over de vloer heeft.

Al vaker bezocht, ook in combi trio met Ella (6L). Dat zijn vriendinnen die je samen echt een leuke tijd laten beleven.

Ze is Duits, tongpiercing waar ze je tijdens het pijpen mee kan verrassen (positief), goed gezelschap, kan er goed mee praten ook. Heeft volgens mij ook wel wat "extra's" op de menukaart, waaronder pijpen zonder condoom en de rest kan je beter aan haar vragen.

Zeker het bezoeken waard!
hoeveel was je bij haar kwijt voor pzc?
 
Ben je weleens bij Ibbi geweest? Die kan goed zuigen. Doe maya dit vergelijkbaar of juist timide?
Ibbi is een stuk ruiger in het pijpen. Maya is meer van het teasen (icm haar tongpiercing). Maar als je wilt haalt ze ook gewoon aardig door. Je kan haar ook best aangeven wat je lekker vind en dan zal ze je ook echt wel proberen te geven wat je zoekt is mijn ervaring.
hoeveel was je bij haar kwijt voor pzc?
50 extra is standaard volgens mij. Moet eerlijk zeggen dat het alweer enige tijd geleden is en ik misschien voor de 50 extra ook "gewoon" extra tijd erbij heb gekregen. Ze is makkelijk benaderbaar, niet van de onderhandelingen, dus als je op haar afstapt geeft ze je gewoon de prijs.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan